Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Tässä teille uus meikitön naama B)
Tosi kauniit silmät, jotka ei meikkiä kaipaa!
luonnonkaunis
kiitos kehuista :)
Ei noi hiukset nyt ehkä niin luonnollisen väriset ole, tai ollut. Tää on ehkä vuoden vanha kuva.

Mä tykkäsin kovasti Chrissyn kuvasta, muistakin kyllä, mutta toi pisti erityisesti silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
tauntaun, anteeksi, mutta sä näytät paljon paljon paremmalta niissä uudemmissa kuvissa mitä olen joskus täällä nähnyt =)

Minä, 10 minuuttia sitten, just heränneenä :ashamed:

Apua mä en tunnistanu sua ollenkaan tästä kuvasta :) Puusilmä :D ihana oot :)

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Apua mä en tunnistanu sua ollenkaan tästä kuvasta :) Puusilmä :D ihana oot :)
Kiva hei. Sä kun et ookaan kovin usein nähny mua tolleen vasta heränneenä... :xmas:

Sun tarttis käydä useemmin kylässä, johan se sun ukkos pyörii täällä useemmin, kun sinä. Juotiin päiväkahvitkin kuule sen kanssa tässä ihan männäpäivänä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
tauntaun, anteeksi, mutta sä näytät paljon paljon paremmalta niissä uudemmissa kuvissa mitä olen joskus täällä nähnyt =)

Minä, 10 minuuttia sitten, just heränneenä :ashamed:

hemmetti kun mäkin näyttäisin yhtä hyvältä just herättyäni...
toi sun ilme on jotenkin niin hellyttävä, ja tosi kauniit silmät sulla on myös

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
hemmetti kun mäkin näyttäisin yhtä hyvältä just herättyäni...
toi sun ilme on jotenkin niin hellyttävä, ja tosi kauniit silmät sulla on myös
Ehkä ihan vähän säikähtänyt.
Ja siis mulla oli eiliset ripsarit vielä lärvissä.

Heräsin aamulla tosta sohvalta ratsastushousut-, ja sukat jalassa ja edellispäivän meikit naamataulussa ja hiusvahat päässä :ashamed:
Yritin illalla vähän kattella telkkaria, ja ukko ei sit kuulemma raaskinu enää herättää kun oltiin niin liikuttavan näköisesti kainalokkain solmussa esikoisen kanssa siihen sammuttu :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
savanna, onko sulla kullanhohtoinen chrysler pt cruiser jonka rekkarikilven eka kirjain on V ?
:attn: et koskaan savanna vastannu tähän. kysyn sen takia että voisin oikasta muutamat väärinkäsitykset mitä tällä palstalla on... jos meinaan toi on sun auto...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
savanna, onko sulla kullanhohtoinen chrysler pt cruiser jonka rekkarikilven eka kirjain on V ?
:attn: et koskaan savanna vastannu tähän. kysyn sen takia että voisin oikasta muutamat väärinkäsitykset mitä tällä palstalla on... jos meinaan toi on sun auto...
ei ole =) mull on mersu
Okei, luulin vaan että olisit ollut viime viikonloppuna Myllyn vieressä sillä bensa-asemalla. katoin ihan niinku sun toinen tyttäres ois ollu takapenkillä (ne kiharat kyllä jokainen muistaa) ja kuskina oli tosi kaunis nainen (mustat, lyhyet hiukset).

mutta jos se et ollu sä niin sitten se oli joku muu :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Mä oon itse aika samannäköinen kuin Sirkka, samanlainen vartalo ja kasvot samaa tyyliä mutta mä oon tumma. Mä en tykkää ulkonäöstäni erityisesti, koska tykkäisin olla "pyöreä" ja naisellinen... Mutta jos Sirkka on joidenkin mielestä nätti niin silloinhan mäkin oon. :D Kun oon tottunut siihen et oon pieni ja huomaamaton! Pikkutytön näköinen... :(

En siis tarkoittanut tätä pahalla, tämä on mun mielipide, myös omasta ulkonäöstäni. Kuvaa en kehtaa laittaa. No kuvitelkaa Sirkka tummana ja kasvot pyöreämpinä... (oon 19). :D Jokaisella on kaksoisolento. ;)

Mä en usko, että sä näytät ollenkaan multa, jos olet kerran huomaamaton. Mä nimittäin en ole ollenkaan huomaamaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No, antakaa tulla, hetken profiilissa
Sä oot niin iloisen ja juonikkaan näköinen, että tuosta kuvasta tulee hyvälle tuulelle. Sussa on muutakin, kuin se, etteä olet nätti.
Kiitos :eek: :flower: :D

mullekin tuli tosta kiva mieli. Just tänän aamuna mulle sanottiin että pitäis olla armollisempi itselleen, tästä on hyvä alkaa :)

Yhteistyössä