H
"huh"
Vieras
[QUOTE="hmm";23973033]Aa,aivan!
[/QUOTE]
Täytyy todeta että itsekin jouduin pohtimaan tota hetken ennen kuin älysin
Täytyy todeta että itsekin jouduin pohtimaan tota hetken ennen kuin älysin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
(Naurattaa kun tällä kertaa tekijä ei ollut oma poikaTosin juurikin tuollaisen välttämiseksi meillä on ikkuna kiinni ja kahva käännetty niin ettei ikkunaa saa auki
)
Ainiin ja meillä kyllä lapset on siivonneet omia jälkiään siitä 1,5-vuotiaasta saakka... Ikätasoisesti toki kuitenkin ja lähinnä niitä tahallisia sotkuja. Pari vuotias taisi tuo pikkuherra olla kun toistuvasti piirrettyään liiduilla olohuoneen pöytään sai hinkata ihan koko pöydän puhtaaksi (no mä vähän "siinä sivussa" puunasin tykönä), viesti meni ilmeisesti perille koska samanlaista ei ole enää tapahtunut... Kyllä siihen varmaan se tunti meni kun hinkattiin ja minä selitin aiheesta "miksi ei saa piirtää muualle kuin paperiin".
Meillä, kun tuota reilu 2v rangaistaan jostakin, hän kyllä muistaa sen, mutta tekee vaan uusiksi ja rankaisee itse itseään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23971918:Opetus nro 1. Aina on syytä epäillä jos yhtään tuntuu että lapsi/lapset leikkivät nätisti ja siivosti ja hiljaa.
Se on ihan yhtäläinen huolenaihe kuin oikein kovat tappelunnujakka ja infernaalinen meteli joko itkien tai nauraen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23971918:Opetus nro 1. Aina on syytä epäillä jos yhtään tuntuu että lapsi/lapset leikkivät nätisti ja siivosti ja hiljaa.
Se ei oo rangaistus vaan velvollisuus tehdä ja korjata jälkensä.
Miksi sitten rangaistusta tarvitaan?
Tuskin olet aiemmin kieltänyt pudottelemasta leluja ikkunasta, vai oletko?
Miksi sitten rangaistusta tarvitaan?
Tuskin olet aiemmin kieltänyt pudottelemasta leluja ikkunasta, vai oletko?
Jos lapsi viskelee lelujaan ikkunasta kuutamolle niin rangaistuksen ansaitsee vain lapsen äiti, koska ei ole vahtinut kunnolla pentuaan
Rangaistus tarvittiin koska heitti leluja ikkunasta? Jos ei olis tullu rangaistusta niin ei poika oppisi ja tekisi saman uudestaan. Näin pieni poikani oppii tietämään mitä ei saa tehdä ja mitä saa.. En ihan ymmärtänyt sun kysymystä?