Mä en oikein oo varma, että onks kaikki sen jutut vaan jotain kieroa huumoria, vai mitä ihmettä. Sen lisäksi, että viime kerralla se ei "tiennyt" ett mulla on edellisiä lapsia (kuvitteli että mä odotan esikoista, vaikka ihan satavarmasti oon puhunut siellä muksuista ja neukkakortissakin on tiedot raskauksista ja synnytyksistä ) ja oli siis ihan aidon hämmästynyt siitä että mä olenkin jo äiti, niin nyt tällä kertaa kuvitteli että mulla ei ole miestä. Siis mulla oli miehen kuva neuvolakortin välissä (pelastin sen lattialta ja lykkäsin jonnekin, mikä ekana sattui käteen osumaan odottamaan virallista oikeaa paikkaansa ) ja kun se näki sen, kysyi ett kuka tää on: mä siihen sitt että no Eero (nimi muutettu ) ja se totes ett niin joo, onko sulla mies? Eli että mitä??
Kyllä mä ymmärrän ett sillä on varmaan paljon asiakkaita, ja kauheasti muistettavaa, mutt mä olen kuvitellut ett nää on jotenkin ihan perusasioita, varsinkin kun ollaan puhuttu just mun miehen poissa olosta ja mun apaattisuudesta jne... Ja sitt se ei muistakaan niistä mitään? :ashamed: