Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
pakko laittaa uus kuva, vaikka surkea onkin ku haluan ehdottomasti Markonkin mielipiteen :)

[/URL]
Puhelias lenkkitossusauvakävelijä. Lukee käsityölehtiä ja elää keskiluokkaista elämää. Naimisissa insinöörin kanssa.
puhelias joo, kävelen harvoin ja sillonki ilman sauvoja. Joskus luen käsityölehtiä, mutta askartelu lähempänä sydäntä, elämä taitaa olla keskiluokkaista ja naimisissakaan en ole enkä edes avoliitossa insinöörin kanssa :) Ehkä siinä hiven totuutta kuitenki kun olen aiemmin naimisissa ollut ja melkeen insinöörin kanssa :D

Marko rules !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mun on ihan pakko :D
[/URL]

Antaa tulla vaan :whistle: ;)
Pankkitoimihenkilö joka oli kovaa tyttöä nuoruudessaan. Juo olutta savuisissa baareissa ja fanittaa Vappu pimiää. Näyttäytyy hyvin pitkän ajan päästä poikaystävälleen ensimmäisen kerran alasti valojen palatessa.
AAAARGH
:LOL: :LOL: :LOL:

Pankkitoimihenkilö :LOL:

Metsään meni, sä oot aivan hakoteillä tai sitte jurrissa.. :D
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=110602712

En osaa laittaa kuvaa tähän suoraan :ashamed:

Ja te ootte kaikki ollut nättejä noissa kuvissa :)
Tiimarinvihko ihailee vanhoja mustavalkoisia suomifilmejä, koivpuita, kesäöitä ja juhannusta. Vintillä roikkuu kansallispuku käytönpuutteesta tomuisena, koska mies ei lähde kirveelläkään mukaan tanssimaan. Juo aamukahvia omakotitalonsa rappusella.
 
OAJ
mä en oo koskaan polttanu,kesästä tykkään kyllä ja toi oli toiseen kuvaan jossa olin vaalee:) punapää kuva: kissat menettelee ja en ole ujo jonkin verran arka mutta myös räväkkyytä löytyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=110602712

En osaa laittaa kuvaa tähän suoraan :ashamed:

Ja te ootte kaikki ollut nättejä noissa kuvissa :)
Tiimarinvihko ihailee vanhoja mustavalkoisia suomifilmejä, koivpuita, kesäöitä ja juhannusta. Vintillä roikkuu kansallispuku käytönpuutteesta tomuisena, koska mies ei lähde kirveelläkään mukaan tanssimaan. Juo aamukahvia omakotitalonsa rappusella.
Ei oo miestä eikä kansallispukua. Asun kerrostalossa enkä voi sietää kahvia, juon vihreää teetä :D. Enkä pysty seuraamaan mitään mustavalkosta telkusta. Kesäyöt on jees. Joulu on oikeastaan ainut juhla, jota rakastan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Apua, Tiimarinvihko on hirmuisen kaunis :eek: Etsin jo aiemmin kuviasi tästä ketjusta, mutta nyt vasta tulivat vastaan. Ja unelmat nuo sinun kulmakarvat!
Häh? Oij kiitos . Oon kyl taviksista taviksin, en ees meikkaa tai laita itteeni juurikaan :ashamed:
Hassu, eihän se meikki sitä teekään.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
No siinä on. Kesällä otettu kuva. Lähden hakeen tytön hoidosta ja palaan lukeen sitten kommentit.
[/URL]
Tämän naisen kodin tärkein huone on keittiö, sillä tämä nainen pitää todella ruoanlaitosta ja leipomisesta! Laittaa syksyntullen syyskranssin ulko-oveen ja polttaa tuikkuja. Kirjahyllyssä valokuvia ja aaltomaljakko.
pieni sydän, missä kaupungissa asut, näytät nimittäin tosi tutulta!!
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Apua, Tiimarinvihko on hirmuisen kaunis :eek: Etsin jo aiemmin kuviasi tästä ketjusta, mutta nyt vasta tulivat vastaan. Ja unelmat nuo sinun kulmakarvat!
Häh? Oij kiitos . Oon kyl taviksista taviksin, en ees meikkaa tai laita itteeni juurikaan :ashamed:
Hassu, eihän se meikki sitä teekään.
Aivan, sulla on todella luonnonkauniit piirteet. Ja nimenomaan semmoisella silmäänpistävällä tavalla ihanat kasvot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pullantuoksuinen nainen jonka seurassa lapset viihtyvät. Koivupuinen pirttikalusto keittiössä ja yöpöydällä kirjastosta lainattuja kirjoja. Katselee paljon elokuvia televisiosta.
En mä tiedä oonko mä pullantuoksuunen, ainakin suurtalouskokki olen ammatiltani. Oma lapsi viihtyy kyllä mun seurassa, en mä muista tiedä. :D Ei ole pirttikalustoa eikä yöpöytää, omia kirjoja kyllä paljon ja niitä lainattujakin löytyy. Ja elokuvia rakastan yli kaiken!
 
no tässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.
 

Yhteistyössä