Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Marko
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
mä löysin sen mun tukiais kuvan....
http://i292.photobucket.com/albums/mm39/juhomel/me/Kuva064.jpg

hih...hassua.....et oo yhtään saman näkönen ku yleensä oon nähny :D kameljontti[/quote]

Tanssimisesta discoissa pitävä nainen joka tahtoisi olla bisnesnainen, muttei ole.

Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Heh, olen masokisti ja laitan tänne kuvani, kun nyt jostain syystä täällä aina kaikkiin kuvaketjuihin osallistun. Olkaa pliis suht armollisia, joo en oo kauheen nuori enää.. :ashamed: =)
[/URL]
Pitää raisummasta menosta sänkykammarin puolella ja saappaista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
just meinasin kirjottaa että glorialla on huono perse. lattana ja muodoton mun makuun.

mut makuasioita..
Mitä semmostakin tarttee kirjottaa, äly hoi. :headwall:
ai saako tässä kirjottaa vaan kivoja juttuja ? mä luulin, että sai ihan omia huomioita ja mielipiteitä. ja vähän ilkeilläkin.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just meinasin kirjottaa että glorialla on huono perse. lattana ja muodoton mun makuun.

mut makuasioita..
ai saako tässä kirjottaa vaan kivoja juttuja ? mä luulin, että sai ihan omia huomioita ja mielipiteitä. ja vähän ilkeilläkin.
Onko se sun käsitys "vähän ilkeilystä" jos sanot, että on huono perse? :eek: Loukkaavaahan se on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mut makuasioita..
Saa kirjottaa mitä vaan, tokikin :D

Mut mun perse on kyllä kaikkea muuta kun lattana ;)

Marko
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tää kuva ei ole ihan tuore, muttei mikään vanhakaan, ja tätä en kai ole vielä laittanut näytille aiemmin, pistäkääpäs arvostellen sitten
[/URL]
Pitää lavantansseista, luonnonkukista, pitsiliinoista ja kellohameista.

Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tää kuva ei ole ihan tuore, muttei mikään vanhakaan, ja tätä en kai ole vielä laittanut näytille aiemmin, pistäkääpäs arvostellen sitten
[/URL]
Pitää lavantansseista, luonnonkukista, pitsiliinoista ja kellohameista.
luonnonkukista kyllä tykkään juu, mutta muuten hmmm, no miksei kellohamekin, mulla on aina musta , pitkä ja leveähelmainen hame

Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
mä löysin sen mun tukiais kuvan....
http://i292.photobucket.com/albums/mm39/juhomel/me/Kuva064.jpg

hih...hassua.....et oo yhtään saman näkönen ku yleensä oon nähny :D kameljontti[/quote]

Tanssimisesta discoissa pitävä nainen joka tahtoisi olla bisnesnainen, muttei ole.[/quote]

:laugh: :laugh:

öööööööö
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
:eek:
Siis kaunishan tuo Suzyanne on, ihan mun yhden lempinäyttelijän näköinen.
Hällä vaan taitaa olla tuommoiset jääsilmät ja kulmikkaat kasvot, joka ilmeisesti sun mielestä näyttää karseen rumalta.
Tiesitkö muuten, että kritiikin voi sano kauniistikin, sinulta puuttuu se taito.
Kuka oikeesti jaksaa lässyttää jossain netissä?? Kasvokkain asiat voi sanoa kaunistellen mutta miksi pitäs lässyttää netissä ventovieraille.

[quote="PikKuinkkuli"
[/URL]
:ashamed:
Hieman kovismainen nainen, polttanut tupakkaa seiska-luokalta asti, juo usein ja kirjahyllyssä on pieniä viinapulloja.[/quote]

polttanut 5luokalta asti.....viinaa ei jää ikinä hyllynkoristeeksi ja mielummin iso kuin pieni pullo, juon kerran kuussa, tai harvemmin

Yhteistyössä