Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja ei :
millään pahalla, mutta täällä on aina nämä samat henkilöt tuuppaamassa kuviaan esille. ööh tässä pinossa taitaa olla tirsku joka ainoana uutena uskaltautunut mukaan. ja sekin tod.näk sen takia kun aamuäreen kanssa pongannut scarletin joten helpompi tuoda kuvaa esille kun joku jo "nähnyt" tms. noh. tiimarivihkot päivittynyt taas.. "nauraa"
äääh! sä et oo ollu tarkkana, mun kuva on ollu täällä ennenkin, jo ennenkun Aamuäreen tapasin ensimmäistä kertaa :kieh:
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sä oot nätin näkönen. :D
Sirkka jakelee taas näitä kehujaan, kun sisimmässään luulee olevansa joku kauneuden ylipapitar.. jolla on varaa kehua muitakin sitten korokkeeltaan.. Aina sama juttu, seuratkaapa! :LOL:
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
millään pahalla, mutta täällä on aina nämä samat henkilöt tuuppaamassa kuviaan esille. ööh tässä pinossa taitaa olla tirsku joka ainoana uutena uskaltautunut mukaan. ja sekin tod.näk sen takia kun aamuäreen kanssa pongannut scarletin joten helpompi tuoda kuvaa esille kun joku jo "nähnyt" tms. noh. tiimarivihkot päivittynyt taas.. "nauraa"
äääh! sä et oo ollu tarkkana, mun kuva on ollu täällä ennenkin, jo ennenkun Aamuäreen tapasin ensimmäistä kertaa :kieh:
ok. minun virheeni siis. lupaan olla ensikerralla tarkempi asioissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rozissa itsekin:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Inkkuli, oot kyllä aika nuoren näkönen. Tosin kuvat on ylivalottuneita, että sekin voi aiheuttaa :)
Eipä sillä, multa on yli 30v kysytty henkkareita Alkossa :)
Tai sitten teiän mielestä on heti teini jos käyttää huiveja ja nahkarotseja.
*HOHHOIJAA*
En mä nyt vaatteita katso, vaan ulkonäköä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sä oot nätin näkönen. :D
Sirkka jakelee taas näitä kehujaan, kun sisimmässään luulee olevansa joku kauneuden ylipapitar.. jolla on varaa kehua muitakin sitten korokkeeltaan.. Aina sama juttu, seuratkaapa! :LOL:
Aha. Oikeasti sinä vaan haluat ottaa toisilta niiden saamat kehut pois.
 

Yhteistyössä