B
bee
Vieras
Moi kaikki!
Mä kaipaisin nyt vähän infoo jos joku tietäis.. Tein tuossa sellaisen Beckin masennustestin ja siinä kun sanotaan että jos pisteitä on yli 17 niin pitäisi harkita lääkäriin menoa. Mä sain 40. Olo on siis suht tuskainen, ollut jo hetken aikaa.
Onko kukaa käyny kallonkutistajalla? Mitä sellanen maksaa, ja maksaako kela siitä jotain? Pitääkö sinne mennä jonku lääkärin lähetteellä? Tuntuu vaan hassulta mennä tavalliselle lekurille valittaa että nyt vähän harmittaa eikä oikee jaksas ol ittensä kans.
Neuvoo?
Mä kaipaisin nyt vähän infoo jos joku tietäis.. Tein tuossa sellaisen Beckin masennustestin ja siinä kun sanotaan että jos pisteitä on yli 17 niin pitäisi harkita lääkäriin menoa. Mä sain 40. Olo on siis suht tuskainen, ollut jo hetken aikaa.
Onko kukaa käyny kallonkutistajalla? Mitä sellanen maksaa, ja maksaako kela siitä jotain? Pitääkö sinne mennä jonku lääkärin lähetteellä? Tuntuu vaan hassulta mennä tavalliselle lekurille valittaa että nyt vähän harmittaa eikä oikee jaksas ol ittensä kans.
Neuvoo?