Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Me ei vaan ruodita toistemme seksielämiä, sekö on sitten epänormaalia?
Olet esimerkiksi sanonut, ettei sellaisia asioita olekaan joita ei miehelle voisi kertoa. Jos lenkkeilette et ihan sanasta sanaan kerro mitä juttelitte, miksi pitäisi kertoa yhtään mitään?
Oletat ettei kavereillasi ole ikinä mitään painavaa asiaa jne. Mutta kyllähän sä myönsit itsekin, ettette juttele mitään syvällisiä. Ehkä sä ymmärtäisit paremmin jos sulla ois sellaisia tosi läheisiä ystävyyssuhteita.
Mä en ole sanonut etteikö me juteltaisi syvällisiä. Vai mitkä on mielestäsi syvällisiä? Jos me puhutaan kaikesta, lukuunottamatta toistemme petipuuhia tai alapäävaivoja, niin eikö me silloin voida olla läheisiä ystäviä?
Sanoin, että meillä on kavereiden kanssa sellaisia juttuja, mitä me voitaisiin puhua ihan samanlailla kahdestaan lenkillä, tai sitten jommankumman luona niin, että miehetkin on paikalla. Ei jutut poikkea mitenkään toisistaan. Eli silloinko emme voi puhua syvällisiä, kun miehetkin voi ne kuulla? Mä koen ainakin mun kaverit ja ystävät läheisinä ja tärkeinä, ja tiedän että olen itsekin sitä heille.