Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
entäs mää
ihan asian viereen, että vitsit mä tykkään teidän kodista ! oon ennenki käyny noit ihailee jossai ketjus, noit kuvii ja :heart:
me just alettu rakentaa ja tuskin jaksan oottaa et saa alkaa miettii kaikkii sisähommii ja sisustusta.
ja pihaa ! :heart:
 
pöpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
entäs mää
ihan asian viereen, että vitsit mä tykkään teidän kodista ! oon ennenki käyny noit ihailee jossai ketjus, noit kuvii ja :heart:
me just alettu rakentaa ja tuskin jaksan oottaa et saa alkaa miettii kaikkii sisähommii ja sisustusta.
ja pihaa ! :heart:
ja mä taasen en tykkää emidän kodista yhtään.. täällä on niin paljon sellasta mikä piti olla aivan toisen laista ja sit tuli kauhee kiire valita yhtäkkiä kaikki ja sit hmm..tulos oli ei miellytävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
entäs mää
ihan asian viereen, että vitsit mä tykkään teidän kodista ! oon ennenki käyny noit ihailee jossai ketjus, noit kuvii ja :heart:
me just alettu rakentaa ja tuskin jaksan oottaa et saa alkaa miettii kaikkii sisähommii ja sisustusta.
ja pihaa ! :heart:
ja mä taasen en tykkää emidän kodista yhtään.. täällä on niin paljon sellasta mikä piti olla aivan toisen laista ja sit tuli kauhee kiire valita yhtäkkiä kaikki ja sit hmm..tulos oli ei miellytävä.
mä voin muuttaa teille, tuu sä tekee meijän tönöst mieluisa :D
 
pöpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
entäs mää
ihan asian viereen, että vitsit mä tykkään teidän kodista ! oon ennenki käyny noit ihailee jossai ketjus, noit kuvii ja :heart:
me just alettu rakentaa ja tuskin jaksan oottaa et saa alkaa miettii kaikkii sisähommii ja sisustusta.
ja pihaa ! :heart:
ja mä taasen en tykkää emidän kodista yhtään.. täällä on niin paljon sellasta mikä piti olla aivan toisen laista ja sit tuli kauhee kiire valita yhtäkkiä kaikki ja sit hmm..tulos oli ei miellytävä.
mä voin muuttaa teille, tuu sä tekee meijän tönöst mieluisa :D


jooooo tuunko heti.. tai no rakentakaa se ensin niin sit voin tulla..ei jaksa rakentaa:)
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No ni, antaa palaa sit taas vaan. Kuva viime keväältä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=101499794
Siis ei voi olla totta, kun Sörhistä on verrattu Mauno Ahoseen luulin ihan muuta. Ihan yhtä hyvän näköinen, kuin muutkin tällä palstalla. Silmät sais näkyä paremmin pokien takaa. Ihan sievä muuten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
Ai, mun mielestä Suzyanne on kaunis :) Oli pakko kommentoida, kun olen aivan eri mieltä hkjk: kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No ni, antaa palaa sit taas vaan. Kuva viime keväältä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=101499794
Siis ei voi olla totta, kun Sörhistä on verrattu Mauno Ahoseen luulin ihan muuta. Ihan yhtä hyvän näköinen, kuin muutkin tällä palstalla. Silmät sais näkyä paremmin pokien takaa. Ihan sievä muuten.
toi Ahos-juttu on taas kateellisten panettelua, Sörhis on näpsäkän ja persoonallisen näköinen, ei mikään tusinakasvo

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
Ai, mun mielestä Suzyanne on kaunis :) Oli pakko kommentoida, kun olen aivan eri mieltä hkjk: kanssa.
Kiitos sinulle. Heh, mielipiteitä on erilaisia, ja ihan hyvä niin. =)

Juu no muusta en tiedä, mutta tuo että meikki näytti kovalta, johtui tosiaan siitä että vähän "säädin" kuvan värejä liikaa- laitoin värit täysille, koska oikeasti olen tosi kalpea. Profiilissa alkuperäinen kuva, jossa meikki siis huomattavasti hillitymmän näköinen. Tuo "säädetty" meikki olisi kieltämättä hieman roisi.. :xmas: =)
 
Terapian tarpeessa näyttää mun kouluaikojeni frendiltä, kampausta myöten =) Tuli mukavan nostalginen olo!
Ja keittiönoidan kasvonpuolikkaasta tulee aina mieleeni ystäväni =) Joten keittiksen on pakko olla hyvä ihminen!
Rukoilijasirkalla on nätin naaman lisäksi nätti kroppakin =)
Meriannasta tulee mieleeni joku ihminen menneisyydestäni, en vaan saa päähäni kuka *raaps raaps*
 

Yhteistyössä