Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niin meidänkin päiväkodissa tehdään. Idea on varmaankin se, että jokainen lapsi käy sanomassa opelle heipat, ettei kukaan pääse livahtamaan niin ettei tätit huomaa, ja sitten ei kukaan tiedä onko se lapsi haettu vai häippässyt ite.
Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja:Niin on tehty joka päiväkodissa jossa olen ollut töissä. Tämän tarkoitus ei ole pelkästään käytöstavat vaan myös se, että varmistetaan se että hoitaja varmasti tietää lapsen lähteneen kotiin. Niitä vanhempia jotka ei tule hoitajalle mitään sanomaan vaan portin raosta lapselleen huikkaavat 'Mennään!', on todella paljon. Eikä vanhemmat muuta tapojaan vaikka vanhempainilloissa jne. asiasta mainitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja:Niin on tehty joka päiväkodissa jossa olen ollut töissä. Tämän tarkoitus ei ole pelkästään käytöstavat vaan myös se, että varmistetaan se että hoitaja varmasti tietää lapsen lähteneen kotiin. Niitä vanhempia jotka ei tule hoitajalle mitään sanomaan vaan portin raosta lapselleen huikkaavat 'Mennään!', on todella paljon. Eikä vanhemmat muuta tapojaan vaikka vanhempainilloissa jne. asiasta mainitaan.
aika kamalaa,,että tollasia vanhempia on oikeesti,,,
Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja:Niin on tehty joka päiväkodissa jossa olen ollut töissä. Tämän tarkoitus ei ole pelkästään käytöstavat vaan myös se, että varmistetaan se että hoitaja varmasti tietää lapsen lähteneen kotiin. Niitä vanhempia jotka ei tule hoitajalle mitään sanomaan vaan portin raosta lapselleen huikkaavat 'Mennään!', on todella paljon. Eikä vanhemmat muuta tapojaan vaikka vanhempainilloissa jne. asiasta mainitaan.
aika kamalaa,,että tollasia vanhempia on oikeesti,,,
Kyllä onsamoin kun niitä jotka laittavat lapsen yksin parkkipaikalta tulemaan tai tuulikaapissa lapsen odottavat kun lapsi heittää kengät jaloistaan. Siinä sitten jossain vaiheessa hoitajat huomaavat 'ai, Maijakin on jo tullut'[/quot
mulla on ollut tapana huudella naulokoiden yli huomenet ja riisua itse lapsi ja saattaa perille,,kun päästään yhdessä hoitajan luokse sinne osastolle kunnolla sisään annan lapsille suukot ja sanon että pitäkää kivaa,,
ilman näitä traditoita en pysty keskittyy töihintuntuu kuin jokin todella tärkee olis unohtunut,,
vaikka mullakin on todella kiire aamu että kerkeen seiskaks töihin niin silti teen tuon kaiken 2x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tytön eskarissa sama käytäntö. Minusta ihan mukava tapa.