Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Noh Marko mitäs sanot minusta? :whistle:

Kuva siis profiilissa.
Pitää sekä naiskäsitöistä että puukäsitöistä. Syöttelee tinttejä talvisin, kesällä saattaa käydä ongella. Vankka ja vakaa parisuhde joka tulee kestämään.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Noni, jos mäkin nyt sitten kauhistutan teitä :xmas:

[/URL]
Omistaa mustan nahkasohvan ja ikean huonekaluja. Tahtoisi lavatansseihin sekä kuuntelemaan Lauri Tähkää livenä. Läheisiä naisystäviä ja tervehenkinen elämäntapa.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
[/URL]

Mä olen tässä, ei ole tuore kuva, olen vanhentunut tuosta. Eka kertaa uskalsin oman pärstän laittaa tänne... :ashamed:
Seuraa vanhojen rikosmysteereiden ratkaisua. Pitää ruusuista ja posliinikissoista. Käy usein vanhempiensa luona kylässä ja viipyy pitkään.
 
Marko
Tarkempaa en laita :D Mutta toisesta kuvakulmasta otetun voin laittaa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4888207.jpg[/quote]

siis millä tussilla oot oikein meikannut silmäs :eek:[/quote]

Fanittaa Japania ja mangaa. Piirtelee kouluvihkojen syrjiin suurisilmäisiä piirroshahmoja ja käyttää japanihymiöitä. Pitää mustista kettinkihousuista ja bändipaidoista.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
[/URL]

No miee?
Viihtyi kesäisin laiturilla ottamassa aurinkoa tai liottamassa varpaitaan. Kutoo paljon villasukkia ja keittää ystävilleen teetä. Omistaa kuu-aurinko-tähdet-kuvioisia tauluja ja tuoksuöljylyhdyn.
 
AnniHelena71harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
[/URL]

Mä olen tässä, ei ole tuore kuva, olen vanhentunut tuosta. Eka kertaa uskalsin oman pärstän laittaa tänne... :ashamed:
Seuraa vanhojen rikosmysteereiden ratkaisua. Pitää ruusuista ja posliinikissoista. Käy usein vanhempiensa luona kylässä ja viipyy pitkään.
:LOL: hauska mutta ei osunut, ei sitten mikään näistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No ni, antaa palaa sit taas vaan. Kuva viime keväältä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=101499794
Opettajatyyppiä, pitää kalliista punaviinistä ja seeprakuvioisista kankaista. Feministi joka ei halua oppia miten vaihdetaan renkaat autoon. Suuttuu helposti ja pitää kumisaappaista.
:D :D :D

Aika hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Omistaa suurikukalliset retroverhot. Haaveilee Espanjaan matkustamisesta ja kieliopinnoista. Virkkaa pipoja.
:D. Kiitos tulkinnasta. Ei ihan metsään! Omistan kuin omistankin sinivihreäkukalliset retroverhot, haluan matkustaa joka paikkaan, ja kyllä, venäjän kielen kurssi on työn alla ja pari muuta kieltä haaveissa :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Noh Marko mitäs sanot minusta? :whistle:

Kuva siis profiilissa.
Pitää sekä naiskäsitöistä että puukäsitöistä. Syöttelee tinttejä talvisin, kesällä saattaa käydä ongella. Vankka ja vakaa parisuhde joka tulee kestämään.
Kiitos Marko! :flower:
Tuo käsityöhomma on niin että pidänhän minä niistä käsityöhommista mutta itse en juurikaan tee niitä. Mitä nyt askartelen joskus jotain pientä. Kumma juttu muuten et ole ainut joka on sanonut tuota samaa minusta että olisin käsityöihminen.
Piirtänyt olen lapsuudessani/nuoruudessani paljonkin ja niistä oli kyllä hyvä arvosana koulussa. Nykyisin piirtelyt ovat jääneet, millon lie taas saan innostuksen niihin.

Tuo loppuosa pitääkin sitten paikkaansa, etenkin parisuhdekommentti lämmitti! :heart: Juuh, tiedän että eihän sitä loppupeleissä voi tietää kestääkö suhde mutta meillä on kestänyt jo yli 24 vuotta ja yhä voin sanoa rakastavani miestäni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
http://i578.photobucket.com/albums/ss225/Darkfashionplay/n648541637_557298_3433.jpg
Aika mitäänsanomaton..
Eihän, vaan tosi kaunis ja hienot piirteet.
peesaan Rukoilijasirkkaa
Minä myös peesailen! Jotenkin seesteisen kaunis on tämä KVG!
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minä ja puudeli. Saatte itse arvata, kumpi on kumpi.
Viihtyy paremmin miesten kanssa kuin naisten. Tahtoisi talvisin lappiin hirsimökkiin ihailemaan tähtiä ja juomaan olutta ja ajelemaan valjakkokoirilla. Kiinnostunut myös Eskimoista.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Disruption^

Mä tiedän, että näytän älykkäältä, sitä ei tarvitse kertoa :kieh: :D
Iloinen hihittelijä joka suhtautuu elämään positiivisesti ja pitää kunnostaan hyvää huolta liikunnalla ja oikeaoppisella ravinnolla. Haaveilee joogamatkasta Intiaan. Tahtoisi lemmikseen liskon.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
http://i578.photobucket.com/albums/ss225/Darkfashionplay/n648541637_557298_3433.jpg
Yliopisto on tullut tutuksi tälle naiselle, tahtoisi myös harrastaa näyttelemistä. Lämpimät välit sisaruksiin ja pitää räsymatoista ja luonnossa kävelemisestä. Ei siedä discojumputusta eikä bigbrotheria.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
jos sitä viel yhen kuvan laittais :)
[/URL]
Kiinnostunut japanista ja lontoosta ja undergroundmeiningistä. Ei voi sietää listahittimusiikkia eikä Hennesiä vaatekauppana. Tahtoisi omistaa käärmeen ja moottoripyörän, mieluiten harrikan.
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
itse otettu kuva aamulla kylppärissä ennen töihin lähtöä
[/URL]

Hieman ujo kassaneiti jolla on monta lemmikkieläintä. Käy lauantaisin saunassa ja seuraa suosittuja lauantai-illan viihdepläjäyksiä televisiosta. Pitää tummista miehistä jotka ovat rauhallisia.
 

Yhteistyössä