Meidän Peikkis alkaa kyllä olla jo ihan käsittämättömän kokoinen :O!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
Mun täti on ollut ekaluokalle mennessään tuon painoinen :snotty: :laugh:

pullukka?

meillä ainakin neuvolassa haukuttiin lihavaksi kun painoi samanpituisena 19kg.

Muoks - just kysyin mieheltä, on se poika jo 110cm :ashamed:

Eikä ole pullukka, vaan jämerä mies - hartioitakin on vaikka muille jakaa ja leveä selkäkin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mikä ap sen teidän pojan nimeksi tuli?oletko sitä täällä sanonut, muistan vain kun näytit kerran hänen kuvaa ja pojalle ehdoteltiin nimiä.

Daniel Peik Ivar =) :heart:

Joku kyseli kuvaa... voin koittaa hakea, mutta hitaan liittymän takia aika harvoin onnistun mitään kuvia lataamaan. Hetko siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
mikä ap sen teidän pojan nimeksi tuli?oletko sitä täällä sanonut, muistan vain kun näytit kerran hänen kuvaa ja pojalle ehdoteltiin nimiä.

Joku kyseli kuvaa... voin koittaa hakea, mutta hitaan liittymän takia aika harvoin onnistun mitään kuvia lataamaan. Hetko siis :)

Muistankin kun joku ehdotti tota Peik nimeä. Ja muistaakseni poika oli suloinen tummatukkainen. komean kokoinen on poika teillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Älä vaan erehdy kuvaa laittamaan, saat itsellesi vaan mielipahaa kun mammat kilpaa haukkuu.

Ei tässä meidän pikkuisessa ole mitään haukuttavaa :D

Äsken nappasin tämän kuvan kun meillä oli täällä pienet juhannustanssit koko perheen kesken :). Tuo pieni mankka arkun päällä on sangen kiinnostava :D

Muistankin kun joku ehdotti tota Peik nimeä. Ja muistaakseni poika oli suloinen tummatukkainen. komean kokoinen on poika teillä =)

Hiukset on valitettavasti vähän jo vaalenneet. Mutta suloinen hän on edelleen :). Tuo Peik on muuten monen käyttämä nimi pojastamme, me kyllä käytetään etunimeä :)

ei teidän tarvii kauhistella, on "painava" mutta on pitkäkin. ja olihan se jo syntyessään iso. ja kerta on isot vanhemmatkin.
antaa kaikkien lasten kasvaa omassa tahdissa, ihanaa et on erilaisia yksilöitä, ei aina tarvii verrata et meilläpä oli niin ja näin,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
ei teidän tarvii kauhistella, on "painava" mutta on pitkäkin. ja olihan se jo syntyessään iso. ja kerta on isot vanhemmatkin.
antaa kaikkien lasten kasvaa omassa tahdissa, ihanaa et on erilaisia yksilöitä, ei aina tarvii verrata et meilläpä oli niin ja näin,,,,

No mua kyllä pikkuisen kauhistuttaa kun mietin minkä kokoisen perunakattilan vielä tulen näille jättiläismiehilleni tarvitsemaan :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Kuva olisi kyllä kiva nähdä =).

Minkäkokoinen poika oli syntyessään? Entäpä 6 kkn ikäisenä?

Syntyessään: 4785g ja 57 cm

Puolivuotiaana 10615 g ja 73,8 cm :)

Muistatko vielä tämän ketjun?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302,400#m11646551

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

=)

Voih, muistan todellakin :heart: :heart: . Olen tuota useampaan otteeseen tippa linssissä ja kiitollisena lukenut. Ja aina yhtä paljon lämmittää mieltä :heart:

Tasoittuu ihan varmasti paino kun lähtee kunnolla liikkeelle ja juoksuun, sitten voit jopa tuskailla kun paino ei nousekaan ;)

Juu, en mä kyllä tuskailekaan, paitsi kakkapyllyä pestessäni :D.

Ja vaikka mä miten täällä huimaa kasvua ihmettelisin, niin eipä se siihen lopputulokseen vaikuta. Tuo poika kasvaa just niin isoksi tai pieneksi kuin sen on tarkoituskin :)

Tosi sopusuhtaisen näköinen vesseli!! söpöliini!!!

Meillä 2 vee on 10 kg 950 g ja 88 cm

Eli aikas samankokoinen.
Vuoden ikäisenä painoi 8,4 kg.
Mutta niin ne ovat yksilöitä nuo lapsukaiset!!

=)

Voih, muistan todellakin :heart: :heart: . Olen tuota useampaan otteeseen tippa linssissä ja kiitollisena lukenut. Ja aina yhtä paljon lämmittää mieltä :heart:

Juu,oli/on kiva ketju.

Yhteistyössä