Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
No sitä esittelemistä, että mä olen tehnyt ne ihan itse. Ja se on kuule paljon se B)
Mä olen sitä mieltä, että jos mä nyt olen iloinen siitä että sain tytöille tehty ihan itse mekot ja haluan niitä esitellä, niin mä teen sen. Vaikkakin siis mekot ei nyt sitten ole jonkun mielestä riittävän juhlalliset esiteltäviksi![]()
no eikö muksut esitelly niitä jo juhlissa???kai kehuit siellä...mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää
No, ihmisethän kertoo täällä mitä haluaa ja vähän kaikenlaisista aiheista. Ja sun tehtävä on sitte olla avaamatta niitä aloituksia joista et oo kiinnostunu, tampio. Ihme känisemistä taas.
Ja toi toinen kuva isoimman tytön mekosta antaa tosiaan edustavamman kuvan. Hauskaa kun tytöillä on samismekot