Aika terävästi päätelty, että olen nuorehko äitiAlkuperäinen kirjoittaja arvaan:nuori äiti, elää vanhempiensa rahoilla (tai miehen), lapsen vaatteet tärkeä osa elämänsisältöä.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:No nythän meni ihan uusiksi koko mielikuva susta! Miksi ihmeessä mä oon saanut kuvan, että sä olet parikymmentä vuotta vanhempi (ja ulkonäkökään ei ole se mitä luulin), toi 6-kuva on nuori ja kapinallinen Nicole Kidman! (Utelias katsoo kaikki galleriakuvat, tietty.)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=110602712
En osaa laittaa kuvaa tähän suoraan :ashamed:
Ja te ootte kaikki ollut nättejä noissa kuvissa
:flower: .
Mä olen ollut pitempään puoliorpo. Isä on alkoholisoitunut, enkä ole oikeastaan koskaan edes tajunnut pyytää siltä rahaa. Ollaan asumuserossa miehen kanssa ja elaritkin joudun hakee kelalta, kun ei se ex muuten maksais. Jäin just työpaikastani äitiyslomalle, joten kyllä koetan itse elantoni tienata.
Tykkään ostella tytölle vaatteita, johtuen siitä että sille sopii kaikki. Itse en koe oloani kotoisaks kun huppareissa ja farkuissa, niin tyttöä on sit kiva vaatettaa