No onhan tuosta 10 vuotta aikaaAlkuperäinen kirjoittaja meah:tauntaun, anteeksi, mutta sä näytät paljon paljon paremmalta niissä uudemmissa kuvissa mitä olen joskus täällä nähnyt =)
Siis mun mielestä tuo lantio on aivan liian suuri! Ei missään nimessä poikamainen!Vartalo olisi parempi jos lantiota olisi vähemmän. Ihan nätti kyllä muutenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heh:oiskohan sirkka laittanut photarilla kurvia lantioon. Näyttää ihan ankalta tuossa, taisi suurentaa pyrstöä liikaa.
Sirkan vartalo on kaukana naisellisesta! Pojaksi luulisi takaapäin, ja edestäkin jos ei meikattuja kasvoja näkyisi.
joo.....Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:jopas on taas tapahtunut
hyvä, et on tekemistä kun sitä ihmettelee....Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Onpas tää ottanu pituutta taitaa tosin puolet kuvista olla tolta eräs palstailija nimimerkiltä, naurettavan itserakas kun noin monta tyrkky poseerauskuvaa linkitti
Sirkan muotojako te täällä vielä ihmettelette?
sä näytät kyllä tosi nuorelle tuossakinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:[/URL]
Ainakaan aamuisin mä en enään näytä teiniltä :ashamed: |O
:ashamed: kun ei tunnu siltä....ryppyjäkin tulosAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä näytät kyllä tosi nuorelle tuossakinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:[/URL]
söpö olet...mä en pääs kameraa karkuun...Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Vuosi sitten :xmas:
Musta ei oikein ole uusia kuvia, kartan loistavasti kameroita :saint:
miks parjatun?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vasta tulossa mulla on jo paljon....olenhan jo mummo..mä laitankin tän paljon parjatun kuvan....Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli::ashamed: kun ei tunnu siltä....ryppyjäkin tulosAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä näytät kyllä tosi nuorelle tuossakinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:[/URL]
joku ei tykännyt kun satuin sanomaan, että olin pukeutunut tuohon asuun hautajaisissa.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:miks parjatun?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vasta tulossa mulla on jo paljon....olenhan jo mummo..mä laitankin tän paljon parjatun kuvan....Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli::ashamed: kun ei tunnu siltä....ryppyjäkin tulosAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä näytät kyllä tosi nuorelle tuossakinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:[/URL]
voi kamala kun en oikein osaa sanoa....sulle sopii räväkkä väri, mutta murtaen kun olet niin valkoinen (niinkuin minäkin).Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mun tarvis värjää tukka... kerros boogy minkä värin laittaisin :wave:
en mä nää tossa mitään vikaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:joku ei tykännyt kun satuin sanomaan, että olin pukeutunut tuohon asuun hautajaisissa.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:miks parjatun?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vasta tulossa mulla on jo paljon....olenhan jo mummo..mä laitankin tän paljon parjatun kuvan....Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli::ashamed: kun ei tunnu siltä....ryppyjäkin tulosAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä näytät kyllä tosi nuorelle tuossakinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:[/URL]
se olikin ihan etiketin mukainen...mut luulen, että kyse oli siitä, että valitsin asun mistä oli kuva.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:en mä nää tossa mitään vikaa
kalkkilaivan kapteenitAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi kamala kun en oikein osaa sanoa....sulle sopii räväkkä väri, mutta murtaen kun olet niin valkoinen (niinkuin minäkin).Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mun tarvis värjää tukka... kerros boogy minkä värin laittaisin :wave:
mä nään mielessäni sut heppatallille tai motocross radalleAlkuperäinen kirjoittaja meah:No, ei kukaan sit kertonu, minkä näköinen mä olen :kieh: