Meidän seksielämä ei suju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tiedä edes mistä aloittaa..
Ollaan 15 v oltu yhdessä joten pitäs joku käsitys olla mistä toinen tykkää ja mistä ei.

Miehen käsitys esileikistä on puristella pari ketaa rinnoista ja sitte tunkea kätensä mun jalkojen väliin. Ongelma kyllä minussakin siinä mielessä etten saa orgasmia yhdynnässä vaan käsin hieromalla.
Mutta ei se sitä tarkoita ettenkö nauttisi yhdynnästäkin ja oon sitä miehelle yrittäny sanoa.
Olen myös sen mijoona kertaa sanonut että käy oikeasti välillä kipeääkin jos ihan suorilta alkaa alapäätä hieromaan. Liukuvoide ollu käytössä muttei sekään pitemmän päälle auta jos ite ei muuten valmiina.

Miehen mielestä hän tekee selkeän aloitteen jos riisuu vaatteensa ja makaa selällään sängyssä. Mulle tulee vaan olo että mun pitää saada hoidettua mies tyytyväiseksi. Ja niin se sit meneekin että keskityn vaan siihen mitä mies haluaa ja tungen omat tunteeni johonkin sivuun.

Tilanne on se että en osaa enää rentoutua ja antaa mennä.

Eilinen meni suurinpiirtein näin.
Katottiin tv:tä. Hieroin miehen niskoja samalla. Välillä pussailin hieroin miestä "sieltäkin" aina välillä, sivelin paljailla rinnoilla selkää ym mistä tiedän että tykkää.
Ohjelma loppu ja lähdettiin molemmat käymään juomassa, vessassa ym. Kun tulin takasin, mies makaa selällään sängyllä. Ja käskee tulla viereen. Menen viereen ja mies tunkee kätensä suoraan mun jalkojen väliin.
Ite yritän nousta ja alkaa hyväilemään miestä niin tämä käskee takas viereen makuulle ja jatkaa hierontaa hitaasti ja yksitoikkoisesti. Tuntuu että mies itekin jo puoliunessa.

Nousen istumaan ja tönäisen miehen käden pois. Mies ihmeissään että mikä nyt että luulinko että nukkuu.
Suututti ja itketti. Ja mies kehtaaa sanoa etten tee alotteita mutta jos tulos on aina tämä kun jotain yrittää niin ei paljo kiinnosta ees yrittää.

Ja vaikka kädestä pitäen sanon että mitä voi tehdä niin ei muka sitte osaa. Sanoo vaan etten minä osaa sua enää hoitaa. no ei varmaan ku ei yrittäkkään. Ja sit suuttuu jos yrittää jostain sille sanoa.

Tais tulla aika sekava sepustus..

miehen mielestä romanttinen aloite oli just tunkea käsi mun kuivaan jalkoväliin ja alkaa vimmatusti hieroa ja hinkata. Ihmetteli sitten miksi mulla käy kipeetä ja haluan lopettaa kesken.. Ei auttanut vaikka sanoin sille asiasta sata kertaa. Muutenkin meidän seksielämä oli niin kaavoihin kangistunutta, yhdyntä eteni aina saman kaavan mukaan. (Mies kesti maksimissaan 5 min). Ei ihme että seksikerrat vaan harveni ja harveni ja ennen eroa loppuivat kokonaan :/

Seksilelut/ suuseksi orgasmin saamiseen. Ja eroottinen elokuva kiihottumiseen.. voisivat auttaa..

Mulla on itellä tuon suuseksin kans ongelmia. Miehelle annan parin kolmen kk välein. Ite en osaa nauttia jos mies antaa kuin tosi harvoin, en tiedä kummassa vika..
Seksilelut makaa kaapissa kun miestä ei kiinnosta, aikonu jo muutaman kerran heittää ne roskiin. Nekin tilasin yllärinä miehelle vaan tais sekin yritys mennä hukkaan.

Ero ei nyt oo vaihtoehto eli joku muu konsti pitäis keksiä millä tuon miehen saa herätettyä.
Niin ja jotain eroottisia juttuja katotaan aina joskus, mun aloitteesta nekin. Mut tuntuu että niiden kans oma seksi sit jotenkin hätäistä. Mutta on toki vaihtelua välillä.

Otatte sen liukkarin esiin ja opetatte kädestä pitäen. Ellei siitä parane, niin suosittelen esileikiksi sitä, että masturboitte toisianne katsellen. Yhdynnässä naisen on myös helppo samalla hyväillä itseään ja saada sitä kautta orgasmi.

[QUOTE="vieras";26030900]Otatte sen liukkarin esiin ja opetatte kädestä pitäen. Ellei siitä parane, niin suosittelen esileikiksi sitä, että masturboitte toisianne katsellen. Yhdynnässä naisen on myös helppo samalla hyväillä itseään ja saada sitä kautta orgasmi.[/QUOTE]

Ei se liukkari sitä tilannetta juuri paranna. Ei niin kipeää käy mutta tilanne periaatteessa edelleen sama.
Meillä se käy sitte niin että minä hoitelen itseni ja perään vielä miehenkin. Ja taas on itellä kurja olo.
Yhdynnän aikana väliin hyväilen mutta ei tunnu niin hyvälle mitä miehen hierominen (sillon kun sen kunnolla tekee) . Ja sitte monesti jää ilman tai saa ite hieroa loppuun joten taas patti tilanne.

Ja oon sanonu miehelle rautalangasta vääntämällä mitä haluan ja miten. Sen kerran toimii ja seuraavalla kerralla ollaan taas niinku en ois ikinä mitään sanonukkaan.

Sitä vaan on itellä kohta niin paljon estoja päällä ettei osaa nauttia enää mistään.

Miksi alunperin suostua tuollaiseen seksiin? Vaikea se vanhalle koiralle on uusia temppuja opettaa. Alkusuhteen kiimassa miehellä on motiivi parantaa suoritustaan. Vaikuttaa tosi itsekkäältä tapaukselta, eikö sitä yhtään kiinnosta saako nainen orkun vai ei? Mistä noin helmiä ukkoja löytää, varsinainen valioyksilö...

[QUOTE="trolli";26033120]Miksi alunperin suostua tuollaiseen seksiin? Vaikea se vanhalle koiralle on uusia temppuja opettaa. Alkusuhteen kiimassa miehellä on motiivi parantaa suoritustaan. Vaikuttaa tosi itsekkäältä tapaukselta, eikö sitä yhtään kiinnosta saako nainen orkun vai ei? Mistä noin helmiä ukkoja löytää, varsinainen valioyksilö...[/QUOTE]

Joo ei ole ollu aina tällaista ei todellakaan. Ja se että miehellä on monesti tosi paha mieli kun huomaa etten oo tyytyväinen muttei osaa/tajua mitä pitäs tehdä että asiat korjaantuu.
Eli haluaa että saan orgasmin mutta ei sit kuitenkaan jostain syystä halua nähdä kunnolla vaivaa sen eteen. Ja kyllä väliin tuntuu että on ihan tyytyväinen siihen että hoitelen sen käsin joka toinen tai kolmas ilta.
Yks syy voi olla kova stressi ja ihan fyysinen väsyminen töissä. Muttei se kaikkea selitä.

ethän sä voi olettaa että mies kykenee siinä samalla hinkkaamaan sua kun panee. kyllä se meillä ainakin menee niin että itse hoidan klitoriksen hieromisen samalla, ukko välillä hieroo kans mutta en tosiaan oleta että pystyy siinä samalla siihenkin keskittymään. kyllä siinä pitää naisenkin tehdä jotain oman orgasminsa eteen jos ei pelkällä yhdynnällä pysty tulemaan

[QUOTE="trolli";26033346]No haarat kiinni kunnes menee perille. Kun ei pelkkä sanominen kerran riitä...[/QUOTE]

On testattu sitäkin. Toimii sit kerran tai kaks. Eli kun tarpeeksi pitkä väli (viikko max) niin sen jälkeen se kerta kaks menee ihan hyvin. JA sit taas paluu tuohon entiseen. Lisäksi molemmat ollaan kiukkusia ja tapellaan joka asiasta.

ethän sä voi olettaa että mies kykenee siinä samalla hinkkaamaan sua kun panee. kyllä se meillä ainakin menee niin että itse hoidan klitoriksen hieromisen samalla, ukko välillä hieroo kans mutta en tosiaan oleta että pystyy siinä samalla siihenkin keskittymään. kyllä siinä pitää naisenkin tehdä jotain oman orgasminsa eteen jos ei pelkällä yhdynnällä pysty tulemaan

Kuka sano et pitäs koko ajan hieroakaan. Ei lopuksi kyllä montaa minuuttia tarvi jos samoilla tulilla jatkaa. Mutta yleensä loppuu kaikki siihen kun mies saa ite. Harvoin vaan se tilanne että alotetaan yhdynnällä ja jatketaan käsin. Eli tuntuu että pitää jo alussa päättää että miten nyt tänään tehdään.
Mies asettuu mun viereen tiettyyn asentoon tyyliin että noniin tänään hierotaan sulle sit orgasmi. Ei paljo lämpene tuolla konstin.

[QUOTE="a p";26033419]Kuka sano et pitäs koko ajan hieroakaan. Ei lopuksi kyllä montaa minuuttia tarvi jos samoilla tulilla jatkaa. Mutta yleensä loppuu kaikki siihen kun mies saa ite. Harvoin vaan se tilanne että alotetaan yhdynnällä ja jatketaan käsin. Eli tuntuu että pitää jo alussa päättää että miten nyt tänään tehdään.
Mies asettuu mun viereen tiettyyn asentoon tyyliin että noniin tänään hierotaan sulle sit orgasmi. Ei paljo lämpene tuolla konstin.[/QUOTE]

mut just siinä loppuvaiheessa ehkä miehelle vaikeinta hieroa sua

mut just siinä loppuvaiheessa ehkä miehelle vaikeinta hieroa sua

Voi olla, mutta voi sitä JOSKUS edes vähän ajatella toistakin. En siis joka kerta oo vailla vaan välillä. Nyt oon minä se joka sit joustaa omasta mielihyvästä ja paljon. Ja mulle kyllä käy että tulee ensin ite ja sit hierois mut loppuun mut yleensä säntää suoraan pesulle, juomaan ym. Tulee sit vartin päästä takas et haluatko vielä. No en halua.
Tää on loputon kierre ja tiedän että ite vedän suojamuurit päälle tietyistä eleistä tai asennoista. Ja kuitenkin se oon minä joka siitä eniten kärsin.

kysy mieheltäsi onko hän tyytyväinen. kerro myös mitä itse toivot.
meillä myös jo yli 10 v suhde ja kun alkuhuuma on jo takanapäin, pitää tosiaankin nähdä vaivaa asian eteen. mieheni syttyy helpommin ja tahtoo silloin olla liian kovanäppinen,nyt on josta en tykkää. lukuisat kerrat tämän takia tilanne mennyt jumiin.
uskoisin, että näitä kertausharjoituksia täytyy pitää (useinkin?) mistä kumpikin pitää, mikä on se yhteinen juttu ja missä molemmat tulee vastaan-
meillä välillä sellaisia sopimuksia, että on "mun toiveviikkoa" ja seuraava sitten miehen. silloin saa toivoa ja toiveet toteutetaan. toivon sellaisia juttuja jota mies ei olisi ajatellut, mutta pitää kyllä niistä.
joskus olen ehdottanut että luettaisiin "NAisen seksuaalisuus" kun kyllä aikuinenkin mies on välillä ihan pihalla missä mennään...

Yhteistyössä