Mcleodin tyttäret

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vapukka

Uusi jäsen
04.06.2007
15
0
1
Katselin äsken digipoksia tyhjäksi ja järkytys oli suuri,kun ti ja ke jaksot oli jäänýt tallentamatta. Ke jaksosta oli ihan muutama minuutti lopusta.Voisiko joku ihana kertoa mitä tapahtui? Eniten kiinnostaa miten Alex ja Stevie päätyivät yhteen.

Alex taisi tulla mustasukkaiseksi, kun Stevie ja Marcus lähtivät johonkin reissuun (siis jokin työreissu) kahdestaan. Lähti perään tarkistamaan, että Stevie on yksin omassa hotellihuoneessaan. Jodin hautajaisten jälkeen Alex vei Stevien romanttiselle helikopterilennolla ja kertoi jossain rypsipellolla rakastavansa tätä. Keskiviikon jaksosta mulla jäi alusta jonkin aikaa katsomatta... Mutta jossain hevostapahtumassa Stevie ja Alex tekivät suhteestaan julkisen.

Ps. Youtube on mainio paikka paikata väliin jääneitä jaksoja. Tekstityksiähän sieltä ei löydä, mutta hyvin on löytynyt pätkiä niistä jaksoista, mitkä mulla on jäänyt väliin. Tämän sarjan nettisivuiltakin löytyy englanniksi aina jaksokohtainen tiivistelmä tekstinä ja pieni videopätkä myös jaksosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vapukka:
Mää ajattelin,että ne olis tehny jonkun jutun,että pääsi pakeneen ja auto vaan räjähti.Mutta oli sitten hautajaiset ja kaikki.

Joku juttu siinä kai olikin, mä näin pätkän jossa ne halaili kaikkia ja läksivät sitten menemään ja sanovat että jollain tavalla tulevat joskus takas...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mää ajattelin,että ne olis tehny jonkun jutun,että pääsi pakeneen ja auto vaan räjähti.Mutta oli sitten hautajaiset ja kaikki.

Joku juttu siinä kai olikin, mä näin pätkän jossa ne halaili kaikkia ja läksivät sitten menemään ja sanovat että jollain tavalla tulevat joskus takas...

Joo siis eihän Jodi ja Matt oikeasti kuolleet. Hautajaiset ja kaikki muu tehtiin roistojen hämäämiseksi. Jodi ja Matt molemmat "menivät todistajan suojeluohjelmaan" eli heidän henkilöllisyytensä yms. vaihdettaisiin kokonaan ja he siis lähtivät tästä sarjasta pois. Jodi oli saanut kertoa äidilleen. Katelle oli lopulta pakko kertoa, koska tämä sinnikkäästi sotkeutui asiaan ja poliisit pelkäsivät että Kate omilla tutkimuksillaan pian paljastaisi koko jutun. Jakson lopussa Jodi sai luvan käydä myös hyvästelemässä läheisensä Droversissa ja siellä oli myös nämä Killarneyn pojat. Oli ihana ja tunteikas jakso *piti ihan sohvalla niiskuttaa*

Alkuperäinen kirjoittaja ks:
Katoin vähän aikaa, mutta meni maku kun joku kuoli koko ajan

Ei kun se on aivan ihana sarja. Ainoa sarja mitä mä jaksan edes seurata. Jollain ihmeen tavalla käsikirjoittajat osaavat koukuttaa niin hyvin. Yleensä muissa sarjoissa ei tahdo uudet henkilöt kiinnostaa, mutta tässä sarjassa mulla ainakin kiinnostusta on riittänyt. Se on ihana asia, ettei jotain näyttelijää ole korvattu toisella niinkuin joissain muissa sarjoissa tehdään, ettei hahmo poistu sarjasta vaan ihan erinäköinen heppu tulee jatkamaan...

Mä olen ainakin ihan koukussa vieläkin ja olen seurannut sarjaa tiiviisti ihan alusta saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Joo siis eihän Jodi ja Matt oikeasti kuolleet. Hautajaiset ja kaikki muu tehtiin roistojen hämäämiseksi. Jodi ja Matt molemmat "menivät todistajan suojeluohjelmaan" eli heidän henkilöllisyytensä yms. vaihdettaisiin kokonaan ja he siis lähtivät tästä sarjasta pois. Jodi oli saanut kertoa äidilleen. Katelle oli lopulta pakko kertoa, koska tämä sinnikkäästi sotkeutui asiaan ja poliisit pelkäsivät että Kate omilla tutkimuksillaan pian paljastaisi koko jutun. Jakson lopussa Jodi sai luvan käydä myös hyvästelemässä läheisensä Droversissa ja siellä oli myös nämä Killarneyn pojat. Oli ihana ja tunteikas jakso *piti ihan sohvalla niiskuttaa*

Minulla jäi tämä jakso katsomatta. Aavistelin kyllä jotakin tälläistä. Mutta ihanaa että ovatkin hengissä!

Kiva sarja mutta pöhköä kun niin moni alkuperäinen näyttelijä on jäänyt pois!

Yhteistyössä