P
pottoliini
Vieras
Ekaa kertaa ajattelin kokeilla marsinpaania, mutta miten sitä käsitellään? Voiko sen kaulita ihan noin vain vai tarviiko jotain siihen kaveriksi? Esim. tyyliin vehnäjauhoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie oon laittanut tomusokeria jauhojen sijaan,jos meinaa jäädä kiinni alustaan.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Marsipaanin alle oon laittanut voikreemin, mut täältä luin että hillokerros ajais saman asian..joku viisaampi korjatkoon jos väärin muistelen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Marsipaanin alle oon laittanut voikreemin, mut täältä luin että hillokerros ajais saman asian..joku viisaampi korjatkoon jos väärin muistelen.
Mikä on voikreemi :ashamed: ? Eipäs tämä sitten ollutkaan ihan niin yksinkertaista kun ajattelin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Marsipaanin alle oon laittanut voikreemin, mut täältä luin että hillokerros ajais saman asian..joku viisaampi korjatkoon jos väärin muistelen.