A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riitu:Minä keitin itse mustikat ja vadelmat, sekoitin sopivassa suhteessa veteen ja herralle maistu. Lisäsin vielä ihan hitusen verran hedelmäsokeria, vähemmän mitä kaupan soseissa on lisättyä hedelmäsokeria. Tämä oli vain parin päivän väliaikainen juttu...
Tämäkin on hyvä idea