ei se voi ketään haitata....ainakaan oikeestiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:että laitoin ison kuvan mun nassukasta :saint:
ei se voi ketään haitata....ainakaan oikeestiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:että laitoin ison kuvan mun nassukasta :saint:
meni juu, mut oli kiva lukeaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Markolla meni analyysit ihan persseelleen
no jaah.....ei ollu eka kun saa musta tollasen käsityksen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:meni juu, mut oli kiva lukeaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Markolla meni analyysit ihan persseelleen
BB-tuija lasineen päivineen, tukka van tummempi.Alkuperäinen kirjoittaja kissu83:
Josko nyt näkyis vähän isompana.. :ashamed:
mut mä en ole saanu sellasta käsitystä :hug: sä oot ahkeraliisa....Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:no jaah.....ei ollu eka kun saa musta tollasen käsityksen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:meni juu, mut oli kiva lukeaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Markolla meni analyysit ihan persseelleen
Velmuilija joka tahtoo olla lolita. Pitää aseista ja tykkää katsella miesten vapaapainia. Omistaa kissan ja polttaa kynttilöitä ja käy sienessä.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:munkin on pakko laittaa vielä yksi, vaaleampi painos itestäni...ja juu kuvan värejä on muokattu, enkä yrityksistäni huolimatta saanut palautettua normaalimmaksi
[/URL]
Töissä vaatekaupassa, ostaa usein hedelmiä ja puhuu hieman käheällä äänellä. Polttaa tupakkaa käydessään viihteellä ja haaveilee Saksanmatkasta.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:[/URL]
Tälle tytölle sudokut menevät yli ymmärryksen ja markettivaatteet ovat parhaimmat vaatteet. Syö viiliä ja sanoo Siwaan ja takaisin kävelemistä urheilemiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:[/URL]
Romanttinen, itseään hyvinkin kauniina pitävä nainen joka haluaa prinsessahäät ja tanssikurssille miehensä kanssa. Ompelukone lojuu olohuoneessa ja tiskialtaassa on aina teemuki tai kaksi.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
pistetään ny ees joku kunnollinen, jossa näkyy muutakin kun käsi
Miehekäs nainen, hyvä jätkä. Kovaääninen, omaa mustan huumorintajun eikä kaihda rivojakaan vitsejä. Kantaa lähikaupasta einesruokaa kädet väärinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja vähän huonompana päivänä.....
[/URL]
Kirjallisesti lahjakas, urheilullinen nainen. Haaveilee alati matkasta lämpimään palmujen alle ja katsoo televisiosta täydellisiä naisia. Heleä nauruääni.Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:[/URL] "Vähän" epäselvä kuva :ashamed:
Tahtoisi olla naisellinen nainen, muttei jaksa panostaa, ei meikata. Pitää kävelemisestä koiran kanssa ja kuuntelee listamusiikkia. Elämä ei paljoa kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:[/URL]
Kikattelee punaviinilasillisen ääressä ystäviensä kanssa. Käy marjastamassa ja leipoo piirakoita. Pitää puuvillaisista alusvaatteista.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Tää on ennenkin näkyvillä tainnut olla... mut minust ei kuvia pahemmin ole
[/URL]
ootsä veronicaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha, isonenänen punkkari
http://www.aijaa.com/v.php?i=4888002.jpg
wau :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha, isonenänen punkkari
Puhuu sujuvasti saksaa ja on kuin kotonaan lentokoneessa. Pukeutuu mustiin alusvaatteisiin ja suosii broilerinlihaa punaisen lihan asemesta. Heilauttaa hiuksia nauraessaan.Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Tässä ihan tuore otos viime viikolta
[/URL]
En mä ihan NIIN vanha ole :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ootsä veronicaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha, isonenänen punkkari
Tahtoisi olla nuorempi kuin on ja tuhmempi kuin on. Bändijulisteita vielä seinällä ja kiertää festareita. Pitää koulutyttöhameista.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:[/URL]
samaa näköä...en pahalla....laita tarkenpi kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:En mä ihan NIIN vanha ole :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ootsä veronicaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha, isonenänen punkkari
Hyväsydäminen nainen joka omistaa kirjoituskoneen ja haaveilee biologianopinnoista. Käyttää usein kirjastoa ja tekee ristipistotöitä. Omistaa sydänystäviä joille on aina uskollinen.Alkuperäinen kirjoittaja kissu83:
Tässä oon minä..
Te ootte kaikki kovinkin kauniita :heart:
hehe...aseista ja vapaapainista en pidä, mutta miehiä tykkään katsella... en omista kissaa mutta haluaisin kissan, poltan kynttilöitä mutta en käy sienestämässäAlkuperäinen kirjoittaja Marko:Velmuilija joka tahtoo olla lolita. Pitää aseista ja tykkää katsella miesten vapaapainia. Omistaa kissan ja polttaa kynttilöitä ja käy sienessä.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:munkin on pakko laittaa vielä yksi, vaaleampi painos itestäni...ja juu kuvan värejä on muokattu, enkä yrityksistäni huolimatta saanut palautettua normaalimmaksi
[/URL]
Rempseä baarissa luuhaaja. Omistaa omasta mielestään paremman huumorintajun kuin muiden mielestä. Siivoaminen pakkopullaa.Alkuperäinen kirjoittaja tarjah: