Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Suzyanne
Heh, olen masokisti ja laitan tänne kuvani, kun nyt jostain syystä täällä aina kaikkiin kuvaketjuihin osallistun. Olkaa pliis suht armollisia, joo en oo kauheen nuori enää.. :ashamed: =)
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Boogy, oot aivan Diane Lanen näköinen! Mua on vaivannut viikkotolkulla ketä näyttelijää sen Bardotin lisäksi muistutat ja eilen selkis leffaa katsellessa, varsinkin kun Dianella on kiharat :D

Rukoilijasirkka taas voisi olla Savanna blondina :)
mulla on aukko sivistyksessä...mun pitää katsoa kuka on Diane Lane
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Heh, olen masokisti ja laitan tänne kuvani, kun nyt jostain syystä täällä aina kaikkiin kuvaketjuihin osallistun. Olkaa pliis suht armollisia, joo en oo kauheen nuori enää.. :ashamed: =)
Ei susta osaa sanoa minkä ikäinen olet... Alle 30 varmaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Boogy, oot aivan Diane Lanen näköinen! Mua on vaivannut viikkotolkulla ketä näyttelijää sen Bardotin lisäksi muistutat ja eilen selkis leffaa katsellessa, varsinkin kun Dianella on kiharat :D

Rukoilijasirkka taas voisi olla Savanna blondina :)
mulla on aukko sivistyksessä...mun pitää katsoa kuka on Diane Lane
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Heh, olen masokisti ja laitan tänne kuvani, kun nyt jostain syystä täällä aina kaikkiin kuvaketjuihin osallistun. Olkaa pliis suht armollisia, joo en oo kauheen nuori enää.. :ashamed: =)
][/URL]
Ihan kiva kuvahan tämä on. Olet jotenkin persoonallisemman näköinen kuin moni muu, kasvot jäävät mieleen.
 

Yhteistyössä