Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei Marko, olin pettynyt tylsään luonnehdintaasi. :D
Sen lisäksi että tahdot miellyttää miehen silmää olet kepeä, elämäniloinen ja positiivinen ihminen joka näkee pilvissä kultareunukset. Et pelkää lähteä hulluttelemaan ja käytät talvella itsekutomiasi raidallisia, iloisenvärisiä kaulaliinoja ja käyt pulkkamäessä. Syöt piparitaikinaa leipoessa niin paljon että eipä sitä leivottavaksi paljon jääkkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Profiilissa on, kertokee :D

Äh, tässä toinen samaan syssyyn. :whistle:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=auryn&image_id=107590770
Rockhenkinen misukka pitää amerikkalaisista autoista, tatuoiduista miehistä, savuisista baareista ja oluesta. Omistaa kissan eikä voisi kuvitellakaan ostavansa muita kuin mustia alusvaatteita. Seurasi salaa Marienhofia televisiosta.
:D :D
Amerikkalaiset autot saattaa olla yhtälailla ok kuin tavallisetkin, en oikeestaan fanita autoja ollenkaan... Tatuoinneista tykkään, oluesta myös ja baareistakin sillon tällöin. En omista kissaa, en tahdo enää mitään kotieläintä (kissa jäi exälle :p ) Marienhofia seurasin ihan avoimesti. Ja alusvaatteita mulla on kaikissa väreissä, suosin sarjisprinttejä ja värejä - ei kovin rock :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei Marko, olin pettynyt tylsään luonnehdintaasi. :D
Sen lisäksi että tahdot miellyttää miehen silmää olet kepeä, elämäniloinen ja positiivinen ihminen joka näkee pilvissä kultareunukset. Et pelkää lähteä hulluttelemaan ja käytät talvella itsekutomiasi raidallisia, iloisenvärisiä kaulaliinoja ja käyt pulkkamäessä. Syöt piparitaikinaa leipoessa niin paljon että eipä sitä leivottavaksi paljon jääkkään.
Tuo on totta. Vaikka en osaa oikeasti kutoa. :xmas: Mutta syön piparkakkutaikinaa ja maustan sen niin tuliseksi, että siitä tulee paha kakka, kun sitä syö. B)
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Taas tullu nättejä naamoja pinoon :)

Pistänpä yhden, ei niin nätin nassun joukon jatkoksi..profiilissa :xmas:
Voi apua, oot ehdottomasti palstan ihanimpia ja näytät vähintään yhtä ihanalta! :eek:
Sinun kaltaisille ihmisille tekisi mieli hymyillä kadulla kävellessä., koska tietää, että sieltä saisi luultavasti hymyn takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No ni, antaa palaa sit taas vaan. Kuva viime keväältä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=101499794
Opettajatyyppiä, pitää kalliista punaviinistä ja seeprakuvioisista kankaista. Feministi joka ei halua oppia miten vaihdetaan renkaat autoon. Suuttuu helposti ja pitää kumisaappaista.
:D :D :D

Aika hyvin!
Paitsi että mitä ihmettä tuo "opettajatyyppiä" on tarkoittavinaan? Ja joo, punaviiniä en juo, halpaa valkkaria kylläkin. Seeprastasen verran, että jos olisin eläin, haluaisin olla seepra. Feministi, kyllä, mutta sellainen, joka osaa jo vaihtaa renkaat autoon. Suutun helposti, ja lepyn vielä helpommin. Kumpparit - mistä ihmeestä tuokin juttu on tempaistu?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Taas tullu nättejä naamoja pinoon :)

Pistänpä yhden, ei niin nätin nassun joukon jatkoksi..profiilissa :xmas:
Voi apua, oot ehdottomasti palstan ihanimpia ja näytät vähintään yhtä ihanalta! :eek:
Sinun kaltaisille ihmisille tekisi mieli hymyillä kadulla kävellessä., koska tietää, että sieltä saisi luultavasti hymyn takaisin.
Aivan loistavasti kuvailtu! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Taas tullu nättejä naamoja pinoon :)

Pistänpä yhden, ei niin nätin nassun joukon jatkoksi..profiilissa :xmas:
Voi apua, oot ehdottomasti palstan ihanimpia ja näytät vähintään yhtä ihanalta! :eek:
Sinun kaltaisille ihmisille tekisi mieli hymyillä kadulla kävellessä., koska tietää, että sieltä saisi luultavasti hymyn takaisin.
Blume on harvinaisen oikeassa!

:)
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
:eek: Tämmösiä ei kannata uskoa.
Ei tämä ole ilkeilyä vaan sanon suoraan moni ikääntyvä yrittää peittää ikääntymisetä kertovat puolensa kovalla meikillä ja välillä se ampuu pahasti yli ja siten ikääntyminen vain korostuu. Jos haluat nuorekkaan ja raikkaan olemuksen men opettelemaan meikkaamista. Kuvan meikki näyttää tunkkaselta ja liian vahvalta ja tekee susta vanhemman näköisen. Kaikella hyvällä ei pahalla. Vaikka kaikki sitä ei näytä tajuavan.
Joo tossa jo sanoinkin että vähän muokkasin värejä, ja aika rankalla kädellä. Tosiaan meikki näyttää tosi vahvalta, vaikkei sitä ole.
Minusta meikki on nätti, nainen kaunis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kuva on tuolla <----

Kertokaa ny ihmeessä, miltä tää täti näyttää :D
sä näytät aika asialliselta,siistiltä kotiäidiltä millä voisin kuvitella on kuitenkin "ura".itseppäinen ja itsetietoinen nainen.
Kotiäitiys ei sovi mulle, ei sitten yhtään. Noh, ura ja ura, kunhan joskus jaksas viel käydä tuon viimesen koulun loppuun :/ Itsepäinen mä oon kyllä :D
 
Turkilmas
IhanaValo: Mä en olekaan hetkeen kurkannut profiiliisi ja nyt kun katsoin, niin huomasin että olet käynyt kampaajalla. Sopii sulle nuo hiukset älyttömän hyvin. Ja susta huokuu ulkoisestakin olemuksesta ystävällisyys ja lämminhenkisyys

Klonkku: Olet kuullut tän varmaan muiltakin, mutta sä näytät hämmästyttävän paljon siltä näyttelijältä, Jennifer jotain. Siis häneltä joka on Ben Afleckin kanssa naimisissa. Nätti kuin mikä :)

Poppis2003: Kadehdittavan kauniit silmät sulla, wau!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kuva on tuolla <----

Kertokaa ny ihmeessä, miltä tää täti näyttää :D
sä näytät aika asialliselta,siistiltä kotiäidiltä millä voisin kuvitella on kuitenkin "ura".itseppäinen ja itsetietoinen nainen.
Kotiäitiys ei sovi mulle, ei sitten yhtään. Noh, ura ja ura, kunhan joskus jaksas viel käydä tuon viimesen koulun loppuun :/ Itsepäinen mä oon kyllä :D
no ees jotain meni siis oikein :) ei sovi muuten mullekkaan kotiäityis ja miellä on muuten muutakin samaa mäkin taistelen koulun kanssa että jos vaikka tästä vielä johonki pääsiis joskus!!lycka till sulle kuitenki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Klonkku: Olet kuullut tän varmaan muiltakin, mutta sä näytät hämmästyttävän paljon siltä näyttelijältä, Jennifer jotain. Siis häneltä joka on Ben Afleckin kanssa naimisissa. Nätti kuin mikä :)
No en oo kyllä koskaan ennen moista kuullu, kiitos kuitenkin :)
 

Yhteistyössä