Suzyanne
Eihän susta voi sanoa mitään negatiivista! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Miks mulle ei oltu ilkeitä vaikka pyydettiin?*kerjää*
Eihän susta voi sanoa mitään negatiivista! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Miks mulle ei oltu ilkeitä vaikka pyydettiin?*kerjää*
Olet varmasti hyvä tanssija. Mäkin niin haluaisin olla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ollaan aina seilattu näiden maiden väliä, molemmissa sukua..myös saksassa.olen 3vuiaana aloittanut kilpatanssin. jossakin vaiheessa en saanut enää mitään irti siitä ja ajauduin vahingossa samban pyörteisiin....sille tielle jäin.
no höpöhöpöAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Eihän susta voi sanoa mitään negatiivista! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Miks mulle ei oltu ilkeitä vaikka pyydettiin?*kerjää*
kun vaan jaksaa treenata niin tulee hyväksiAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Olet varmasti hyvä tanssija. Mäkin niin haluaisin olla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ollaan aina seilattu näiden maiden väliä, molemmissa sukua..myös saksassa.olen 3vuiaana aloittanut kilpatanssin. jossakin vaiheessa en saanut enää mitään irti siitä ja ajauduin vahingossa samban pyörteisiin....sille tielle jäin.
Kiits, en tiedä olenko, mut onhan tämä toki mukavempaa kuultavaa kuin että olen karsean näköinen ikääntyvä nainen jonka kova meikki rumentaa entisestään. :ashamed: :xmas: Vaikka toki jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, vaikkei se aina miellyttäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja Suzyanne on edelleen kaunis ja näyttää edelleen tutulta
Korkia otta? Aivan normaalina mä oon tuota pitänyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sulla on scarlett korkea otsa niinku mullaki. mutta sulle se sopii, mä taas näytän ihan humpty-dumptyltä
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Tuon toisen ketjun innoittamana. Ei herneitä nenään eikä kauhean ilkeiltä kommennteja jookos? :wave: pikkuisen saa ilkeillä kuitenkin...ihan pikkuisen vaan
tyhmän rohkee on ite ekaks teilattavana
Nuorekas nainen joka tahtoo olla miesten mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pitää mauttomasta ylellisestä tyylistä vaatteissa ja sisustuksessa, tummasta puusta, röyhelöistä, koristeellisista kullatuista koriste-esineistä ja omistaa huonolaatuiset aivan liian usein bkondatut hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Oot kyllä nätti, punainen tukka sopii sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kääks miten hyvät perätAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hieman ujo, ehkä rikkinäisen perheen rokkia fanittava tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:tähän hätään ei kummempaa löydy
IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00948/4880477.t.jpg[/IMG][/URL]
Alkuperäinen kirjoittaja meah:http://pamwritesromance.files.wordpress.com/2009/03/nov17friends1.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mä tiedän keneltä sä näytät! Frendien Monicalta!Alkuperäinen kirjoittaja meah:No, ei kukaan sit kertonu, minkä näköinen mä olen :kieh:
Kiitti vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Viihdyt kartsalla etkä sulje lasiin.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Minkäs näköinen mie oon?
[/URL]
Toivottavasti se oli kehu.Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Nuorekas nainen joka tahtoo olla miesten mieleen.
Älä oo, mä muistan vieläki miltä sun perät näyttää :heart: SYTYN!!Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kääks miten hyvät perätAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Junalauta ei sellun häivääkään :attn:
Tosi kade :'(