Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Kylläpä on hirmusia eroja masunjen koissa.Ite en ole kuvaa ottanut,joten sitä en voi tänne laittaa,ainakaan toistaiseksi. :) Mutta kolmatta lasta odottelen ja masu mielestäni(jos yhtään aikasempia raskausksia muistan) on isompi,kuin näillä viikoilla kahdesta ekasta olllut.Jotenkin tuntunut ettei se voi vielä näin iso olla ja vähän koittanut piilotella,vaikka kovasti odotan semmosta vauva masua :)Mutta kyllä sitä on näköjään muillakin =)

rv 16+5
 
Miten ton kuvan tähän saapi liitettyä???? Täytynee laittaa ton aijaan kautta.

Eli tos rv 18

http://www.aijaa.com/v.php?i=3993927.jpg

Välil oli tosi pienenä alkuturvotuksen jälkeen ja nyt sit tuntuu et viikos paris pulpahtanu esille. :kieh:

 
Ihania masuja :heart: Laitetaas nyt omia...

rv4+4 ihan vähän pömpöttää


ja sit rv5+5 ja ihan törkee turvotus :eek:


ja sit rv6+3 pientä turvotusta


ja kolmas raskaus,ensimmäisessä ei rv20:kään viel juuri mitään näkyvis kun en edes tienny raskaudesta ennen sitä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Miten ton kuvan tähän saapi liitettyä???? Täytynee laittaa ton aijaan kautta.

Eli tos rv 18

http://www.aijaa.com/v.php?i=3993927.jpg

Välil oli tosi pienenä alkuturvotuksen jälkeen ja nyt sit tuntuu et viikos paris pulpahtanu esille. :kieh:
Ihanan siro masu sulla :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:
Ihania masuja :heart: Laitetaas nyt omia...

rv4+4 ihan vähän pömpöttää


ja sit rv5+5 ja ihan törkee turvotus :eek:


ja sit rv6+3 pientä turvotusta


ja kolmas raskaus,ensimmäisessä ei rv20:kään viel juuri mitään näkyvis kun en edes tienny raskaudesta ennen sitä :eek:
Voih että ku näissä huomaa kui tuo turvotus kyllä ihan sairasta, mulla menossa rv4+5 toista odotan, ja tuntuu ku seison että olisin jo tyyliin 3kk jo...huihui..
 
Voi Talvicci miten söpö massu sulla jo onkaan :heart: Ei kyl enää piilotella tuota. :D Itellä ei omasta mielestä oo oikeestaan vielä mitään. Ukon mielestä ehkä vähän kasvanu. Parempi, ku pysyis piilossa vielä pitkään, ku en halua, että työnantaja saa tietää tästä :/ Tänään siis rv 9+0

Kuiskaten, gatupallo ja heinämassu Teilläkin jo aikasten masu näkyvissä :heart:
 
Alisa
Tää on varmaan ihan jossain kahessa viikossa pullahtanu tämmöseks :D
Aikasemmin oli semmonen pikku pömppis muttei sitä olis tietäny vauvamasuks jos ei olis tienny että oon raskaana. Vaikka ite kyllä sen huomas selvästi että on kasvanu...
Mulla onneks työn puolesta löysät vaatteet niin ei töissä vielä kauheesti näy...
Vaikka ite ku kattelee peilistä niin kyllä sen huomaa jo vähän mutta tuskin muut vielä... :whistle:
Alussa on kyllä hyvä ku maha ei vielä kauheena kasva niin ei heti paljastu jos ei halua :whistle:
 
Vivid


Vivid ja Hippu 20+5

Ajatella, tää on viimenen kuva tähän pinoon. Mä muistan aina, kun aikoinaan olin tuolla haavelijoissa ja kattelin aina näitä masuja ja mietin sitä, kun ihmiset sano, että tää onkin vika kuva tähän pinoon... Tuntu, että ne oli niiiin pitkällä. Jännää!! Ja nyt on ite siinä tilanteessa :heart:
 

Yhteistyössä