O
oho
Vieras
Oiskohan tukistus ollut parempi vaihtoehto, musta toikin on vallankäyttöä/ henkistä väkivaltaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Oiskohan tukistus ollut parempi vaihtoehto, musta toikin on vallankäyttöä/ henkistä väkivaltaa...
oho!Alkuperäinen kirjoittaja oho:Oiskohan tukistus ollut parempi vaihtoehto, musta toikin on vallankäyttöä/ henkistä väkivaltaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Ajattelisin, että jos teet sen nyt kun lapsi on poissa kotoa niin hän saapuu tyhjään huoneeseen ja siitä seuraa kiukku. Mutta tässä tapauksessa kiukku kohdistuu siihen että olet ottanut hänen lelunsa, mutta voi olla, että hän ei saa yhdistettyä sitä siivoomattomuuteensa ja menee keinosi pilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Tuon lapsen suurin ongelma tässä siivouksessa on se että se on niin leveäpiirteinen... Sen mielestä se on siivonnut, kun on heitellyt kamat lattialta sohvalle ja suunnilleen joihinkin koreihin, mitkä eteen sattuvat. Sillä on siis tietyille leikeille tietyt korit, mutta homma ei toimi: ei kerää tavaroita sinne, minne ne kuuluvat. Huomennna ei oo mahiksia tehdä enää mitään: on vappu ja kaikkea hommaa mistä ollaan sovittu. Siksi piti tehdä tänään. Ja mä painotin illalla, että vaikka mä en ole kotona näkemässä tätä tilannetta täällä tänään, se huone on siivottava ennenkö lähtee: mä tarkistan kun tulen töistä. Ja sillä puheella luulin että homma toimii. :/
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Oiskohan tukistus ollut parempi vaihtoehto, musta toikin on vallankäyttöä/ henkistä väkivaltaa...