L
Lellu1
Vieras
Näköjään on eroja lastenneuvoloissa, kuten oli äitiysneuvoloissakin kunnittain. Meillä tosiaan seuraava käynti 7kk ja se on lääkäri. Eikä meillä kyllä ole kysytty onko tämä väli sopiva vaan uusi aika annetaan vaan kysymättä. Mun käskettiin nyt soittaa jos poika ei 6kk kohdalla käänny, ei silloinkaan ylimääräistä käyntiä. Meidän vauvakerhossa on kyllä muitakin 6kk ikäisiä jotka ei käänny, eikä heitä ole pyydetty soittaa neuvolaan (eri täti).
Meillä tuli myös ne rokotukset jo 5kk kohdalla.
Mä aloitin aamupuuron tänään. Poika ol ihmeissään kun ruokaa tuli jo niin aikaisin (ennen syötiin vasta lounas), eikä näköjään kova nälkä ollut kun maitoa oli juotu 2h aikaisemmin.
Upea ilma tulossa, ja lämmin, jee. Nyt pitää ulkoilla paljon.
Meilläkin poika katsoo mielellään telkkaria, mikä vaan ohjelma käy. Nytkin leikkimatolla touhutessaan samalla vilkuilee telkkaria.
Mä kävin eilen pojan kanssa vauvakinossa. Se elokuva ei kyllä yhtään kiinnostanut, kaveri katseli vaan ihmeissään muita lapsia ja äitejä.
Meillä tuli myös ne rokotukset jo 5kk kohdalla.
Mä aloitin aamupuuron tänään. Poika ol ihmeissään kun ruokaa tuli jo niin aikaisin (ennen syötiin vasta lounas), eikä näköjään kova nälkä ollut kun maitoa oli juotu 2h aikaisemmin.
Upea ilma tulossa, ja lämmin, jee. Nyt pitää ulkoilla paljon.
Meilläkin poika katsoo mielellään telkkaria, mikä vaan ohjelma käy. Nytkin leikkimatolla touhutessaan samalla vilkuilee telkkaria.
Mä kävin eilen pojan kanssa vauvakinossa. Se elokuva ei kyllä yhtään kiinnostanut, kaveri katseli vaan ihmeissään muita lapsia ja äitejä.