meillä alettiin leikkimään kissoja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no...meinaatko juhlia oikein kunnolla lauantaina? :D

oon töissä silloin :D
ja arvaa, silloin kun vuorokausi vaihtuu seiska päiväksi charon ja amorphis vetää keikat ihan vaan mun kunniaksi meidän duunipaikalla :saint:
juhlin parin viikon päästä isolla kaveriporukalla, ollaan varattu pöytä yhdestä oulun parhaimmasta drinkkibaarista :)
miten itse meinasit viettää päivää?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no...meinaatko juhlia oikein kunnolla lauantaina? :D

oon töissä silloin :D
ja arvaa, silloin kun vuorokausi vaihtuu seiska päiväksi charon ja amorphis vetää keikat ihan vaan mun kunniaksi meidän duunipaikalla :saint:
juhlin parin viikon päästä isolla kaveriporukalla, ollaan varattu pöytä yhdestä oulun parhaimmasta drinkkibaarista :)
miten itse meinasit viettää päivää?

lihoomalla lisää. :kieh:
ihan ku olisin edes halunnu juhlia jossain.. :snotty: |O :D

no äläs nyt, järkkää himaan kuitenkin kakkukahvit? onhan se 25v aika suuri juttu :) itellä oli kans aika lähellä jäädä pitämättä sen kummempia pippaloita kun alkaa hieman ahdistaa tä vanheneminen :snotty:

Meillä taas pienempi koirista. Tuli meille nois kuukaus sitten. On melkeen samaa mieltä kissan kans ulos menosta. Sitä ottaa päähän kun ei aina pääse mukaan ja pomppii takaoven lasissa.
Ja melkeinhän toi on ku kissa
http://www.aijaa.com/v.php?i=3658145.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Meillä taas pienempi koirista. Tuli meille nois kuukaus sitten. On melkeen samaa mieltä kissan kans ulos menosta. Sitä ottaa päähän kun ei aina pääse mukaan ja pomppii takaoven lasissa.

lol mitkä viiksiponnarit :laugh:

no äläs nyt, järkkää himaan kuitenkin kakkukahvit? onhan se 25v aika suuri juttu :) itellä oli kans aika lähellä jäädä pitämättä sen kummempia pippaloita kun alkaa hieman ahdistaa tä vanheneminen :snotty:

ihanaa...se ois enää puolmatkaa jäljel 5kymppisiin. :kieh: :D

lol mitkä viiksiponnarit :laugh:

Jep oli just kasvattajan pesun jäljiltä ku haettiin. Kotioloissa hieman rennompi tai paremminkin ränsistyneempi ilme. Mut on hän söpö kuiteski.

ihanaa...se ois enää puolmatkaa jäljel 5kymppisiin. :kieh: :D

mä olen ajatellut et vartti elämästä menny jos meinaan 100-vuotiaaksi elää mut nyt kun sanoit noin niin voi hitto NITROJA TÄNNE JA HETI! |O

Jep oli just kasvattajan pesun jäljiltä ku haettiin. Kotioloissa hieman rennompi tai paremminkin ränsistyneempi ilme. Mut on hän söpö kuiteski.

kuitenki väännät sille joka ilta pikkulettejä :D ihq :heart:

kuitenki väännät sille joka ilta pikkulettejä :D ihq :heart:

Jaa mää vai :D . Mut mietipä mitä tää meijän pikkuneiti 5v tekis jos luvan sais :laugh: . Siihen ei varmaan naapureidenkaan pampulat riittäis :laugh:

Jaa mää vai :D . Mut mietipä mitä tää meijän pikkuneiti 5v tekis jos luvan sais :laugh: . Siihen ei varmaan naapureidenkaan pampulat riittäis :laugh:

joo anna naapurille hoitoon joskus :laugh: :laugh:
mä sain siellä nauttia kissojen muotinäytöksestä, mielikuvitukseni ei riitä mitä sun hauvalle tapahtuis siellä :laugh:

joo anna naapurille hoitoon joskus :laugh: :laugh:
mä sain siellä nauttia kissojen muotinäytöksestä, mielikuvitukseni ei riitä mitä sun hauvalle tapahtuis siellä :laugh:

:laugh: :laugh: Osaan kans kuvitella.
Ja sattusit pahaan viikonloppuun käymään. Olin pitkiä päiviä koulus ja koko lauantai päivän. Sunnuntaina sit makasin reporankana aivan koko päivän. Sen verran alas raahautusin syömään ja äkkiä takas sänkyyn.

Yhteistyössä