Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Mamiskan masu on ihmeellisen iso... :eek: pakkohan siellä on tuplat ainakin olla!! :LOL:

labellolla ja kössikengurullakin ihanat masut... =)

Sannyallakin jo vähän... :) Mulla ei vielä näy mittään!! :LOL: Nyt on menossa se kuuluisa "hylje"-vaihe. Ei mahaa mutta jotenkin sitä on levinnyt omituisen muodottomaksi tuosta vyötäröltä... :LOL: :LOL:
 
on täällä massuilla koko eroja. Kiva katsella kuinka eritavalla alkaakin massut kasvamaan.
KYRSÄ sinulla on hyvä esimerkki todella pienestä massusta :heart: ja Mömmis sinulla on jo aika iso massu, vaikka viikkoja vähemmän kuin esim. KYRSÄLLÄ. :heart: :
Jännä nähdä mihin "väliin" minä sijoitun, kun nyt jo mahaa selvästi havaittavissa... :heart: :D
 
MUOKS, erikuva, samana päivänä otettu


Kuvassa siis vasta 7+6 :eek: :eek:
Luulin pysyvän piilossa kauan, koska sain kans mahan treenattua sikspäkki kuntoon ennen.. mutta... taitaa tehdä vaikutusta että on jo kolmas raskaus...
 
Mä oon niin kade |O mulla viikkoja 18+1 ja maha näyttää vaan siltä et oisin syöny kaalii ja kunha vaan kunnolla pierasee niin johan maha pienenee.. :kieh: Silti omia housuja ei voi käyttää kun puristaa niin pirusti! Äippähousut taas on AIVAN liian isot.. *huoh ja odottaa innolla et masu kasvaa* Pitäisköhän syödä vielä pari neekerinpusua? :D :LOL:
 

Yhteistyössä