Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heljä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tässäkö ne paljon puhutut, kohutut pitsilegginssit med säärystimet ja korkokengät
Mutta huom, kengät jäävät ulos kuvasta. Eikä tuo nyt mun itteni mielestä niin kamalaa ole.
Ei tuo ole lainkaan kamala, ihan jotain muuta
. Sulla on mahdottoman kaunis ja naisellinen vartalo ja taito myös käyttää sitä. Mulla on yks aivan supernaisellinen ystävä, oli hän sitten missä tahansa asussa, niin hän on hirmu naisellinen ja upea ilmestys. Sussa on paljon samaa hänen kanssaan, eikä vähiten tuon mielettömän lantion vuoksi.
Kaunis olet :heart:
Mä en tykkää noin suorasta ja kapeasta lantiosta, pyöreä lantio on kauniimpi ja naisellisempi. Sirkallahan aika poikamainen vartalo, mutta nätti ja sopusuhtainen ja sillä tavalla kaunis.
Mä oon itse aika samannäköinen kuin Sirkka, samanlainen vartalo ja kasvot samaa tyyliä mutta mä oon tumma. Mä en tykkää ulkonäöstäni erityisesti, koska tykkäisin olla "pyöreä" ja naisellinen... Mutta jos Sirkka on joidenkin mielestä nätti niin silloinhan mäkin oon.
Kun oon tottunut siihen et oon pieni ja huomaamaton! Pikkutytön näköinen...
En siis tarkoittanut tätä pahalla, tämä on mun mielipide, myös omasta ulkonäöstäni. Kuvaa en kehtaa laittaa. No kuvitelkaa Sirkka tummana ja kasvot pyöreämpinä... (oon 19).
Jokaisella on kaksoisolento.