Masennuslääkkeiden lopetus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mami

Aktiivinen jäsen
28.05.2004
1 062
0
36
Millaisia oireita olet saanut masennuslääkkeiden lopetuksen jälkeen??
Itse olen lopettanut neljä päivää sitten srni lääkityksen, ja nyt kamalia "sähköiskun" kaltaisia tuntemuksia koko kehossa. Lopen väsynyt ja voimaton olo myös .Ajoittain mieli tosi hyvä, ja sit humahtaa taas ihan totaalinen väsymys päälle.Ja tuntuu että masentaakin. Muutenkin sumuinen olo, ja mielialat heittelee rajusti!! Tosi pienestä asiasta saatan reagoida arvaamattoman rajusti, siis lähinnä ärtyisyytenä ja kiukkuisuutena.Silloin kun iskee tällainen kiukku aalto, niin tuntuu että kielen käyttökin on tosi karmeaa...Ihan kuin en tuntisi itseäni ollenkaan!!!Jotenkin todella spontaani olo joka suuntaan.Pää on myös sen oloinen, kuin olisi just herännyt päivä unilta...järki vähän "samea". Sosiaalisissa tilanteissa sanat ja lauseet tuntuu menevän helposti sekaisin...
Ai niin, seksuaalinen halukkuuteni on huipussaan!! Toisaalta tää on aivan ihanaa, mutta toisaalta hävettää kuin koko ajan tekee mieli.Ja itse "akti" tuntuu taivaalliselta, ...kuin tunto hermoni olisivat heränneet satavuotisesta unesta:=)

Millaisia kokemuksia sinulla on lopetuksesta?? Tunsitko olosi epävarmaksi, palasiko masennus ja alakulo?!

kyllä niin samanlaisia fiiliksiä tullut minullekin kun olen koittanut lopettaa masennuslääkkeitten syömisen.päässä pätki, ja olin aivan toisella ulapalla.Ahdistus ja väsymys tuli melkein heti takaisin.Olen viiden vuoden aikana koittanut lopettaa kolme-neljä kertaa ja en vieläkään pysty olemaan ilman..tuntuu etten ikinä pysty elämään ilman lääkitystä.olotila on vain niin kamalan turruttava ettei pysty.Tsempppiä kaikille niille jotka ovat lopettelemassa lääkitystä.

PÄIVÄNSÄDE tää ois sulle. Voitko antaa neuvoja kuinka ihmeessä selvisit kun lopetit lääkkeet?kauanko ne sähärit kesti?miten sä sait ittes pystyyn suosta mihinkä ainakin minä olen joutunut kun olen koittanut lopettaa lääkityksen?pisin aika mulla on ollut ehkä pari kuukautta ilman lääkkeitä, pakko ollut aina aloittaa uudestaan. :(

Yhteistyössä