niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
ei mitään...mä tykkään ja se on pääasiaAlkuperäinen kirjoittaja Hoh:Aikas ruma tyyli, letti, sori.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kai se sit täytyy
Mäkin tykkään, paksun näköinen tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mitään...mä tykkään ja se on pääasiaAlkuperäinen kirjoittaja Hoh:Aikas ruma tyyli, letti, sori.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kai se sit täytyy
Oho no ei nyt sentään! 37, ja ikäkriisissä.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
tulee mun täti mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sä näytät ihan ranskalaiselta.http://www.aijaa.com/v.php?i=4880537.jpg
Noh, kuinka vanha mie oon?Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
noin 20? mä oon aatellu et jotain 40, en tiedä miks...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kuinka vanha mie oon?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mutta mun mielestä ei sovi tuollasille kasvoille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mäkin tykkään, paksun näköinen tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mitään...mä tykkään ja se on pääasiaAlkuperäinen kirjoittaja Hoh:Aikas ruma tyyli, letti, sori.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kai se sit täytyy
No en ole sun täti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tulee mun täti mieleen
No kaikki saa kuvia laittaa. Joten en kyllä ymmärrä, miksi häiritsee.Alkuperäinen kirjoittaja Hoh:Täällä piiri pieni pyöriii ja vakkarit kehuskelevat kilvan toisiaan...
Eikö sinnuu oo kukaan täällä muistanu kehua? :hug: Oot siekin kaunis! kaikki on kauniita =)Alkuperäinen kirjoittaja Hoh:Täällä piiri pieni pyöriii ja vakkarit kehuskelevat kilvan toisiaan...
et ole etNo en ole sun täti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tulee mun täti mieleen
mitkä huulet!Alkuperäinen kirjoittaja m:No mäkin sitte...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4880539.jpg
28v, mutta kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:noin 20? mä oon aatellu et jotain 40, en tiedä miks...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kuinka vanha mie oon?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Ohhoh! Aikas paljon nuoremmalta kyllä näytät...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:28v, mutta kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:noin 20? mä oon aatellu et jotain 40, en tiedä miks...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kuinka vanha mie oon?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä oon luullu sua vanhemmaks....nätti ootAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
en mie ihan tätä aatellu...mut kun tuolla toisessa ketjussa kaikki niin kivasti kommentoi nii mie aattelin et tää samaan tyyliin....mut kun ei tuu mitään sellasta hyvää heittoa nyt kenestäkään mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Hoh:Täällä piiri pieni pyöriii ja vakkarit kehuskelevat kilvan toisiaan...
Tämmösiä ei kannata uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.