Meidän Peikkis alkaa kyllä olla jo ihan käsittämättömän kokoinen :O!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tätä! Meidän esikko kun on nyt niin "järkyttävän" isokokoinen ikäisekseen, niin nyt tämä numerollinen pällistely on kantanut hedelmänsä myös keskimmäisen kasvunkyttäykseen. Ja vallankin neuvolassa, missä siunaillaan vastavuoroisesti sitä, että osaapas hän kasvaa ärsyttävän keskivertoisesti !! Onpa täti jopa ihmetellyt, että miksi ei olekaan toinen yhtä iso kuin veljensä?! Tätä en jaksa ite ymmärtää, eri lapsestakin kun on kyse. Ja nyt jo oltiin kivasti asenteellisia, kun nuorimmaistamme lykkäsin neuvolan mittauksiin ja johan siellä jo ruvettiin vertailemaan meidän isompiin kavereihin - ja nuorimmainen vasta 1kk!! Että eihän ne neuvolat mitään paineita vanhemmille luo ollenkaan... Menee miten menee, me taaplataan näillä eväillä :).

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
Mun täti on ollut ekaluokalle mennessään tuon painoinen :snotty: :laugh:

No ei kai tuo ihme, meidän esikoispoika oli ekaluokalla 21kg, pituutta tais olla 127cm eli aika keskiverto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en muuten millään jaksais uudestaan niitä ihmisten paheksuvia töllötyksiä. Kun siis esikoinenkin oli ikäistään isompi ja on edelleen (nyt 143cm, 38 kg ja 8-vuotias) ja pienenä aina kaikki töllötti kummaksuen milloin mitäkin.

Mulla on kanssa tokaluokalle menevä poika, loppuvuonna syntynyt, mutta samoissa mitoissa on sun lapsesi kanssa. Enkä ole kokenut mitenkään isommaksi verrattuna kavereihinsa?

No meidän nyt vitoselle menevän kaverit on tuota kokoluokkaa, eli +-140 cm... Et sitten on kyllä poikkeuksellinen kaveripiiri

Yhteistyössä