Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja endie:ääk. mä olen siis outo, kun saatan puhua kyllä ystävien kanssa alapääjutuista - esim. synnytyksen jälkeen kun tietyt jutut on mietityttänyt.. ja sinkkuaikoina kyllä saatoin kertoa että olinpa sen ja sen luona yötä :ashamed:
mä nyt vaan kai käsitin tosta sun ihna ekasta viestistä, että elätte miehenne kanssa siamilaisina ja se ei teitä haittaa. ja koitin vaan sanoo, et ehkä se vois haitata jotakuta muuta ihmistä teidän ympärillä ja johtaa siihen että teitä ei niin herkästi lähestytä ystävinä.
mut olen kai ymmärtänyt väärin, sori![]()
No olen mäkin puhunut kaikenlaisista asioista, yks kaveri esim. kertoi synnytyksenjälkeisestä virtsankarkailustaan. Ja oli mun mies sillonki kuuloetäisyydellä, samoin sen oma. Mutta kuten jo sanottu, ei niitä nämä jutut kiinnosta eikä ne niitä kuuntele, vaikka samassa talossa sattuisivat olemaankin.
Mutta tälläset me jutellaan aina naamatusten, ei mulle koskaan tule tekstiviestejä joissa lukee että "onko sulla muuten ollut mitään ongelmia virtsanpidättelyn kanssa synnytysten jälkeen? kun mulla on vieläkin, vaikka siitä on niin kauan jo"..
En oo todellakaan mikään tekstaajatyyppi ja kaikki kyllä tietää sen.
SIKSI voin ihan huoletta antaa ukon lukea jos tulee viesti. Samalla säästyn vaivalta kun pyydän vastaamaankin :saint:
Tällaista meilläkin. Siinä vaiheessa kun akat alkaa puhumaan synnytyksistä, miehet vaihtaa huonettaNoin kärjistetysti ilmaistuna
![]()
Juu. Tuollakin kertaa, kun juttu käänty synnytyksiin, ukot lähti välittömästi röökille