kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
Mä vähän niinkun motocrossaan hevosilla
(Siis kun normaalit fiinit hevosihmiset kouluratsastaa aidatulla kentällä, niin täällä meillä painellaan tukka tuubilla pitkin peltoja, traktoriteitä ja hiekkamonttuja meiningillä "vauhti korvaa tekniikan" )
Tänne vaan, eiköhän tosta joku luuskanluppana liikene lainaksi. Mulla on jo kauan sitten karannut lapasesta tää "Pari hevosta omaan pihaan".... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
(Siis kun normaalit fiinit hevosihmiset kouluratsastaa aidatulla kentällä, niin täällä meillä painellaan tukka tuubilla pitkin peltoja, traktoriteitä ja hiekkamonttuja meiningillä "vauhti korvaa tekniikan" )
voi....mä en oo ollu hevosen selässä noin 10 vuoteen.....missä päin sä asut? Saisinko mä oikeesti joskus tulla? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tänne vaan, eiköhän tosta joku luuskanluppana liikene lainaksi. Mulla on jo kauan sitten karannut lapasesta tää "Pari hevosta omaan pihaan".... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
Meiltä on melkolailla sama matka Mäntsälään, Lahteen ja Orimattilaan, virallisesti Mäntsälää, käytännössä hevonkuusen viimeinen pellonkulma.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:voi....mä en oo ollu hevosen selässä noin 10 vuoteen.....missä päin sä asut? Saisinko mä oikeesti joskus tulla? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tänne vaan, eiköhän tosta joku luuskanluppana liikene lainaksi. Mulla on jo kauan sitten karannut lapasesta tää "Pari hevosta omaan pihaan".... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
Taitaa olla aika pitkä matka, mut mielelläni tulisin joskusAlkuperäinen kirjoittaja meah:Meiltä on melkolailla sama matka Mäntsälään, Lahteen ja Orimattilaan, virallisesti Mäntsälää, käytännössä hevonkuusen viimeinen pellonkulma.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:voi....mä en oo ollu hevosen selässä noin 10 vuoteen.....missä päin sä asut? Saisinko mä oikeesti joskus tulla? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tänne vaan, eiköhän tosta joku luuskanluppana liikene lainaksi. Mulla on jo kauan sitten karannut lapasesta tää "Pari hevosta omaan pihaan".... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
Täällä nuo muutkin käy, mullahan alkaa olla virallinen "palstatalli"
No sitten, kun joku järjestää jonkun palstatapaamisen vaikka Lahdessa. Koska sieltähän palstailee ihan julmetusti populaaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Taitaa olla aika pitkä matka, mut mielelläni tulisin joskusAlkuperäinen kirjoittaja meah:Meiltä on melkolailla sama matka Mäntsälään, Lahteen ja Orimattilaan, virallisesti Mäntsälää, käytännössä hevonkuusen viimeinen pellonkulma.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:voi....mä en oo ollu hevosen selässä noin 10 vuoteen.....missä päin sä asut? Saisinko mä oikeesti joskus tulla? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tänne vaan, eiköhän tosta joku luuskanluppana liikene lainaksi. Mulla on jo kauan sitten karannut lapasesta tää "Pari hevosta omaan pihaan".... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kivaa....mä haluun kansAlkuperäinen kirjoittaja meah:Aika nappiin.
Täällä nuo muutkin käy, mullahan alkaa olla virallinen "palstatalli"
Mee Cityyn tsiigailee, siellä niitä huulet törröllään poseeraavia teinipissiksiä on peilikuva pullollaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onpa taas tylsä ketju samat naamat samat arvostelut.
sä olet suloinen....mä kyllä tykkäsin siitä sun cityn kuvasta mis sulla on saparot....Alkuperäinen kirjoittaja meah:No, ei kukaan sit kertonu, minkä näköinen mä olen :kieh:
siellä voi kyllä törmätä täällä oleviin :| kuvakkeessa vois olla rauhallisempaaAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mee Cityyn tsiigailee, siellä niitä huulet törröllään poseeraavia teinipissiksiä on peilikuva pullollaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onpa taas tylsä ketju samat naamat samat arvostelut.
Ei se ole mikään pakko notkua täällä, jos ei nappaa tuijotella rupsahtaneita mammanreppanoita päivästä toiseen.
Mä tiedän keneltä sä näytät! Frendien Monicalta!Alkuperäinen kirjoittaja meah:No, ei kukaan sit kertonu, minkä näköinen mä olen :kieh:
olet vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja meah:
Nokun aina ne samat naamat.Todella tylsääAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mee Cityyn tsiigailee, siellä niitä huulet törröllään poseeraavia teinipissiksiä on peilikuva pullollaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onpa taas tylsä ketju samat naamat samat arvostelut.
Ei se ole mikään pakko notkua täällä, jos ei nappaa tuijotella rupsahtaneita mammanreppanoita päivästä toiseen.
http://pamwritesromance.files.wordpress.com/2009/03/nov17friends1.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mä tiedän keneltä sä näytät! Frendien Monicalta!Alkuperäinen kirjoittaja meah:No, ei kukaan sit kertonu, minkä näköinen mä olen :kieh:
on tässä ketjussa uusiakin....ja ei voi pakottaa ketään kuvaansa julkaisemaan olis kiva saada enemmänkin uusia kasvoja mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Nokun aina ne samat naamat.Todella tylsääAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mee Cityyn tsiigailee, siellä niitä huulet törröllään poseeraavia teinipissiksiä on peilikuva pullollaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onpa taas tylsä ketju samat naamat samat arvostelut.
Niin? Johan mä sanoin, ettei kenenkään ole pakko notkua täällä tuijottamassa samoja naamoja.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Nokun aina ne samat naamat.Todella tylsääAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mee Cityyn tsiigailee, siellä niitä huulet törröllään poseeraavia teinipissiksiä on peilikuva pullollaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onpa taas tylsä ketju samat naamat samat arvostelut.
Tosi kauniit silmät, jotka ei meikkiä kaipaa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
mahtava kuvaAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Jotta tää kaikki kauneus täällä ei häikäsis teitä lopullisesti niin olkaa hyvä
http://www.aijaa.com/v.php?i=4884303.jpg
luonnonkaunisAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tosi kauniit silmät, jotka ei meikkiä kaipaa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Tässä teille uus meikitön naama B)
Oli rankka työmatka vkoloppu takana..Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mahtava kuvaAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Jotta tää kaikki kauneus täällä ei häikäsis teitä lopullisesti niin olkaa hyvä
http://www.aijaa.com/v.php?i=4884303.jpg