V
"vieras"
Vieras
Aijaa, tästä en ole tiennytkään. Joo, en minä ihan tuolle linjalle lähtisi.
Joo, on kiusallista, jos itse ollaan menossa keilaamaan ja toiset "keilaamaan".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijaa, tästä en ole tiennytkään. Joo, en minä ihan tuolle linjalle lähtisi.
Hm. Outoa sitten jos eivät enää kutsu jos tekin olette heitä kutsuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27893533:No tuo on kyllä aika kummallinen syy hylätä ystävänsä. Siis että ystävän puoliso on hiljainen ja "epäkiinnostava". Tapaako miehesi kavereitaan ilman sinua? Jos tapaa, niin mun mielestä hänen kannattaisi ottaa asia puheeksi. Siis sanoa, että vaikka sinä oletkin hiljaisemmanpuoleinen, niin hänestä olisi silti mukavaa viettää aikaa porukalla. Mä ajattelin, että sä olet laukonut jotain valittuja totuuksia näille miehesi kavereille ja siksi olette jääneet ulkopuolisiksi![]()
Olemme kutsuneet myös miehen serkkuja kylään, mutta eivät ole tulleet. Eikä meitäkään kyllä ole heidän luo kutsuttu.
Ystävälleni juuri raportoin tästä ongelmasta ja hän valitteli samaa. Näin ensimmäisenä sovimme yhteistä tekemistä neljästään ja eiköhän se siitä lutviudu ainakin vähän =)
Pitäiskö teidän vaan sinnikkäämin yrittää kutsua, ja kysellä näiltä miehen kavereilta koska heille sopis tulla käymään, sellaisesta on varmaan vaikeampi kieltäytyä kuin jostain tietystä päivämäärästä.
Jos kotona pidettävissä illanistujaisissa olis enemmän rohkeutta saada suunsa auki, mäkin oon usein jossain vähän vieraammissa kyläpaikoissa hiljainen vaikken todellakaan ole mikään ujo.
Ihmiset ovat erilaisia. On tosiaan niitä, joita ei illanistujaiset ja muut kyläilyt kiinnosta. Jos lähdetään juhlimaan, mennään ravintolaan. Monet käyvät juhlimassa omien kavereidensa kanssa ilman puolisoa ja usein ihan vaan siksi, että puolison on jäätävä lapsenvahdiksi. Sellainen pariskuntien välinen toistensa kotona kyläily ei kuulu kaikkien ihmisten tapoihin eivätkä he koe sellaista tarpeellisena. Jotkut voivat pitää sellaista aika tylsänäkin ja käyttävät mieluummin harvinaisen lapsenvahdin saamisen joko repäisevämpään juhlimiseen tai kahdenkeskiseen yhdessäoloon.Me kyllä olemme melkoisella sinnikkyydellä yrittäneet kutsua mieheni kavereita meille kylään. On juuri tehtykin niin, että tietty päivämäärä on jo moneen kertaan sovittu, mutta yllättäen he eivät sitten tulekaan. "Joo, kyllä me joskus tullaan", ja sitten kun ottaa esimerkiksi kuukauden kuluttua yhteyttä uudelleen niin vastaus on: "Tässä on vähän nyt kiireitä mutta katotaan joku toinen kerta". Ei sitten oikeasti enää edes viitsi kutsua samaisia henkilöitä, koska eivät halua tulla tekosyiden varjolla.