Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.
:D Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.
:D Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.
Sä näytät tuossa laittamassasi kuvassa kyllä yllättävän muhkealta. Sä olet kuitenkin kevyt kuin höyhen. Mulla sama juttu, painoindeksi 19, mutta oikea muoto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Vuosi sitten :xmas:
Musta ei oikein ole uusia kuvia, kartan loistavasti kameroita :saint:
[/URL]
Eli villin nuoruuden ja tahtoisi elää villiä elämää vieläkin. Salaa pitää kuitenkin lastenohjelmien katsomisesta. Kiroilee.
No osa meni ihan nappiin, enää ei meinaa oikein jaksas elää sitä villiä nuoruutta uusiksi :D
Toisinaan pienet irtiotot on kyllä tosi jees, mutta vain sen max illan kestävät :D
kung Fu banda on paras ja kiroilen ihan liikaa jos lapset eivät ole kuulemassa, niiden aikana oppinut onneksi suodattamaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Tässä ihan tuore otos viime viikolta
[/URL]
Puhuu sujuvasti saksaa ja on kuin kotonaan lentokoneessa. Pukeutuu mustiin alusvaatteisiin ja suosii broilerinlihaa punaisen lihan asemesta. Heilauttaa hiuksia nauraessaan.
:D Ihana analyysi! Kiitos! Saksaksi en osaa muuta kuin kiroilla, mutta muut nappas aika hyvin. Tosta hiusten heiluttelusta en tiedä. :D

 
no tässä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä.:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä sain kyllä Markolta aika tylsän analyysin. Hyvin yksiuloitteisen. :snotty:
No sä haluaisit olla hunajapupu ja tavoittelet sitä jatkuvasti. Otat kovin stressiä ulkonäköön liittyvistä asioista, paino on ollut sulle ongelma ja jossain määrin nytkin, ja pahin pelkosi on vanheneminen ja että näytät tätimäiseltä. Sitten olet melko tyytymätön, valitat saamistasi arvioista.
:D Mutta ku ei paino ole mulle ongelma.
Mutta ulkonäköpaineet on, olet muuten itse jopa kertonut. Ja painon mainitsit siinä kanssa. Ehkä se ei sitten ollutkaan totta.
 

Yhteistyössä