Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
no ees jotain meni siis oikein :) ei sovi muuten mullekkaan kotiäityis ja miellä on muuten muutakin samaa mäkin taistelen koulun kanssa että jos vaikka tästä vielä johonki pääsiis joskus!!lycka till sulle kuitenki
On vaan "vähän" hidasta tuo opiskelu työn ohella, mutta eiköhän se siitä, joskus... *huoh*

Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Testing...

Noup, en osannut :ashamed:
Silmäsi ovat aivan lumoavat. Hirmuisen syvät ja ilmeikkäät. Muutenkin sun kasvot on tosi kauniit piirteineen ja luustoineen. Oot semmoinen, jossa se äly ja kauneus kaikessa harvinaisuudessaan kohtaa (ainakin kaikkien kommenttien perusteella).

Sinun näköisiä ihmisiä sitä tuli kadehdittua jo kouluaikoina...

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Testing...

Noup, en osannut :ashamed:
Silmäsi ovat aivan lumoavat. Hirmuisen syvät ja ilmeikkäät. Muutenkin sun kasvot on tosi kauniit piirteineen ja luustoineen. Oot semmoinen, jossa se äly ja kauneus kaikessa harvinaisuudessaan kohtaa (ainakin kaikkien kommenttien perusteella).

Sinun näköisiä ihmisiä sitä tuli kadehdittua jo kouluaikoina...
Voi hyvänen aika, kiitos =) . Mä menin täällä vallan sanattomaksi :D. En mä nyt ihan oikeesti osaa sanoa mitään muuta kuin että kiitos. Tää sun kirjoitus pitää varmaan tallentaa jonnekin ja lukea aina kun on huono päivä :heart:

Blume
Hei Blume: näkyikö tuossa kuitenkin se kuva, vai kävitkö kurkkaamassa linkin avulla? Kun mulla näyttää vaan tyhjää, ei kuvasta tietoakaan.
Linkin nappasin tuosta. =)
Ja ei kestä, oot ehdottomasti jok'ikisen kehun arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Noni, jos mäkin nyt sitten kauhistutan teitä :xmas:

[/URL]
Omistaa mustan nahkasohvan ja ikean huonekaluja. Tahtoisi lavatansseihin sekä kuuntelemaan Lauri Tähkää livenä. Läheisiä naisystäviä ja tervehenkinen elämäntapa.
Heh, aika hauska ja yllättävä analyysi. En omista enkä ikinä haluaisi omistaa mustaa nahkasohvaa ja Ikeaakin melkein inhoan, mutta muutaman huonekalun sieltä kyllä omistan. No joo, lavatansseissa en oo koskaan käynyt mutta olishan se kokemus sekin ;) Lauri Tähkä ei nappaa. Läheisiä naisystäviä...no joo, ehkä on. Tervehenkinen elämäntapa, pitää paikkansa ainakin lähestulkoon ainakin tällä hetkellä sikäli mikäli yhtään ymmärsin mitä se tarkoittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Pakko näyttää teille mun lempikuva....se kertoo kaiken minusta :D
mä haluun tästä analyysin :D mut Marko taitaa olla tutumassa
Mä voin tuurata Markoa. Sä olet kiihkeä rakastaja, hurjan voimakastahtoinen, teet kumppanisi hulluksi vuorotellen vihasta ja rakkaudesta. Rakastat esteettisyytä, ja sinulla on mieletön luomisen vimma, ja paljon energiaa saada taidetta aikaiseksi. Olet luotettava ystävä, mutta vaarallinen vihollinen, vaadit oikeudenmukaisuutta.

Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:

Mä voin tuurata Markoa. Sä olet kiihkeä rakastaja, hurjan voimakastahtoinen, teet kumppanisi hulluksi vuorotellen vihasta ja rakkaudesta. Rakastat esteettisyytä, ja sinulla on mieletön luomisen vimma, ja paljon energiaa saada taidetta aikaiseksi. Olet luotettava ystävä, mutta vaarallinen vihollinen, vaadit oikeudenmukaisuutta.
:eek:

Olenko ollut hyvä sijainen?

Boogy

Kiva, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:
http://kuvaton.com/k/2lO.jpg

Siinäpä se
Mukava ja miellyttävä ihminen, joka inhoaa seläntakana puhumista. Musikaalinen. Rauhallinen luonne mutta suuttuessaan vaarallinen naarasleijona. Rakastaa luontoa eikä tykkää kulkea massan mukana. Rohkea tarvittaessa, mutta yleensä tyytyy tarkkailemaan sivusta, ei siis halua olla huomion keskipisteenä. Perheen kiltti tyttö, mutta myös voimakastahtoinen ja osaa pitää puolensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=109767340
Entinen seurakuntanuori. Tulee hyvin toimeen vanhempien sukulaistensa kanssa ja juo usein kahvetta. Lenkkeilee kahisevissa housuissa.
En kyllä ole entinen enkä nykyinen seurakuntanuori :D En juo koskaan kahvia ja tulen kyllä toimeen kaikenikäisten sukulaisten kanssa. :) Kahisevat housut? :D

Vaiha tyyliäs hörön näköinen
Alkuperäinen kirjoittaja slut:
Rukoilijasirkka näyttää prostituoidulta jok etsii seuraavaa asiakasta. Tämäkö harras helluntailainen?
Mulle tuli kans HORO mieleen. Hahahha kuullostaa vanhalta haahkalta, mut näyttää huoralta.
Ei aina tartte näyttää huoralta, en minäkään näytä.

nap
Alkuperäinen kirjoittaja Vaiha tyyliäs hörön näköinen:
Alkuperäinen kirjoittaja slut:
Rukoilijasirkka näyttää prostituoidulta jok etsii seuraavaa asiakasta. Tämäkö harras helluntailainen?
Mulle tuli kans HORO mieleen. Hahahha kuullostaa vanhalta haahkalta, mut näyttää huoralta.
Ei aina tartte näyttää huoralta, en minäkään näytä.
ja mistäs sinä sen tiedät miten useasti näyttää horolta? ja miksi sinä naurat kun itsekkin totesit näyttäväsi horolta?

Yhteistyössä