***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Meillä on vähä sama tilanne ku DjMussukallakin.. eli räkätauti. Mulla se on jo aikalailla ohitte, mutta tyttö on vielä aika tukkonen.. joten en mä oikee tiiä.. periaattees vois tulla ku ei se meidän elämää hidasta mitenkään tuo nuha, mutta en sitte tiiä että kuinka herkästi se vois toisiin tarttua niin en oikeen tiedä uskallettasko tulla. Mieli kyllä tekis :p
 
tipi: meiän prinsessaliinat ei valmistu huomiseks :'( meiän äitin ompelukoneeesta hajos neula ja en saa mistään tähän hätään uutta :headwall: :headwall: Me kyl tullaan huomenna jos tipi ei oo hirveen vihanen :)
 
Cara-: jos ei mitään muuta tässä vauvan kanssa ole oppinut niin joustamaan :D :D
Prinsessaliinat valmistuu sitten tuonnempana, hyvää kannattaa odottaa !! :) äitis on kyllä ansainnu :flower: :flower:
Huomisiin :wave:
 
Meikä se vaan notkuu täällä netissä kokoajan. :ashamed: Selkeästi tyttö on tänään nukkunut liiankin hyvin, kun moiseen on aikaa... Mutta tuli vaan mieleen siis, että ensiviikon treffeihin mulla olisi vieno toive: maanantaina tai keskiviikkona. Muina päivinä ei päästä ja sitä seuraava viikko ollaankin sitten tuolla Itä-Suomessa. Mutta ilmoilkaa sitten siis mihin reffipäivään päädytte. =)
 
Myöhään tulee tämäkin, mutta pääsin vasta nyt koneelle. Eli kuten kellonajasta ehkä huomaattekin, me ei sittenkään päästy paikalle. Noora on vähän röhäsen oloinen ja meillä on lääkäri niihin allergia-asioihin liittyen tuossa päivällä, sekin aikaistui. Ensi viikolla kyllä tullaan jos ei ihmeitä satu, sitä seuraava ollaankin reissussa. Päivään en ota kummemmin kantaa, ensi viikolla taitaa olla meillä aikalailla ohjelmaa, mutta koitetaan järjestää.
 
Kumpikin päivä on yhtä hankala meille, että ei sinänsä väliä. :D Tiistaina tullaan vauvajumpan jälkeen vähän myöhässä, jos vaan päästään sujuvasti liikkeelle. Ja torstain aikataulu on vielä vähän auki. Lähdetään silloin siis jossain vaiheessa päivää ajelemaan tuonne Savoon...
 

Yhteistyössä