V
Varoitin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Varoitin:Meillä kotona on verkkoon kytketyt varoittimet. Vanha rintamamiestalo ja kerroksia kolme, jokaisessa kerroksessa oma, jos yksikin varoitin alkaa huutamaan, huutaa kaikki. Suosittelen kyllä, maksaa vaan n. 50e... Makkarissa tosin on sitten vielä ihan "tavallinen"varoitin...
Ei arvais, että mies on joskus ollut pelastuslaitoksen tehtävissä...
Selvä: onko asentaminen vaikeeta, voiko sen tehdä itse vai tarviiko jonkun alan ammattilaista?
Nuo varoittimet on keskenään langattomassa verkossa, ja asentamisen voi suorittaa itse. Ja nuo ovat CE-hyväksyttyjä.