Me saadaan varmaan häätö

MiiskuMuikkunen

Aktiivinen jäsen
19.11.2007
2 826
0
36
Turku
Noniin eli kaksi lappua tullut jo ja nyt odotellaan sit kolmatta, siis kun ihan taukoamatta täältä lähtee kauhea melu! Lapset hakkaavat pattereita, paukuttelevat ovia, muutoin vain leikkivät ja joku vähän isompi lelu tipahtaa vahingossa lattialle :/ Tä on tosi harmi, ollaan asuttu tässä kohta vasta vuosi ja on miehen vanhempien omistama asunto... Siis tossa oli ihan älyttömiä juttuja tuossa toisessa lapussa:
- Vessan ikkunan auki pitäminen vesisateella
- Korkokengillä juoksentelu (tai sen kuuloista) klo:22 jälkeen
- Kiroilu Tämä johtuu täysin tuosta ps3:sta
- Pesukoneen matala ääni
- Patterien hakkaaminen
- Ovien paukuttaminen
- Yhteissaunan ja suihkutilojen jättäminen epäsiistiksi? Miten saunan voi edes jättää epäsiistiksi? Tätä kun kysyimme, niin oli ovi jäännyt auki ja valot päälle...

Mä en kestä ja ollaan koitettu olla ihan hissun kissun, mut kai ne jotain keksivät :(

Sun mielestä normaalia, että lapsenne hakkaavat pattereita ja paukuttelevat ovia? No tuota tuota.. vaikka jotkut tuossa kuulostavat oudolta, niin kuulostaa tuokin. En ihmettele, jos jatkuvasti melua on, että naapureita ärsyttää.

Mikä ps3?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kiellä nyt ainakin hakkaamasta pattereita.

Ollaan toki kielletty, mutta lapset muistavat tasan sen 2 sekunttia, täytyyhän minun joskus pyykätä, hoitaa keittiötä ja tehdä ruokaakin, enhän mä millään voi koko päivää juoksennella seisoskelemaan patterien edessä :p

Ei hitsi! Anteeksi mutta minua rupesi huvittamaan tuo kiroilu.

Tuli heti mielikuva miehestä, joka yrittää tahkota sadannetta kertaa jotain kohtaa pelistä ja aina se tyssää siihen samaan kohtaan ja sen jälkeen kuuluu hirveä noituminen ja pelikapula lentää seinään...

Yrittäkää itse omalla käytöksellänne/lasten ohjeistamisella vaikuttaa asiaan jotenkin jos vaikka ei häätöä tulisikaan... :ashamed:
En tarkoita että tahallanne metelöisitte tai olisitte huolimattomia asioiden suhteen,varsinkin jos monta pientä lasta niin vaikeaa varmasti muistaa joka asiaa ja saada lapsia ymmärtämään kerrostalo asumisen rajoituksia :hug:

Patterien hakkaaminen on kyl v-mäistä, koska siitä saa kivan äänen koko talon linjassa oleviin pattereihin parhaillaan - eiks sua yhtään häiritse :whistle:

Mutta oli vähän omituisia juttuja kyllä...
Ja mä mielelläni kuulisin miksi Pleikkari aiheuttaa kiroilua?

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ei hitsi! Anteeksi mutta minua rupesi huvittamaan tuo kiroilu.

Tuli heti mielikuva miehestä, joka yrittää tahkota sadannetta kertaa jotain kohtaa pelistä ja aina se tyssää siihen samaan kohtaan ja sen jälkeen kuuluu hirveä noituminen ja pelikapula lentää seinään...

Meillä on ko.tapahtuma meneillään tälläkin hetkellä...

:D

Sulla tuo nuorempi on saman ikäinen kuin omanikin - ymmärrän hyvin ettei kielto mene pitkäksi aikaa perille :D En ymmärrä mistä valitus on lopulta tullut, lieneekö virallinen ilmoitus ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kiellä nyt ainakin hakkaamasta pattereita.

Ollaan toki kielletty, mutta lapset muistavat tasan sen 2 sekunttia, täytyyhän minun joskus pyykätä, hoitaa keittiötä ja tehdä ruokaakin, enhän mä millään voi koko päivää juoksennella seisoskelemaan patterien edessä :p

Ikävä homma tietysti teidän kannalta, mutta on se varmaan aika ikävää naapureistakin jos lapset hakkaavat pattereita, siitä lähtee kamalan kova ääni. Tuon osalta ihan aiheellinen valitus. En sit tiedö miten paljon teiltä muuten lähtee ääntä.

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:

Seliseli... Ota järeät aseet käyttöön, laita jäähylle tms.

Tuossa on tasan se takana, että henkilökemiat ei natsaa. Teillä on siellä joku, joka haluaa teidät pois sieltä. Noita ihania ihmisiä tässä maailmassa riittää. :snotty:

Uusimmat

Yhteistyössä