Sä olit mun kaa Tammerkosken yläasteella yhtäaikaa! Taisit olla D tai E luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Sä olit mun kaa Tammerkosken yläasteella yhtäaikaa! Taisit olla D tai E luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tosi nätti kuva susta.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=109767340
marko on tehnyt sulle jo analyysin. käys selaa taakkepäin ni löytyy =)Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Mulle kanssa tollanen analyysi.kuvaa on profiilis
sivulla 28 löytyy siisAlkuperäinen kirjoittaja m:marko on tehnyt sulle jo analyysin. käys selaa taakkepäin ni löytyy =)Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Mulle kanssa tollanen analyysi.kuvaa on profiilis
Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
Sä näytät tuossa laittamassasi kuvassa kyllä yllättävän muhkealta. Sä olet kuitenkin kevyt kuin höyhen. Mulla sama juttu, painoindeksi 19, mutta oikea muoto.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
No osa meni ihan nappiin, enää ei meinaa oikein jaksas elää sitä villiä nuoruutta uusiksiAlkuperäinen kirjoittaja Marko:Eli villin nuoruuden ja tahtoisi elää villiä elämää vieläkin. Salaa pitää kuitenkin lastenohjelmien katsomisesta. Kiroilee.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Vuosi sitten :xmas:
Musta ei oikein ole uusia kuvia, kartan loistavasti kameroita :saint:
[/URL]
ai hyvin kyllä osui...Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Kikattelee punaviinilasillisen ääressä ystäviensä kanssa. Käy marjastamassa ja leipoo piirakoita. Pitää puuvillaisista alusvaatteista.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Tää on ennenkin näkyvillä tainnut olla... mut minust ei kuvia pahemmin ole
[/URL]
Ihana analyysi! Kiitos! Saksaksi en osaa muuta kuin kiroilla, mutta muut nappas aika hyvin. Tosta hiusten heiluttelusta en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Puhuu sujuvasti saksaa ja on kuin kotonaan lentokoneessa. Pukeutuu mustiin alusvaatteisiin ja suosii broilerinlihaa punaisen lihan asemesta. Heilauttaa hiuksia nauraessaan.Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Tässä ihan tuore otos viime viikolta
[/URL]
Onks tää otettu 60-70-luvun seiväsmatkoilta?Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Tuossapa tuo, jos jotain saatte siitä irti.
tää on vaan niin täydellinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Mutta ulkonäköpaineet on, olet muuten itse jopa kertonut. Ja painon mainitsit siinä kanssa. Ehkä se ei sitten ollutkaan totta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
pitsakka tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Vaaleanpunainen vaahtokarkki:http://irc-galleria.net/view.php?nick=oon|a
No aika moni muukin siellä jäi välistä, mua ei kommentoinut yksikään.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kiitti vaan, marko. Jäin sitten välistä kokonaan. (Joo, niin ruma ettei sanotuksi saa...)
Harvemmin kartsalla viihdyn... Jos kivat kamut seurana, ni sit. Muutoin mieluiten rymyän koirien ja perheen kanssa jossain metikössä...Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Viihdyt kartsalla etkä sulje lasiin.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Minkäs näköinen mie oon?
[/URL]
Näytät toooosi nuorelta.. ehkä 12-13-vuotiaalta..Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=109767340
mä haluun tästäAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mikäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:
haittaako?