Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
No siinä on. Kesällä otettu kuva. Lähden hakeen tytön hoidosta ja palaan lukeen sitten kommentit.
[/URL]
Tämän naisen kodin tärkein huone on keittiö, sillä tämä nainen pitää todella ruoanlaitosta ja leipomisesta! Laittaa syksyntullen syyskranssin ulko-oveen ja polttaa tuikkuja. Kirjahyllyssä valokuvia ja aaltomaljakko.
pieni sydän, missä kaupungissa asut, näytät nimittäin tosi tutulta!!
Likellä Tamperetta. En viitsi tähän tarkemmin paljastaa. Tunnettaiskohan me????

AavikonNorsu
No siinä on. Kesällä otettu kuva. Lähden hakeen tytön hoidosta ja palaan lukeen sitten kommentit.
[/URL]
Tämän naisen kodin tärkein huone on keittiö, sillä tämä nainen pitää todella ruoanlaitosta ja leipomisesta! Laittaa syksyntullen syyskranssin ulko-oveen ja polttaa tuikkuja. Kirjahyllyssä valokuvia ja aaltomaljakko.
toi vieras olin minä, ei tunneta. olen lahdesta. Näytit ihan yhdeltä tutlta äidiltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
[/URL]
toi vieras olin minä, ei tunneta. olen lahdesta. Näytit ihan yhdeltä tutlta äidiltä :)
Asuin minä jotain 10v sitten pari kuukautta Lahdessa

:D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Heh, olen masokisti ja laitan tänne kuvani, kun nyt jostain syystä täällä aina kaikkiin kuvaketjuihin osallistun. Olkaa pliis suht armollisia, joo en oo kauheen nuori enää.. :ashamed: =)
[/URL]
Pitää raisummasta menosta sänkykammarin puolella ja saappaista.
:LOL: :LOL: :LOL: Noh, itseasiassa ei ainakaan kauhean pahasti metsään mennyt, laitanpa kuvan mun lempparisaappaista..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=109767340
Näytät toooosi nuorelta.. ehkä 12-13-vuotiaalta..
Joo niin varmaan :whistle: Kuulin muuten eilen yhdeltä opiskelukaverilta, että mulla on kuulemma melko iättömät kasvot, eli jos ei tunne mua, ei välttämättä heti osaa päätellä ikää. Voisin olla noin 16v-> melkein minkä ikäinen vaan. Toivottavasti säilyisin suht nuoren näköisenä, niin että vielä kolmikymppisenäkin kysyttäisi papereita baareissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Apua mä en tunnistanu sua ollenkaan tästä kuvasta :) Puusilmä :D ihana oot :)
Kiva hei. Sä kun et ookaan kovin usein nähny mua tolleen vasta heränneenä... :xmas:

Sun tarttis käydä useemmin kylässä, johan se sun ukkos pyörii täällä useemmin, kun sinä. Juotiin päiväkahvitkin kuule sen kanssa tässä ihan männäpäivänä :LOL:
Hihihi joo niin mä kuulin olit jopa ihan hommiinkin sen laittanu :D Nii mun oikeesti tarttiski turhan useen vaan mietin täällä et mitä teille kuuluu :ashamed: Mut nyt kuule täs yritetään repästä ja katotaan molemmille sopiva vloppu ni parannetaan sit kunnolla tätä maailmaa taas :) halei :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Rempseä baarissa luuhaaja. Omistaa omasta mielestään paremman huumorintajun kuin muiden mielestä. Siivoaminen pakkopullaa.
Baarissa oon käyny jaa-a paha edes sanoa koska viimeks kun ei oo nyt oikeen napannu lähtee.. sitte sitte Kyllä mun huumorin tajulla on tähän asit pärjänny.. Siivoaminen no hmm ei se mitään pakko pullaa ole... Hyvä Marko eiköhän susta tällä vauhdilla joku paremman luoka tallaaja tuu :)

Yhteistyössä