Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ääk. mä olen siis outo, kun saatan puhua kyllä ystävien kanssa alapääjutuista - esim. synnytyksen jälkeen kun tietyt jutut on mietityttänyt.. ja sinkkuaikoina kyllä saatoin kertoa että olinpa sen ja sen luona yötä :ashamed:
mä nyt vaan kai käsitin tosta sun ihna ekasta viestistä, että elätte miehenne kanssa siamilaisina ja se ei teitä haittaa. ja koitin vaan sanoo, et ehkä se vois haitata jotakuta muuta ihmistä teidän ympärillä ja johtaa siihen että teitä ei niin herkästi lähestytä ystävinä.
mut olen kai ymmärtänyt väärin, sori :)

No olen mäkin puhunut kaikenlaisista asioista, yks kaveri esim. kertoi synnytyksenjälkeisestä virtsankarkailustaan. Ja oli mun mies sillonki kuuloetäisyydellä, samoin sen oma. Mutta kuten jo sanottu, ei niitä nämä jutut kiinnosta eikä ne niitä kuuntele, vaikka samassa talossa sattuisivat olemaankin.
Mutta tälläset me jutellaan aina naamatusten, ei mulle koskaan tule tekstiviestejä joissa lukee että "onko sulla muuten ollut mitään ongelmia virtsanpidättelyn kanssa synnytysten jälkeen? kun mulla on vieläkin, vaikka siitä on niin kauan jo"..
En oo todellakaan mikään tekstaajatyyppi ja kaikki kyllä tietää sen.

SIKSI voin ihan huoletta antaa ukon lukea jos tulee viesti. Samalla säästyn vaivalta kun pyydän vastaamaankin :saint:

Tällaista meilläkin. Siinä vaiheessa kun akat alkaa puhumaan synnytyksistä, miehet vaihtaa huonetta :D Noin kärjistetysti ilmaistuna :D

Juu. Tuollakin kertaa, kun juttu käänty synnytyksiin, ukot lähti välittömästi röökille :D

No voi se tullakin. Saunominen kun EI ole mikään seksuaalinen juttu, vaan puhdistautumista ja peseytymistä.

Ja joo, kyllä mun kaverit tietää että mun mies saattaa lukea niitten lähettämät kahvittelupyyntö-viestit. Ja se on jopa niille ok.
Ja niille on ihan sama, kumpi sen päivämäärän ja kellon ajan niille kirjottaa.

Pointtina ei ollutkaan seksuaalisuus vaan se, että tungetteko ihan joka paikkaan mukaan? Näköjään...
Jännä, että voitte etukäteen tietää mitä toinen on laittanut, mutta kai sitten joidenkin kaveruussuhde vaan on sellainen..Omituista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja seksiasiat on mun ja miehen välisiä, mun mielestä ne ei kuulu muille.

Entä jos sun kavereiden mielestä sen kertomat asiat ei kuulu sun miehelle?

Tuhannes kerta kun sanon, että ei mun kaveritkaan puhu sellaisia asioita, mitä he eivät voisi sanoa miesten läsnäollessa. Ja kuten sanoin (toistan jälleen itseäni), en mä puhu miehelle sanasta sanaan kaikkea mitä kaveri on mulle vaikka lenkillä puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ääk. mä olen siis outo, kun saatan puhua kyllä ystävien kanssa alapääjutuista - esim. synnytyksen jälkeen kun tietyt jutut on mietityttänyt.. ja sinkkuaikoina kyllä saatoin kertoa että olinpa sen ja sen luona yötä :ashamed:
mä nyt vaan kai käsitin tosta sun ihna ekasta viestistä, että elätte miehenne kanssa siamilaisina ja se ei teitä haittaa. ja koitin vaan sanoo, et ehkä se vois haitata jotakuta muuta ihmistä teidän ympärillä ja johtaa siihen että teitä ei niin herkästi lähestytä ystävinä.
mut olen kai ymmärtänyt väärin, sori :)

No olen mäkin puhunut kaikenlaisista asioista, yks kaveri esim. kertoi synnytyksenjälkeisestä virtsankarkailustaan. Ja oli mun mies sillonki kuuloetäisyydellä, samoin sen oma. Mutta kuten jo sanottu, ei niitä nämä jutut kiinnosta eikä ne niitä kuuntele, vaikka samassa talossa sattuisivat olemaankin.
Mutta tälläset me jutellaan aina naamatusten, ei mulle koskaan tule tekstiviestejä joissa lukee että "onko sulla muuten ollut mitään ongelmia virtsanpidättelyn kanssa synnytysten jälkeen? kun mulla on vieläkin, vaikka siitä on niin kauan jo"..
En oo todellakaan mikään tekstaajatyyppi ja kaikki kyllä tietää sen.

SIKSI voin ihan huoletta antaa ukon lukea jos tulee viesti. Samalla säästyn vaivalta kun pyydän vastaamaankin :saint:

Tällaista meilläkin. Siinä vaiheessa kun akat alkaa puhumaan synnytyksistä, miehet vaihtaa huonetta :D Noin kärjistetysti ilmaistuna :D

me taidetaan puhua nyt vähän eriasioista.
mä mieltäsin, että jos mä ite päätän puhua jostain niin että se toisen mies saattaa sen kuulla, ni se on mun valinta kuitenkin. mutta se, että mä kaksitusten kertosin jollekin ystävälle vaikka että "vitsit ku menkat on taas myöhässä oonkohan raskaana" ja se kaveri sit ilasella oman kullan kainalossa ollessaan kertois tuon huoleni miehelleen, ni en mie tykkäis.
:)

Tuhannes kerta kun sanon, että ei mun kaveritkaan puhu sellaisia asioita, mitä he eivät voisi sanoa miesten läsnäollessa. Ja kuten sanoin (toistan jälleen itseäni), en mä puhu miehelle sanasta sanaan kaikkea mitä kaveri on mulle vaikka lenkillä puhunut.

Heillähän voi olla sydämellään vaikka mitä, mutteivat kehtaa sanoa kun miehes on aina paikalla vahtaamassa. Ja tietävät ettei salaisuudet pysy kumminkaan..En minäkään avautuisi.

Heillähän voi olla sydämellään vaikka mitä, mutteivat kehtaa sanoa kun miehes on aina paikalla vahtaamassa. Ja tietävät ettei salaisuudet pysy kumminkaan..En minäkään avautuisi.

Höpöhöpö, kyllä mä tässä kymmenen vuoden aikaan oon tutustunu heihin jo aika hyvin. Eikä mun mies ole aina paikalla, ei se sinne lenkille lähde perään kävelemään.

*Ja muoks* Sanoin jo tuolla aiemmin, että kyllä mä pidän omana tietonanikin asioita, JOS joku kaveri niin haluaa tai hänellä sellainen asia on. Vielä ei ole ollut.

No voi se tullakin. Saunominen kun EI ole mikään seksuaalinen juttu, vaan puhdistautumista ja peseytymistä.

Ja joo, kyllä mun kaverit tietää että mun mies saattaa lukea niitten lähettämät kahvittelupyyntö-viestit. Ja se on jopa niille ok.
Ja niille on ihan sama, kumpi sen päivämäärän ja kellon ajan niille kirjottaa.

Pointtina ei ollutkaan seksuaalisuus vaan se, että tungetteko ihan joka paikkaan mukaan? Näköjään...
Jännä, että voitte etukäteen tietää mitä toinen on laittanut, mutta kai sitten joidenkin kaveruussuhde vaan on sellainen..Omituista.

No voi herranjumala sentään. Joko haen rautalankaa?

Mun kaveruussuhteet on sellasia, että me PUHUTAAN KASVOTUSTEN ne jutut, joita ei niin niitten ukkojen haluta kuulevan (siis tosiasiassa se on niin että joita ne ukot ei edes tahdo kuulla).
Ja mä siis olen todella sellanen meedio, että ihan tasan tarkkaan TIEDÄN ettei mulle tule mitään pukamaviestejä tai raporttia miten naapurin Pera oli hyvä sängyssä.

Ja joo, kyllä me ukon kanssa lähes jokapaikkaan tungetaan toistemme mukaan. Joskus käyn kavereiden luona ukon ollessa töissä.
Ehkä 95 prosenttia vapaa-ajasta me vietetään yhdessä. Ja meistä se on ihanaa!

Oli sitten miten outoa tahansa.

Mun kaveruussuhteet on sellasia, että me PUHUTAAN KASVOTUSTEN ne jutut, joita ei niin niitten ukkojen haluta kuulevan (siis tosiasiassa se on niin että joita ne ukot ei edes tahdo kuulla).

No mutta tässähän se pointti olikin! :flower:
Ei kaiken tarvitse olla salaista mutta on se kummallista, jos kaveruksilla ei ole mitään kaksinkeskistä vaan aina on se kaverin mies mukana vahtaamassa ja sille kerrotaan kaikki. Myöskään kaverisuhde ei kovin häävi minusta ole jos edes menkoista ei voida keskustella.

kumpikin tiedetään toistemme pankkitunnukset, s-postin salasanat, kännykän pin-koodit jne.

Ihan ok, mutta MIKSI? Mitä sä teet toisen puhelimen PIN-koodilla tai sähkiksen salasanalla, kun sulla varmaan on omatkin joita käyttää? Ja jos miehellesi piippaa viestiä, niin miksi sinä koet asiaksesi lukea sen, eihän lähettäjä ole sitä sinulle lähettänyt vaan miehellesi?

Meillä aika samanlaista. Vaikka tiedetään toistemme tunnukset ja salasanat, ei me käydä toisen sähköposteja tai tekstareita lukemassa.
On meillä kuitenkin omat harrastukset ja omat juttumme. Kumpikaan ei toistä kyttää. Yleensä kuitenkin nyhjätään yhdessä. Molemmat saa kyllä lähteä kylillekin, jos mieli tekee baariin eikä tarvitse sen kummempia lupia kysellä.

Vähän niinkuin ollaan yhdessä, mutta on meillä omatkin elämät.

No mutta tässähän se pointti olikin! :flower:
Ei kaiken tarvitse olla salaista mutta on se kummallista, jos kaveruksilla ei ole mitään kaksinkeskistä vaan aina on se kaverin mies mukana vahtaamassa ja sille kerrotaan kaikki. Myöskään kaverisuhde ei kovin häävi minusta ole jos edes menkoista ei voida keskustella.

No jos kaveri tulee meille, niin hyvin suuri todennäköisyys on, että ukkokin on kotona. Mutta vaikka se on paikalla, se ei todellakaan vahtaa koko aikaa että mitä ne naiset juttelee. Kyllä se touhuaa ihan omiaan ja sulkee korvansa naisten höpötyksiltä.
Ja kyllä tähän asti kaikki on uskaltaneet asioistaan puhua vaikka se mies onkin näkyvissä.
Kun ne mun ystävätkin tietää, ettei se äijä kuuntele vaikka se näkökentässä heiluukin.

Ja jos mä käyn jonkun kaverin luona kahvittelemassa ja siinä sitten ruoditaan kaverin seksielämää ja muita kommelluksia, niin en mä niitä iltapalalla ukolle ala selittämään. Jos on joku oikein hyvä tai hauska juttu niin saatan kertoa, mutten mitään arkaluontoisia asioita kuitenkaan.

Ja jos mä käyn jonkun kaverin luona kahvittelemassa ja siinä sitten ruoditaan kaverin seksielämää ja muita kommelluksia, niin en mä niitä iltapalalla ukolle ala selittämään. Jos on joku oikein hyvä tai hauska juttu niin saatan kertoa, mutten mitään arkaluontoisia asioita kuitenkaan.

Hienoa, juuri näinhän sen kuuluukin mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
kumpikin tiedetään toistemme pankkitunnukset, s-postin salasanat, kännykän pin-koodit jne.

Ihan ok, mutta MIKSI? Mitä sä teet toisen puhelimen PIN-koodilla tai sähkiksen salasanalla, kun sulla varmaan on omatkin joita käyttää? Ja jos miehellesi piippaa viestiä, niin miksi sinä koet asiaksesi lukea sen, eihän lähettäjä ole sitä sinulle lähettänyt vaan miehellesi?

No ihan käytännön syistä. Jos mies sattuu olemaan vaikka töissä ja mä tartten rahaa omalle tililleni, niin voin sitä siirtää. Tai käydä kattomassa laskun sen s-postista.

Me ei vaan ruodita toistemme seksielämiä, sekö on sitten epänormaalia?

tää mullekin tuli mieleen :)

meillä myös ihan kaikki yhteistä eikä ahdista, päinvastoin jos ois moni asia ns. omia juttuja niin se ahdistais, eihän siinä voi puhuakkaan toisen kanssa avoimesti ettei paljasta niitä yksityisiä asioitaan.

no ei sitäkään kukaan ole väittänyt että niitä pitäs ruotia tai että joku ruotis...

No ihan käytännön syistä. Jos mies sattuu olemaan vaikka töissä ja mä tartten rahaa omalle tililleni, niin voin sitä siirtää. Tai käydä kattomassa laskun sen s-postista.

Miksei sitä laskua maksa se, jolle se on tullut tai miksi sinun laskusi tulee miehen sähköpostiin eikä omaasi? Ja jos lasku on yhteinen, niin miksi sitä ei hoida hän, jonka sähkikseen se lasku nyt on sattunut tulemaan. Ja jos kerran käytätte toistenne rahoja kuin omianne (niin mekin teemme), niin miksi ette ohjaa niitä suoraan samalle tilille, mihin omia tilejä sitten enää edes tarvitsee?

Olet esimerkiksi sanonut, ettei sellaisia asioita olekaan joita ei miehelle voisi kertoa. Jos lenkkeilette et ihan sanasta sanaan kerro mitä juttelitte, miksi pitäisi kertoa yhtään mitään?
Oletat ettei kavereillasi ole ikinä mitään painavaa asiaa jne. Mutta kyllähän sä myönsit itsekin, ettette juttele mitään syvällisiä. Ehkä sä ymmärtäisit paremmin jos sulla ois sellaisia tosi läheisiä ystävyyssuhteita.

*Ja muoks* Sanoin jo tuolla aiemmin, että kyllä mä pidän omana tietonanikin asioita, JOS joku kaveri niin haluaa tai hänellä sellainen asia on. Vielä ei ole ollut.

mä juttelen mun ystäville aika paljon mun asioista, ja vaikka ne ei sisältäiskään mitään yksityiskohtaisia ja salaisia seikkoja, mä pääasiallisesti oletan, että ne jutut jää vaan sen korviin jolle mä ne puhun. ne on kuitenkin mun henkilökohtaisia asioita ja tuntemuksia. ei siis tulis mieleenkään pyytää keltään, että "ethän sitten kerro miehelles näitä".

tosta sun kommentista saa sellaisen kuvan, että kerrot kaikki kaverieskin asiat miehellesi (ja mikset tekisikin niin, jos kerran jaatte kaiken?), jollei asiaa erikseen kielletä. voihan olla, että käsitin tekstisi väärinkin.

Miksei sitä laskua maksa se, jolle se on tullut tai miksi sinun laskusi tulee miehen sähköpostiin eikä omaasi? Ja jos lasku on yhteinen, niin miksi sitä ei hoida hän, jonka sähkikseen se lasku nyt on sattunut tulemaan. Ja jos kerran käytätte toistenne rahoja kuin omianne (niin mekin teemme), niin miksi ette ohjaa niitä suoraan samalle tilille, mihin omia tilejä sitten enää edes tarvitsee?

Koska ei olla saatu aikaiseksi ottaa yhteistä tiliä, puheissa on kyllä ollut. Rahat on yhteisiä. Meille noilla asioilla ei ole mitään merkitystä, kumman sähköpostiin tulee ja kenen lasku on kyseessä. Ei yhtään mitään. Jos mä satun olemaan kirjautuneena verkkopankkiin, ja muistan että miehen sähköpostissa taitaa ollakin yks nettilasku, niin käyn katsomassa sen sieltä ja maksan pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä juttelen mun ystäville aika paljon mun asioista, ja vaikka ne ei sisältäiskään mitään yksityiskohtaisia ja salaisia seikkoja, mä pääasiallisesti oletan, että ne jutut jää vaan sen korviin jolle mä ne puhun. ne on kuitenkin mun henkilökohtaisia asioita ja tuntemuksia. ei siis tulis mieleenkään pyytää keltään, että "ethän sitten kerro miehelles näitä".

Aivan. Ja vaikka meilläkin suhteessa keskustellaan erittäin paljon on silti ihana turinoida ystävien kanssa kahdenkin ja totta kai miehelläkin on kavereita joiden kanssa tekee "poikien juttuja" vaikkei ne mitään salaisuuksia ole. En mä mihinkään metsästysreissulla tai saunailtaan tuppaudu mukaan "kun meillä on niin tiivis suhde"

Yhteistyössä