Meidän Peikkis alkaa kyllä olla jo ihan käsittämättömän kokoinen :O!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Oltiin lääkärissä, pojalla korvatulehdus. Lääkäri kysyi pojan painoa lääkkeen annostusta varten. Kerroin ettei ole aavistustakaan ja laitoin hänet vaa'alle. Paino.....: 14,1 kg vaatteet päällä!! Kokeilin sitten pituutta ja se näytti poitsun olevan 85 cm pitkä.

Ja jäbä siis 11 kk :o

Siis 11kk? Meidän 1½v oli just 84cm ja 12,4 kg. On ns. "normaalikokoinen". kyllähän noita ääripäitä on, jostain pitää keskiarvot tehdä. Tunnen 6kk joka 10,4kg ja 74cm.

Pitkiä ootte tekin, sekä sinä että mies :)

Jos keskimittainen 1 v on jotain 80 cm, ja osa on vasta 70-senttisiä, niin joidenkin on oltava niitä metriheikkejä jotka keskipituutta nostavat :D

Mun Niksuni taisi olla 1-vuotiaana jotain 83 cm pitkä ja painaa 12-13 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oltiin lääkärissä, pojalla korvatulehdus. Lääkäri kysyi pojan painoa lääkkeen annostusta varten. Kerroin ettei ole aavistustakaan ja laitoin hänet vaa'alle. Paino.....: 14,1 kg vaatteet päällä!! Kokeilin sitten pituutta ja se näytti poitsun olevan 85 cm pitkä.

Ja jäbä siis 11 kg :o

jäbä 11 kg vai 11kk

Meidän 2v 7kk ikänen painaa vajaa12 kiloa ja on 90 senttiä pitkä

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Ja jäbä siis 11 kg :o

jäbä 11 kg vai 11kk

Meidän 2v 7kk ikänen painaa vajaa12 kiloa ja on 90 senttiä pitkä

no on kyllä tosi lyhyt.

Ja jäbä siis 11 kk :o

just... meidän 2½ vuotias on 97cm pitkä ja painaa 13kg..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pitkiä ootte tekin, sekä sinä että mies :)

Jos keskimittainen 1 v on jotain 80 cm, ja osa on vasta 70-senttisiä, niin joidenkin on oltava niitä metriheikkejä jotka keskipituutta nostavat :D

Mun Niksuni taisi olla 1-vuotiaana jotain 83 cm pitkä ja painaa 12-13 kg.

No juu, isot ihmiset tekee isoja lapsia :D.

Hassua vaan että vaikka Peikkis on kyllä pulska, niin ei edes kovin pahasti. Hän on semmoinen jässikkä, ei niinkään mikään michelinmies. Neuvolassakin aina kehuvat miten sopusuhtainen poika on omilla käyrillään :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mun poika on 2,5-v ja pituutta on 104cm ja painoa 23kg :xmas:
Mun täti on ollut ekaluokalle mennessään tuon painoinen :snotty: :laugh:

pullukka?

meillä ainakin neuvolassa haukuttiin lihavaksi kun painoi samanpituisena 19kg.

Yhteistyössä