Masentaa( ystävästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Nyt minua masentaa pitkä tarina, mutta asia mikä masentaa on ystäväni käytös.

Naitoin ystäväni ja mieheni veljen keskenään, nyt hengailevat kimpassa. Ihan ok. Mutta.

Ollaan lähdössä kaikki huomenna hautajasiin 600km päähän. Ja mun pitäis päästä lähteen poitsun päikkäri aikaan noin klo12. Mies ei tiedä kerkeekö töistä kotiin vielä ihan siksi.

Ehdotin kaverilleni jos se lähtis mun kanssa etukäteen ajelee ja veljekset tulisi sitten perästä. Niin sain niin happaman katseen että en ole aikoihin loukkantunut näin paljoa mistään. katse voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa.

Ei olisi kuulemma halunnut lähteä minun kanssani kun olisi halunnut uuden suhteen kanssa matkustaa. Veljekset saavat meijät varmasti kiinnikkin, kun matkaa on ja pienen kanssa joudutaan pysähtymään.

V....aa... harvoin hikeennyn näin paljoa. ystäväni voi tehdä näin etten kelpaa matka seuraksi.

Kyllä se muuten täällä luuraa ja kaiopaa seuraa kun miestä ei näkyvissä mutta kun mies on näkyvissä niin johan taas unohtaa kaverit....arghh...en taas muistanut millanen on kun seurustelee,,,ei olisi pitänyt naitata niitä....

Kaikesta ihmiset vetääkin herneitä nenään....

Onneksi ei ole päikkärit olleen ihan noin orjalliset. Eiköhän 600km matkan aikana ehdi päikkärit vetää vaikka ne ei alkaiskaan just jetsulleen sillon kun pitäis. En kans lähtis kahdella autolla tota matkaa ajaan.

En kyllä minäkään ymmmärrä aloittajaa. Kaikkien pitäisi tanssia sinun pillin mukaan? Kai nyt sentään maksaisit koko matkan edes jos lapsesi rytmin mukaan on koko porukan toimittava?

kahdella autolla siksi kun ensinnäkään ei edes mahduttais yhteen autoon...lapsimatkustaa selkämeno suuntaan. Ja toiseksi mieheni veli asuu siellä ja on jäämässä kotiin. ystäcväni asuu täällä ja on tulossa takasin päin meidän kyydillä.

Mutta muutenkin olisi voinut ajella vaikka puolet matkasta ystävän seurassa ja puolet miheni...kyllä vaihtelu tekee hyvää ja kun matkaakin on.

Joo ei oliis päikkärit niin orjalliset, mutta kun ei tuo 1 vee kauheesti pysy hereillä 12 jälkeen enää....laitankanko sen nukkumaan ekaksi kotona ja herätän kun lähdetään? :O
oikeetsi kivaa kun annatte tuollaista palautetta herään minäkin jos turhan nipo olen...olenkohan ihan idiootti.

Mitä merkitystä on sillä minnepäin muksun nenä matkalla osoittaa, mutta muuten kyllä tuossatapauksessa kahdenauton pointin ymmärrän :whistle:

Olen kyllä niin suora persoona, että olisin hyvälle ystävälle sanonut jos kenkä jostain olis jäänyt puristamaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
kahdella autolla siksi kun ensinnäkään ei edes mahduttais yhteen autoon...lapsimatkustaa selkämeno suuntaan. Ja toiseksi mieheni veli asuu siellä ja on jäämässä kotiin. ystäcväni asuu täällä ja on tulossa takasin päin meidän kyydillä.

Mutta muutenkin olisi voinut ajella vaikka puolet matkasta ystävän seurassa ja puolet miheni...kyllä vaihtelu tekee hyvää ja kun matkaakin on.

tottakai hän haluaa miehensä kanssa matkustaa jos heillä välimatkaa 600 km ja tuore suhde. Miksi hän haluaisi matkustaa sinun kanssa, kun sinulla ei ole edes mitään järkevää syytä miksi sinun pillin mukaan pitää tanssia.

Ihan vain röyhkeä ja itsekäs olet. Lopeta toisten määräily.

Joo ei oliis päikkärit niin orjalliset, mutta kun ei tuo 1 vee kauheesti pysy hereillä 12 jälkeen enää....laitankanko sen nukkumaan ekaksi kotona ja herätän kun lähdetään? :O
oikeetsi kivaa kun annatte tuollaista palautetta herään minäkin jos turhan nipo olen...olenkohan ihan idiootti.

Ihan sama miten teet. Monet lapset hoidossa, ja heidän rytmit opetetaan menemään muiden rytmien mukaan.
Älä määräile muita. vaikka sinulla on lapsi, ette ole yhtään tärkeämpiä kuin muutkaan ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan sama miten teet. Monet lapset hoidossa, ja heidän rytmit opetetaan menemään muiden rytmien mukaan.
Älä määräile muita. vaikka sinulla on lapsi, ette ole yhtään tärkeämpiä kuin muutkaan ihmiset.

Aivan sama vaikkayhtenä päivänä unet jäisi kokonaankin pois. lapsi nukkuu kun väsyttää. lopeta lapsesi paapominen ja toisten syyttely.

Alkuperäinen kirjoittaja venni:
Siis matkan lähtee neljä aikuista ja yksi lapsi, ettekä mahdu yhteen autoon? Eikö ne nyt ole viidelle rekisteröity noin niin kuin yleensä?

aivan. Ehkä ap ei halua tarjota kyytiä miehensä veljelle ja tämän naiselle, joten sanoo, että autoon ei mahdu. Ei kovin hyvä kaveri. vielä yrittää painostaa kaverinsa samaan kyytiin kuuntelemaan kakaransa huutoa kun toisella tuore suhde. Ihmetapaus

No mä tekisin niin, että lähtisin lapsen päiväuniaikaan ja ajelisin niin pitkälle kun lapsi nukkuu ja viihtyy hyvin. Sitten vaan parkkiin ja matka jatkuu taas kun lapsi viihtyy. Perässä tulee apuvoimia, joten ei mitään hätää jos matkanteko tyssää pienen kanssa kahdestaan ihan täysin.

600 km ON pitkä matka ilman apua ja seuraa noin pienen kanssa. Kun itte ajaa, niin tarvii tauolla huoltaa itteäänkin eikä vaan lasta.

Jo on vastaukset taas...

Ongelmahan tässä ei ollut vauvan päikkärit eikä 2 autoa vaan se, että ap olisi halunnut matkata ystävänsä kanssa kahden. Matkalla olisi saanut löpistä kaikessa rauhassa naisten juttuja, mutta ystävää ei näyttänyt se enään kiinnostavan. Kyllä muakin harmittaisi.

tuleehan ihmisten lisäks vaippoja, vaatteita, hautajaisvaatteet, mitä kaikkea ap matkaan tarviikaan? Onko esim vaunut mukana? Kuinkahan moni teistä on matkustanut 600km pikkuautossa joka on täyteen ahdettu, muutenkaan pitkä matka lapsen kanssa ei oo herkkua.

tottakai hän haluaa miehensä kanssa matkustaa jos heillä välimatkaa 600 km ja tuore suhde. .

Tämäpä mullakin tuli mieleen. Lisäksi vielä se, että jos mies on jäämässä kotiinsa, ja ystäväsi tulossa teidän kyydillä takaisin, niin varmasti haluaa olla rakkaansa kanssa niin paljon kuin mahdollista. Katse sinuun kertoo mielestäni siitä, että "miksi menit tuollaista ehdottamaan" - viitaten juuri tuohon yllä kirjoittamaani, eikä ollenkaan siitä, että olisit hänen mielestään ehkä huonoa matkaseuraa.

tuleehan ihmisten lisäks vaippoja, vaatteita, hautajaisvaatteet, mitä kaikkea ap matkaan tarviikaan? Onko esim vaunut mukana? Kuinkahan moni teistä on matkustanut 600km pikkuautossa joka on täyteen ahdettu, muutenkaan pitkä matka lapsen kanssa ei oo herkkua.

on silti väärin syyttää ystävää, jää sitten itse pois hautajaisista jos on niin tarkkaa lasten nukkumiset, tai vaatii lapsen isää tulemaan ajoissa töistä. törkeää on painostaa toista samaan autoon vastentahtoisesti.

Yhteistyössä