Ihan tunnen itseni erilaiseksi,kun en ole koskaan pakannut eväitä sairaalaan mukaan,en itelle,enkä miehelle...kun lueskelen noita teidän eväsjuttuja.Sairaalastahan synnyttäjä saa ruokaa...
Sitten en kyl noita pulloja ja tuttejakaan ole koskaan etukäteen pakkaillut ja keitellyt,koska tissihän sil vauvalla on aluksi suussa,tai ainakin maidontuotannon käynnistämiseksi pitäisi olla...
Ihana tyttö sulla, Sanna! käy kateeksi kaikkia tyttölasten vanhempia,kun itelle siunaantuu vaan noita poikia,joiden kanssa viimeksi tänään on mennyt hermot totaalisesti. mä en jaksa ymmärtää tuota poikien riehumisen tarvetta,vaikka tässä 7 vuotta olen poikia kasvattanut.
tänään sitten kävi kaikki,mitä voi käydä aivonsa kohtuun valuttaneelle univelkaiselle äidille,joiden pojat on hermot syöneet.
Läksin käymään lähikaupassa ostamassa illaksi mehua.Jätin jätkät autoon ja kun nousin autosta,niin huomasin,et kappas auto valuu alas parkista.Juoksin äkkiä vetämään käsijarrun päälle ja sitten ajoin takasin ruutuun.Onneksi parkkipaikka vain yksirivinen,joten takana ei ollut mitään. Jätin siis edelleen pojat autoon ja läksin juoksemaan kauppaan, ja kun tulin pois vajaan kahden minsan päästä,ihmettelin,miksi kassa huutaa mulle.aattelin,et luulee mun varastaneen jotain.Huutelin mulle et unohdin sokeripussin ja mehun,ainoat ostokseni kassalle...
Ja autoon päästyäni pikkuheppu oli päässyt turvavöistä irti ja tonki eilisillasta kauppareissun kassia missä oli kaikki herkut illan synttäreille,ei onneksi ehtinyt repiä mitään auki,eikä ollut koskenut vaihteisiin tai käsijarruun.
Ja kun sitten vihdoin oltiin kotipihalla,niin huomasin ajaneeni ilman valoja,kun toi meidän auto on niin manuaalinen.
Se on siis automaattivaihteinen,missä pitää laittaa P vaihde päälle,kun pysähtyy,en muistanut sitä laittaa siksi valui parkista alas.
Huh
Nyt tulee esikoinen koulusta,moikka