T
Turkilmas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja h:syötätkö sil roskaruokaa?
No jos Piltit ja Semperit lasketaan roskaruoaksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja h:syötätkö sil roskaruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
Mun täti on ollut ekaluokalle mennessään tuon painoinen :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
pullukka?
meillä ainakin neuvolassa haukuttiin lihavaksi kun painoi samanpituisena 19kg.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä ap sen teidän pojan nimeksi tuli?oletko sitä täällä sanonut, muistan vain kun näytit kerran hänen kuvaa ja pojalle ehdoteltiin nimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä ap sen teidän pojan nimeksi tuli?oletko sitä täällä sanonut, muistan vain kun näytit kerran hänen kuvaa ja pojalle ehdoteltiin nimiä.
Daniel Peik Ivar =) :heart:
Joku kyseli kuvaa... voin koittaa hakea, mutta hitaan liittymän takia aika harvoin onnistun mitään kuvia lataamaan. Hetko siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Älä vaan erehdy kuvaa laittamaan, saat itsellesi vaan mielipahaa kun mammat kilpaa haukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä ap sen teidän pojan nimeksi tuli?oletko sitä täällä sanonut, muistan vain kun näytit kerran hänen kuvaa ja pojalle ehdoteltiin nimiä.
Daniel Peik Ivar =) :heart:
Joku kyseli kuvaa... voin koittaa hakea, mutta hitaan liittymän takia aika harvoin onnistun mitään kuvia lataamaan. Hetko siis![]()
Muistankin kun joku ehdotti tota Peik nimeä. Ja muistaakseni poika oli suloinen tummatukkainen. komean kokoinen on poika teillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja c:Kuva olisi kyllä kiva nähdä =).
Minkäkokoinen poika oli syntyessään? Entäpä 6 kkn ikäisenä?
Alkuperäinen kirjoittaja sara:ei teidän tarvii kauhistella, on "painava" mutta on pitkäkin. ja olihan se jo syntyessään iso. ja kerta on isot vanhemmatkin.
antaa kaikkien lasten kasvaa omassa tahdissa, ihanaa et on erilaisia yksilöitä, ei aina tarvii verrata et meilläpä oli niin ja näin,,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja c:Kuva olisi kyllä kiva nähdä =).
Syntyessään: 4785g ja 57 cm
Puolivuotiaana 10615 g ja 73,8 cm![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja c:Kuva olisi kyllä kiva nähdä =).
Muistatko vielä tämän ketjun?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302,400#m11646551
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tasoittuu ihan varmasti paino kun lähtee kunnolla liikkeelle ja juoksuun, sitten voit jopa tuskailla kun paino ei nousekaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja c:Kuva olisi kyllä kiva nähdä =).
Muistatko vielä tämän ketjun?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302,400#m11646551
=)
Voih, muistan todellakin :heart: :heart: . Olen tuota useampaan otteeseen tippa linssissä ja kiitollisena lukenut. Ja aina yhtä paljon lämmittää mieltä :heart: