Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä muuten samat mutta mun mielestä on törkeää sitä viestin lähettäjää kohtaan että sen viestin voi lukea ensin se puoliso. On toki ikävää kuulla kaverilta että mies on lukenut viestini ja sitten kertonut sen sille jolle viesti oli lähetetty.

Me ei siis lähetetä kavereille kumpikaan mitään arkaluontoisia viestejä, samoin meidän kaverit eivät lähetä meille. Harvemmin edes kännykkä piippaa tekstaria, soitetaan jos on asiaa. Itse en arkaluontoisia juttuja helposti edes puhu kavereille, miehen kanssa kylläkin jutellaan kaikki asiat maan ja taivaan väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä muuten samat mutta mun mielestä on törkeää sitä viestin lähettäjää kohtaan että sen viestin voi lukea ensin se puoliso. On toki ikävää kuulla kaverilta että mies on lukenut viestini ja sitten kertonut sen sille jolle viesti oli lähetetty.

Onhan se törkeää, kun viestissä lukee että voidaanko poiketa kahville, tai tulisitteko huomenna käymään. Kyllähän mä osaan jo hahmottaa siinä vaiheessa, kun mies sanoo keltä viesti on, että mitä se pitää sisällään. JOS olisi pienikin mahdollisuus, että se sisältäisi jotain henk.kohtaista, niin tottakai minä sen luen.

Mekin ollaan tiivis pariskunta. Mutta ei lueta toisten sähköposteja, eikä viestejä. Enpä muuten tiiä miehen pankkitunnuksiakaan, mutta siirrellään silti rahaa puolin ja toisin. Ja ovat tietyssä paikassa josta toinen voi ottaa, mutten ikinä muista mitään mieheni salasanoja ja aina joudun kysyyn uudestaan vaikka on samana pysyny :D, sama homma tuntuu olevan miehelläki ettei muista mun salasanoja. Harrastuksiakin on, erikseen ja yhessä, ystäviä on, omia ja yhteisiä ja ystäväpariskuntiakin, mutta ystäviähän aina mahtuisi olemaan lisää :). Silti ollaan tiivis pariskunta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mieheni sähköpostit tai viestit, miksi ihmeessä kiinnostaisi? Kyllä se kertoo mullekin, jos tulee joku viesti joka koskee myös minua :). Näin meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:

Onhan se törkeää, kun viestissä lukee että voidaanko poiketa kahville, tai tulisitteko huomenna käymään. Kyllähän mä osaan jo hahmottaa siinä vaiheessa, kun mies sanoo keltä viesti on, että mitä se pitää sisällään. JOS olisi pienikin mahdollisuus, että se sisältäisi jotain henk.kohtaista, niin tottakai minä sen luen.

Mä en olekaan selvännäkijä että tietäisin etukäteen mitä viestit sisältää. Toki jos etukäteen on ollut puhetta jostain ja sitten tulee viesti niin toinen voi lukea jos on lähempänä puhelinta ja toiselle ok, mutta muuten luetaan kyllä itse. En itsekään ole mitään arkaluontoista onneksi kaverilleni laittanut, mutta silti se on törkeää. Jos haluaisin kaverin miehen lukevan laittaisin toki viestin hänelle..

Oon huomannut :) Me ei koeta yksityisyyden rikkomisena, jos käy lukemassa s-postin (ilmoittaa kuitenkin, että käy kattomassa onko sinne tullut tietty lasku tms.), tekstaritkin lukee se kumpi on lähempänä. Tunnetaan ja tiedetään toistemme kaverit, ovat kavereita molemmille. Kumpikaan ei harrasta mitään, satunnaisia lenkkikertoja lukuunottamatta. Silti meillä on kivaa, eikä kaivatakaan enempää :) Ok, paitsi ystäväpariskuntia saisi olla ehkä enempi :/

*muoks* Niin ja rahoja siirretään tililtä toiselle ristiin rastiin, kumpikin tiedetään toistemme pankkitunnukset, s-postin salasanat, kännykän pin-koodit jne.

meillä on samanlaista, tosin ukko ei muista vaikka kirjoittaisin omat salasanani sille ylös :xmas: se on varhaisdementoitunut tiettyjen asioiden suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
enpä olisi kovin ilahtunut jos tietäisin kavereiden miesten lukevan mun lähettämät sähköpostit tai tekstarit :|

Meillä ei kaverit lähettele ikinäkoskaan mitään salaisia, intiimejä tms. viestejä. Ei s-postiin eikä kännykkään. Eikä lähetä meistäkään kumpikaan kenellekään.

Onko sulla kavereita? Ja milloin ja miten te viestittelette? TÄMÄ on KUMMALLISTA! ja tiedän että tottakai te näette ja soittelette keskenänne, mutta SILTI!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Meillä on kans tekstiviestit ja sähköpostit ns. yhteiskäytössä, pankkitunnukset vaan mulla kummankin tileihin kun mies ei osaa niitä edes käyttää.. Mutta kortit kummallakin toistensa tileihin. Mun tililtä maksetaan kaikki laskut ja maksut ja ruokaostokset, sitten loput jos jää muihin menoihin ja kun tili tyhjenee siirrytään miehen tilille.

Omia harrastuksia ja kavereita ei kummallakaan ole, yhteiset on kummatkin. Ja yhdessä tavataan aina kaverit, ei ikinä erikseen.

Ja tän yhdeksän vuoden yhdessäolon aikana on kerran menty eri aikaan nukkumaan... :D Kaikki tehdään aina yhdessä.

Joskus ihmetellään miten jotkut parit viitsii edes olla yhdessä kun kaikki on erikseen, rahat, kaverit, harrastukset, huvit. Koska silloin oikein ollaan yhdessä vai eikö olla? Tää sopii meille, ei varmaan kaikille. Mut meistä kummastakaan ei olis parisuhteeseen ns. itsenäisen puoliskon kanssa.

Tämän täytyy olla vitsi!! =)

meillä hyvin pitkälti samalla tavalla mut mä en tiiä miehen kännyn pin-koodia enkä haluakkaa tietää :D
ja en mä kyl sen kännyyn vastaa tai lue viestejä vaikka voisin tehä niin ja ei mieskää mun puhelimeen vastaile tai lue viestejä..joskus joo..olipas vaikea vastaus :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
enpä olisi kovin ilahtunut jos tietäisin kavereiden miesten lukevan mun lähettämät sähköpostit tai tekstarit :|

Meillä ei kaverit lähettele ikinäkoskaan mitään salaisia, intiimejä tms. viestejä. Ei s-postiin eikä kännykkään. Eikä lähetä meistäkään kumpikaan kenellekään.

Onko sulla kavereita? Ja milloin ja miten te viestittelette? TÄMÄ on KUMMALLISTA! ja tiedän että tottakai te näette ja soittelette keskenänne, mutta SILTI!!!

Nii, ehkä eri ihmiset käsittävät intiimin ja salaisen viestin eri tavalla. Musta ihan tavallinenkin viesti kaverilta, esim. s-posti, jossa kaveri kertoo vaikka kuulumisiaan, voi olla intiimi. Ei kaveri ole sitä mun miehelle lähettänyt vaan mulle, ja silloin mulla ei mun mielestä ole oikeutta sitä viestiä miehellä näyttää ilman kaverin tietämistä/hyväksyntää.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

Miten niin kummallista? Mesessä saatetaan höpistä joskus, soittaa että tullaan käymään, facebookissa kysyä että onko tekemistä tänään jne. Mitä outoa tossa nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
No ei kai kukaan sellaista tekstaakaan, kun ei tiedä kuka sen lukee.

Meillä ei ole tapana muutenkaan puhua mitään henk.kohtaisia asioita, mitkä olisi niin salaisia ettei voisi miesten kuullen sanoa.

Ei sulla sitten taida kovin läheisiä kaveruussuhteita olla...?

Meillä ei ole tapana muutenkaan puhua mitään henk.kohtaisia asioita, mitkä olisi niin salaisia ettei voisi miesten kuullen sanoa.

Sama tuli mieleen.

Mulla on miehen pankki- ja sähköpostitunnukset, ja niitä käytän luvan kanssa (mies ku ei käytä nettiä ollenkaan). Toisten viestejä ei lueta, paitsi luvan kanssa. Kirjesalaisuus pätee myös viesteissä.
Mutta meillä on sentään yhteinen pin-koodi, että kyllä me ollaan onnellisia :D

Miten niin? Mä en tykkää puhua menkkavaivoista tai seksielämästä kavereiden kanssa. Miksi mulla pitäisi olla sellaista sanottavaa jollekin, mitä mies ei saisi kuulla?

Miten niin? Mä en tykkää puhua menkkavaivoista tai seksielämästä kavereiden kanssa. Miksi mulla pitäisi olla sellaista sanottavaa jollekin, mitä mies ei saisi kuulla?

ei ehkä sinulla olekaan, mutta jollain muulla voisi olla sinulle jotain sellaista jonka soisi pysyvän vain sinun tiedossasi eikä myös menevä miehes tietoisuuteen. se voi ehkä vaikuttaa siihen ettei niitä parhaita bestiksiä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ei ehkä sinulla olekaan, mutta jollain muulla voisi olla sinulle jotain sellaista jonka soisi pysyvän vain sinun tiedossasi eikä myös menevä miehes tietoisuuteen. se voi ehkä vaikuttaa siihen ettei niitä parhaita bestiksiä ole.

Nimen omaan!
Ja kyllä mä hyvänen aika keskustelen kavereiden kanssa ihan kaikesta ( kuten myös miehenkin )

Mä tunnen ja tiedän nää kaverit kuitenkin aika hyvin :) Eivät hekään ole sellaisia, että vuolaasti ja avoimesti kerrotaan kaikki yksityiskohtia myöten henk.kohtaisista asioista.

Nimen omaan!
Ja kyllä mä hyvänen aika keskustelen kavereiden kanssa ihan kaikesta ( kuten myös miehenkin )

Niin mekin, mutta en mä puhu kavereille sellaisia asioita, mitä en voisi miehellekin sanoa. Vai onko se kovinkin yleistä että niin tehdään?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsukka:
Mekin ollaan tiivis pariskunta. Mutta ei lueta toisten sähköposteja, eikä viestejä. Enpä muuten tiiä miehen pankkitunnuksiakaan, mutta siirrellään silti rahaa puolin ja toisin. Ja ovat tietyssä paikassa josta toinen voi ottaa, mutten ikinä muista mitään mieheni salasanoja ja aina joudun kysyyn uudestaan vaikka on samana pysyny :D, sama homma tuntuu olevan miehelläki ettei muista mun salasanoja. Harrastuksiakin on, erikseen ja yhessä, ystäviä on, omia ja yhteisiä ja ystäväpariskuntiakin, mutta ystäviähän aina mahtuisi olemaan lisää :). Silti ollaan tiivis pariskunta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mieheni sähköpostit tai viestit, miksi ihmeessä kiinnostaisi? Kyllä se kertoo mullekin, jos tulee joku viesti joka koskee myös minua :). Näin meillä.

Voisin peesata tätä.
Emme lue toistemme kännyköitä emmekä sähköposteja.
Emme käy toistemme tileillä, molemmilla on omat.
Emme tiedä toistemme pin-koodeja ja salasanoja.
Harrastanne yksin ja yhdessä.
Molemmilla on henk.koht ystäviä ja yhteisiä ystäviä.

Kolmeen ensimmäiseen ei ole tarvettaa ja kahteen viimeiseen on!

Näivettyisin muunlaisissa olosuhteissa! Ehkä siksi, että olen löytänyt miehen, joka ymmärtää minua ja minä häntä olemme näin onnellisia!

Yhteistyössä