Masennustesti

mävaa
sain 40 pistettä tosta testistä, ei oo mitään lääkitystä enkä oo käyny missään puhumassa, minne mun kannattais mennä, en tiiä mitä teen , oon pärjänny tähän asti sillä et oon koittanu kuvitalla päin vastasii asioita mut ne ei auta : S

Raskaana olevalle ei nyt oikeen sovi tuo.. Tunnen itseni vähemmän viehkeäksi tässä valasasemassa, nukun huonosti kun paikkoja kolottaa, itkettääkin usein, esimerkiksi jotkut mainokset :whistle: jne jne... Siis tuon testin perusteella olisin varmaan hirveän masentunut vaikka pistän raskauden piikkiin...

Non compos mentis

"Testin mukaan et ole masentunut. Nauti elämästä ja pidä huolta myös henkisestä hyvinvoinnistasi!"

Neurologini kuitenkin määräsi minut myös masistestiin. Näkee sitten, mitä ammattilaiset asiasta ajattelevat. Minusta ihan tarpeeksi siinä, että mulla ADD, OCD ja Aspergerin oireyhtymä. :D Tosin noihinkin testeihin vasta menossa. OCD ja ADD kyllä tulivat ihan puun takaa.

Syngonium Arrow
47 pistettä. Pitäis kyllä mennä puhuun jollekin, en vaan jaksais tehä mitään. Koulussakin pitäis jaksaa käydä vaikkei oikeasti jaksa... oon sitä paitsi ihan väärässä paikassa ...

Yhteistyössä