Meidän neuvolan terkka on oikeasti pikkusen erikoinen tapaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas ärsyttävää, itse en varmaan jaksaisi kertoa enää mitään itsestäni. Vähän samanlainen pankkitäti osui meille: ei muistanut onko minulla mies, mikähän hänen nimensä on, paljonkos meillä olikaan sitä lainaa... ja olimme siis jo nostaneet yhdessä lainan ja kaikki tiedot varmasti olisivat löytyneet sieltä koneelta............... Ehkä se on vaan tietynlainen ihmistyyppi...

mullaki oli keskimmäisen odotuksessa neuvolantäti joka oli...kröhöm.. hiukkasen omalaatunen... :/
Sekään ei muistanu mitään. Joka ikisellä kerralla sai kerrata samat asiat mitä edellisillä kerooilla.
Yhesti kysy et oonko miettiny synnytystä ollenkaan. Vastasin siihen et juu, oon miettiny sitä vesiallasta, että ku tykkään suihkussa olla. Täti tyrmäs koko altaan ja tuumas et ei sitä nuin vaan turhaan rueta täytteleen :o
Sit ku laskettu aika lähesty,oli ja meni ja neuvolakäyntejä oli yhä useemmin ja täti alko kyseleen mun aikasemman lapsen imetyksestä, mun maidontulosta, mun tisseistä...Minkäslaiset nännit sulla on...? Joka kerta halus tietää minkälaiset nännit mulla on :o neljännellä kerralla ku tivas mun nännien näköö ja kokoo, meinasin kysyä et haluuks se nähä ne vai...? :/

Mulla ei raskauden alussa alkanut paino nousta vaan se laski pari kiloa, vasta puolessa välissä alkoi paino nousta. Terkkari kysyi multa, että kai mä tiedän ettei raskausaikana saa laihduttaa. Olin aivan että :o :o Minkäs mä sille mahdoin ettei paino noussut vaikka söin aivan normaalisti.

Yhteistyössä