*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

Nyt on mullakin vika neuvolalääkäri käyty ja tästälähtien onkin sitte neuvola viikon välein :)
Hitto kun toi meitin lääkäri on niin helv.. nopee, olin tänäänkin n.35sek. siellä sen huoneessa, siinä ajassa otettiin sf-mitta, kuunneltiin sydänäänet ja tarkastettiin onko paikat vielä kiinni :whistle: ei siinä muuten mitään mut kun se ei merkkaa neuvolakorttiinkaan niitä kaikkia tietoja, taas jätti sf-mitan merkkaamatta, saan taas tietää sen vasta kun meen seuraavaks neuvolaan (onneks jo 9.11), niinkuin viimeksikin, sitä se neuvolatätikin aina kiroaa, et ei pitäs lääkärillä olla niin kiire, ku se teettää aina muille lisähommia, kun ne joutuu tietsikalta hakea ne tiedot...

Ja jumankauta mikä paniikki iski tänään!!! Kun nythän vauvan liikkeet tuntuu koko ajan, tietty kun on enää niin vähän tilaa peuhata, mutta eilisillan jälkeen ei kuulunu mitää, aamupäivälläkään kun ei mitää tapahtunu aloin jo ehdotella ukolle, että lähetääkö sairaalassa käymään... no kokeiltii kuitenki huudattaa oikee kovalla musiikkia, ja mies huuteli vauvaa mahan läpi, join sitte vielä litran mustikkasoppaa, että saa paljo sokeria, ja sitte piiiitkän suostuttelun jälkeen vauva kerran potkas, ja hiukan sen jälkeen alkoikin ihan normaali myllerrys, että piti sitten vaan pelästyttää meidät!! :LOL: Neuvolassa sanottiin että kyllä nuo kannattaakin aina seurailla, kun nyt niitä liikkeitä pitäisi melkein koko ajan tuntuakin, mut näköjään veti kaveri vaan kunnon unet :LOL:
tulipahan taas (sekavaa)tekstiä (ja paljon):whistle:

perfekta Kiitos uudesta pinosta :)

punkkari Meillä on kans hyväuninen kyytiläinen :) Välillä vetelee pitkähköjäkin tirsoja ettei mtn tunnu, mutta sit kun alkaa niin myllerrys onkin sellanen että oksat pois.

eväistä joku kyseli, meillä varattuna ihan trip-mehuja, paussi-keksejä ja sit hedelmiä on kans koko ajan tuoreena että voi napata mukaan. Kuitenkin lähistöllä on näitä 24 h huoltsikoita että jos ei tosi tosi kiirus oo niin voi sen sämpylän käydä miehelle tempasemassa vielä menomatkalla.

miehen sairaalakassista Meillä mies suunnitteli mitä pakkaa, mutt ei vissiin oo vieläkään pakannu :) Meinas olla siinä lähellä kaverillaan yötä ainakin aluks jos ei perhehuonetta saada, niin senkin mukaan varaa kampetta mukaan. Meillä kun tuo väli on synnärille n. 70 km niin mietti että ei taida viitsiä joka päivä edes takas ajella ellei sit tuu töihin normaalisti miun laitoksellaolopäiviksi vielä. Riippuu mille mallille ehtivät syyshommat töissä saada.

(.)
Vahvasti yhtenä..ei oireitakaan muutoksesta. Perjantaina seuraava neuvola (edellinen oli ma) kun nyt ei ens viikon alkuun ollu aikoja niin siks näin nopsaan. Silloinhan olis la ja soitellaan aikaa äippäpolille yliaikaiskontrolliin jos vielä yhtä vahvasti yhtenä.

Mut nyt saunaan :wave:

HT ja veturi 39+5

Onko porukka tehny jonku joukkopaon synnärille?

Mulla on ollu tooosi huono päivä,oikeestaan jo eilisestä lääkärin ropelluksesta asti.Joka askeleella vihlasee nivusiin,suppareita tullu enemmän ja vähemmän,ainut vaan harkkareita,ei kipeitä vaan epämiellyttäviä.Vaihtasin noi nivusvihlonnat suppareihin ihan millon vaan,siis kunnollisiin.Niistä ainaki tietää millo loppuu,mut nää vihlonnat ku saattaa jatkua niin iha vaikka laskettuun,jos vauva ei tuu ennen maailmaan.Suppareista ku pystyy jotain itekki ennustaa,näistä ei.Muuten oon liikkuvainen ihminen,mut nyt vähäsinki matka on täyttä tuskaa.Sori tää valitus...

Esikoinenki näyttää olevan huolissaan,vähän väliä käy halaamassa.

Pitää varmaan alkaa suunnittelee saunomista,josko se vähä helpottas.Toisaalta ois ihan hyvä,jos ei vielä tänä yönä tarviis lähtee,väsyttää aika pirusti...Eipähän se sitä kato.Ärsyttää itteeniki ku on tämmönen vali-vali.Tilanne oli edellisessä vaan ihan täysin toinen ja huomattavasti helpompi.Pitää vaan lohduttautua,et ei enää pitkään!

neuvolassa kävin tänään ja kaikki ok.

Paino:+1050g/vko UPS!! yht.12kg (turvotusta ei oo, mut ruoka on kyllä maistunut)
RR:134/87 (hieman koholla, mut ei meikäläisen tasolla mitenkään hälyttävästi, ainakaan terkka ei sanonut tuosta mitään)
Pissa: puhdas
Sf:33
Tarjonta: rt
Syke:+
Liikkeet:++

Sit kävin tosiaan kaupungissa ostoksilla ja jopa löysin ne talvikengätkin. Kävin ostamassa myös harso ja -flanelli kangasta, jos niistä puklurättejä ompelis ja kestovaippakäyttöön vois myös ommella jotain. Benettonilla kävin myös ostamassa uudet vaatteet sille kaverin "jättivauvalle" ja kyllähän sieltä Veikallekin lähti taas yksi paita mukaan, kun ovat niin ihanan värisiä, että pitäis kaikki saada. Kaverin luona kävin myös kyläilemässä ja sain häneltä muutamia pieniä 56cm vaatteita. Hänen 3kk poikansa oli sitten viime näkemän kasvanut valtavasti. Ei ollut enää mikään vastasyntynyt, vaan naureskeli, seurusteli ja piereskeli niinkuin ukot konsanaan :)

Nyt on tullut pari supistusta ja pientä nipistystä tuntunut samalla ja menkkakipua selässä, mut ovat niin laimeita että taitavat vielä harkkasuppareiden nimiin mennä. Kaikki puhuu että vauva hiljenee ennen synnytystä. Täällä tuntuu olevan päinvastoin. Tai sitten se synnytys ei vielä oo kovin lähellä. Veikka vaihtoin taas yöllä kylkeään, niin että potkut tuntuu taas eri puolella. Aikasemmin pysytteli siis 10vko samassa asennossa, niin nyt tuntuu parin päivän välein vaihtavan. Liekkö sitten tila käymässä ahtaaksi niin pitää yrittää parempaa asentoa hakea...

Sanle ja Veikka 38+1

Heissan, tää palsta taas kiukutteli miulle niin en aiemmin päässyt kertoilemaa mitään...
elikkäs ei ollu sappihapot tulleet vielä,terkka soitti vielä 16 jälkeen et ei näy, huomenna tiedustella uudelleen, jos niis ei mitään niin perjantaina ois sitten se äippäpoli kuitenkin et tarkistavat kaiken, kun sitä kutinaa ja turvotusta on paljon...toiveissa ois synnyttää huomen, sais kanssa 1.päivän niinkuin isänsä ja veljensä synttäripäiväksi, toka päivä on ns.varattu miun tädille, joka on syntynyt tasan 50 vuotta sitten 2.11...hänen juhlat oiskin lauantaina, saa nähdä pääseekö paikalle... mut mies kinuaa koneelle, joten palaillaan huomenna taas :wave:

Perfekta ja hattivatti 39+0 :heart:

Heips!
Tää palsta tökkii meitsylle oikein urakalla!!!!
Kiitos kuitenkin Perfekta uudesta pinosta!

Minä en ole tutteja edes ostanut vielä.Meillä sairaalassa saa sen tutin käyttöönsä,mut ei sitä sais kotiin ottaa.
Meil on kaikki oppinut imee tuttia vasta 4 kk ikäisenä,ja siihen saakka olen ostanut erilaisia erikokoisia tutteja ja kokeillut päivittäin eri tilanteissa tutin imua. Joten ostan tutit sairaalasta paluumatkalla lähikaupasta ja keitän ne sitten.Pullotutin vois samalla ostaa kans.Pullot on valmiina edellisiltä jätkiltä,tosin ei niitä juuri kukaan ole käyttänyt,kun meill on tisuteltu niin ahkeraan.
Niin ja siis miksi opetan tutin,vaik eivät alkuun niitä huoli.Siksi,koska minä olen se kävelevä tutti ja sillä tutilla voi siirtää hädän hetkellä esim autossa ruokailua kotiin saakka.

Supistelee päivittäin ja veristä limaa tulee päivittäin.Aika hankala olla.Huomen iltana ois meidän 5 v synttärit...ne pitäis jaksaa organisoida vielä.Kakuksi tein äsken kääretortun,kun haluaa käärmekakun.
Eväitä en ole ikinä ottanut mukaan,koska isi on käynyt lähisnagarilla siinä ootellessa ja itse olen saanut sairaalasta ruuan.Välipalaakin saa,jos vaan pyytää.Ja jos vaikka yöllä menee sit osastolle,niin siel on aina pikkukeittiössä mehua,hedelmiä ja jotain keksejä...
MÄ ODOTAN SAIRAALAAN PÄÄSYÄ,kuin hotellilomaa.Siel on niin ihana,vaan kölliä,saa ruoan valmiina ja välil hoitelee vaavia ja lukee lehtiä.Kirjoittelee tekstiviestejä ja rupattelee kavereiden kans puhelimessa. Oikeasti se on ihanaa,VAIKKA siel ei saa nukuttua öisin kunnolla,kun "muiden" lapset itkee ja sänkymuovit kahisee.Mut se on niin ruhtinaallista tän kotielämän vaihteeksi.Mä olen pöljä,mut joku tunnelma siel synnäril on ihana.Ja siksi kai mä sinne aina vaan haluun uudestaan.Jospa tän omanapatekstin jälkeen tämän tekstin lähetyskin onnistuisi :)

moikka taas!

VIMPULA: no vielä täällä yhdessä kasassa ollaan ja paineet koholla. Tuossa äsken mittasin ja alapaine oli 91 :eek: Jos toistuvasti on niin pitäis sit alkaa jotain "tekemään" mut tietäis mitä,varmaan sairaalaan sit laitettas lähete.
Mut kuiteki neuvolas oli päivällä hyvät.. voiskohan toi et on noin korkeet nyt niin johtuu siitä että oltiin auttaa kaverii muutossa ja oon koko pvän ollu seisaalleen ja kävellykkin suht hyvin? Tosin eipä musta paljon apua ollut mutta kuiteskin :whistle: Huomas kyllä et on seissy kun nilkat pikkasen turvoksissa ja supistellu aika hyvinkin.. alaselkään särkee ja välillä vihloo taas alapäähän. Oikein ihanaa siis :whistle: No pitäis varmaan koittaa lähtee nukkuukkin kun aika väsyny oon..

Mua kyllä noi paineet pikkasen hämää kun ei oo mitään muita oireita oikein mistään, mut huomen aamulla otan sit tolla tikulla sen testin et onko sitä valkuaista pissassa ja jos on niin :eek: :ashamed: ei kiva ei..
Pelottaa et on joku vialla vaikka paineet voi nousta ilman mitääkin.. kai :O

Terkka muuten sano että kättäri on tunnettu siitä että siellä annettaan vaikka rv 41 vielä verenpaine lääkkeet ja otetaan sisään kuin käynistettäs synnytys!! :eek: Tietysti varmasti riippuu tilanteesta mutta yleisesti ottaen ei mielellään käynnistä.
No ei vissiin auta muu kuin toivoa että ei ihan siihen pisteeseen asti tää tilanne menis..
Kyllä terkkakin sano että jos vaan tässä piakkoin synnyttäisin.. no niinpä!

Mulla on tutit hoitopöydän laatikossa minigrip pussissa ja sit niissä säilytysrasioissa missä ne ostettiinkin. Ja sit se minkä otan sairaalaan niin on kans minigrip pussissa niikuin jollain toisellakin tais olla :)

Meillä ei mitään miehen kassia ole edes mietitty..eikä ole mitään asiasta sanonut. Mutta jos perhehuone saadaan niin sitten tulee kotoota hakemaan tarvittavat tavarat yms samalla kun vauvankin kamat. Ja onhan noi koiratkin ,tosin ne menee mun vanhemmille sitten hetkeks aikaa..ainakin siks aikaa kun oon/ollaan sairaalassa.
Toivottavasti saatais sit se perhehuone.. ois kyl tosi kiva
:heart:
Ja kyllä täältä aina joku 24h huoltisikka tosiaan kans löytyy mistä saa jonkun käntyn tolle ukolle :)
Mulla on trippejä,välipalapatukoita ja rusinoita kassiin.. ja saas nähä jos jotain hedelmiiki viel tulis laitettua kun lähtö tulee :)

että tällästä.. särkee kyl tohon alaselkään tosi kivasti :/ mut saipahan auttaa kaverii muutossa :D

vois ehkä syyä viel jotain ja koittaa mennä nukkumaan.. öitä ! :wave:

Huomenta! |O

Neljästä asti oon pyöriny pedissä ja päätin sitten luovuttaa kun ei kerran uni tule silmään :kieh: en viittiny enää häiritä ukon yöunia ähinällä ja puhinalla, joten tulin tänne rutisemaan, sori siitä :whistle:

nita:toivotaan että sulla ei olis mitään häikkää kohonneista paineista huolimatta :hug:

Me ei olla mietitty mitään kassia ukolle, koska perhehuonetta ei tulla sektion takia saamaan :( mies sitten käy kotona vaihtamassa vaatteet kun kuitenkin yöks joudutaan erillemme :'( evääks ajattelin pakata välipalakeksejä, mehua ja hedelmiä. Mä nyt en edes saa syödä sillon sektiopäivän aamuna mitään, mut on se parempi että on ukolle sitten jotain pikku purtavaa jos alkaakin heikottaa :whistle:

Tuteista on ollut puhetta ja mä olen pistänyt ne puhtaaseen muoviastiaan. samaten tuttipullot ja rintapumpun.

Jaahas, jos sitä menis vaikka aamupalalle. Ulkonakin on niin masentavan syksyinen sää... :wave:

H82 37+2

Nyt ois sitten meidän "ikioma" kuukausi pyrähtänyt käyntiin... vauva on laskeutunut kyl jo niin alas et kohta tippuu, kävely on välillä hyvin pingiivimäistä, etukenoineen kaikkineen :kieh: ...

Itse en viime yönä taas saanu nukuttua kunnolla, parin tunnin jälkeen jo piti vessaan nousta, sit ennen kasia...sekin tässä vielä silmissä tuntuu unihiekkana, jota yritän teellä saada pois :whistle:

Perfekta ja hattivatti 39+1

Olipa tosi ihana kääntää seinäkalenterista marraskuu, on sitä odotettu alkuvuodesta lähtien!!! Tietää ainakin,et tässä kuussa tapahtuu, vaik yli meniskin, mulla la 12.päivä. Siihen kun lisätään 14 pv, niin pakko sen on syntyä marraskuussa vaikka käynnistykseen meniskin..minäkö epätoivoinen :eek:

Viime yö meni hyvin, ed. yö ja päivä menikin kärvistellessä sellasissa kivuissa että! Olin ihan varma et lähen synnyttään yöllä, kun menkkamaiset kivut oli kokoajan selässä ja vatsassa ja supisteli ihan säännöllisesti monta tuntia. Mutta täällä sitä vaan heilutaan kokonaisena. Kaitpa tämä tyyppi ei lokakuun puolella halunnu viel ulos :LOL: Ja nyt ei voi syntyä, kun pitäis anopin kans tehä suursiivous :LOL: Tai jätetään anoppi siivoon ja ite menen synnyttään..

Ihana oli lukea Sannan vauva-arjesta :heart: Kohtahan se on meillä kaikilla edessä, malttia vaan.
Joo, tänään olis neuvola (edellinen 3 viikkoo sitten :eek: ) ja mielenkiinnolla odotan varsinkin puntarin lukemia..palataan myöhemmin :wave:

Krista ja pikkunen 38 + 3

Ihanaa, se on sitte marraskuu!!!! :wave:
Ou Mai Gaad, meillä voi olla vauva sylissä tässä kuussa (la 23 pvä, eli saattaa mennä joulukuullekin) kuinkahan monta vuotta tätä on odotettu! En enää edes muista, kyllä sellaset ikävät asiat unohtuu.

mutta nyt lähen hammaslääkäriin, vähän jännää, en ole pariin vuoteen käyny, mutta silloin ekalla neuvolakäynnillä kehotettiin tilaamaan aika, näin myöhäseksi sit kuitenkin meni, hiukan näköjään jonoa...

punkkari 36+6

Nyt on marraskuu! :D Rupes heti se laulu soimaan päässä :D

Yö tuli nukuttua todella hyvin. 11h ja klo 6 kävin vessassa. Nyt jos tänään sit jaksais touhuta ja vaihtaa vuodevaatteet koko porukalle ja siivota talon. Katotaan miten paljon jaksaa.

Lasten kanssa pidetään tänään vapaapäivä hoidosta. Lupasin miehelle minun tai no "meidän" paremman auton täksi päiväksi, kun sillä on omasta mennyt tuuletin rikki.. näkeepähän nyt ikkunoista ulos :LOL:

Mun pitäis kans tutit ja pullot keittää.. Ajattelin taas laittaa ne johonkin pakasterasiaan. Onko teillä tietoa noista tuttipullojen keittämisestä joka käyttökerran jälkeen.. Ajaako astianpesukone lainkaan samaa asiaa? Mä olen oppinut siihen, että ainakin ensimmäiset kuukaudet tuttipullot keitetään joka käyttökerran jälkeen.. no, nyt on astianpesukone, mut keitetäänkö joka tapauksessa?

Nyt meijän vauva sai IKEAsta eilen paketin, missä oli hoitopöytä ja patja sänkyyn. Sängynkin petasin sit miehen pyynnöstä valmiiksi. Vielä ajattelin pinnasänkyyn ostaa ne reunapehmusteet, ni sitten on nätti =)

Mut mä menen laittaa lakanat koneeseen... Oli ihana kuulla Sannasta!! :hug: Ja joku muukin oli kysynyt valokuvaa... Mulla kävi heti sama miellessä, pääsis ihastelemaan.. :)

Ellu 39+3

Huoh, taisin huokasta liian aikaseen..nyt tää sivusto väitti ettei keskustelu-osiota oo olemassakaan..

Punkkari; Miekin yks päivä ihmettelin kun ei tuntunut mitään liikettä, onneks sit iltaa myöten tuntui vähän ja seuraavan aaamuna sit olikin jo normaalissa liikkeet. Terkalle kun tuosta sanoin niin käsiki vaan lasekmaan niitä liikkeitä, tunnin ja kahden aikana, ja jos ei tuu tarpeeks niin ottaa yhteyttä ä-polille.

Miehen sairaalakassista; Meillä ei mies kuulemma meinannut ottaa mitään mukaan. Tosin asutaan viiden minsan kävelymatkan päässä sairaalasta, et helposti pääsee hakemaan, jos siltä tuntuu..niin ja ruokapuolen kans luottaa siihne et saadaan taas synnytyksen jälkeen jotina naposteltavaa. Viimekskään ei kyl tehnyt mieli syödä mitään, vaikka tais meillä jotain olla mukana.

Voi miten minuu jännittää, kelle tulee seuraavaks lähtö, onhan jo meijän kuukaus!! Uskomattoman nopeesti on kuitenkin aika kulunut, kiitos teille kaikille kun ootte sen matkan kanssani jakanut!

Kysymys, voiko vauvan laskeutuminen tuntua selkäpuolella? Vai pelkästään etupuolella/alhaalla? Mulla vaan on alaselkä kipeytynyt yhtäkkiä ilman et mitään oisin tehnyt..kummastuttaa vaan..Vähän illalla/yöllä tosin vihloi tuohon alas-eteen..jospa se vauva älyis alkaa laskeutuu jo lähtöasemiin..

M ja O-I 38+5

Hyvin tuli taas nukuttua... ja aamukahveet on juotu.
Niin noista mun harvoista neuvolakäynneistä, ni en tiiä onko jyväskylässä kaikille noin vai vähentääkö mun terkkari vaan työtaakkaansa, kun pistää niille pitkiä välejä, joilla kaikki suht ok. Ärsyttää kuitenkin. :kieh:

Mä laitoin kans miehelle keksipaketin laukkuun, että jos yöllä synnytetäään, niin on jotain. Vesipullon vois vielä hankkia. Päivällähän siellä on sairaalssakin kanttiinit auki. Itselle ei kuulemma tartte mitään ottaa, eikä saakaan syödä jos ei kerro kätilölle mitä ja millon syö. Että e kuulemma hoitaa äidin ruokkimisen. Niin ja mieskin saa sitten sairaanpuolesta synttärikahvit, kun vauva on syntynyt. =)
Meillä vaan kun mies keliaakikko, niin pitää aina varata jotain omaakin, kun ei ne tavalliset leivät ym kelpaa..

Täälläkin pitäs tehä suursiivo, mutta mutta..... niin.... ei kiinnostaisi....

tänään lähdetäänkin sitten reissuun ja huomenna hesaan messuille. kiva kun on jotain tekemistä.

Enni ja JalMari 36+2 (plääh... kulkis nyt aika)

On tätä jo odotettukin, vaikka pakko myöntää pikkasen pelottaa kun alkaa tajuumaan että se on menoo nyt oikeesti :eek: siis tän kuun aikana. Mukava fiilistely biisi on gunnareiden November rain..sopii ainakin tunnelmaan kun täällä etelässä on ihan perse sää. Liikuttava biisi, aina lirahtaa kyynel jos toinenkin.

Samoin kun Kristalla, myös täällä menkkamaiset kivut alavattassa ym. alkoi jo eilen ja koveni nukkumaan mennessä..yö meni suht ok ja nyt tuntuu että vauva puskee päätään ulos :whistle: Kävely on tosiaan hankalaa mutta happea saa nyt paremmin. Puhelimessa moni sukulainen syksyllä nauroi kun kuulostin kuulemma hurjalta se haukkominen :|

Valkkari on lisääntynyt ihan sikana...sitä tulee koko ajan. Kumma olo kun koko ajan niinku 'liukkailla' :ashamed:
Jaksuja kaikille !

Nita Mulle ainaki sanottiin,et toi yläpaine on herkempi reagoimaan noihin ns ulkopuolisiin ärsykkeisiin ja alapaine on se kinkkisempi tapaus.Muistaakseni terkka käytti sanaa elimistöllinen.Toisilla lepo voi auttaa,mut ite en oo huomannu mitään eroo vaikka ois makoillukki.Ne noi käynnistyshommatki tuntuu ainaki täällä riippuvan lääkäristäki.Mullehhan toi sun alapaine tässä raskaudessa on ihan luksusta,parhaimmillaan kävi 109.Otat vaan rennon asennon kun mittailet,etkä laita jalkaa toisen päälle,etkä puhu,pistät silmät kii ja oot ihan rentona.

Aamu on ainaki pikkisen parempi ku eilinen,saa nähä kuinka pitkään...

Hermo menee |O ne sappihappojen tulokset ei oo tulleet vieläkään, vaikka maanantaina siellä kävin näytteet antamassa |O |O
ois niin kiva sada tietää onko ne nousseet, kun jos ne on niin tänään ois jo meno sitten sinne äippäpolille, muuten on huomenna...
ja jos men vasta huomenna ja arvot nousussa niin eihän ne enää vkoloppua vasten ala käynnistelemään...
että mua ottaa päähän |O
taidan mennä sängyn pohjalle hetkeksi jos tää v*tutus hellittäis hieman... aarggghh :headwall:

Perfekta : Kyllä sua nyt koetellaan. :| Odottavan aika todella on pitkä! Jospa nyt saisit tulokset.. mä olisin varmaan jo hermostuksissani soittanut labraan, et mikä kestää.. :D

Talo on siivottu..alakerrasta vielä pölyt ja sänkyihin uudet lakanat, ni johan kelpaa! Alkoi kesken imuroinnin aikamoiset supistelut, mut en piruuttakaan antanut periksi. Nyt sit vessassa käydessä tuli ruskeaa vuotoa.. :/ mitä lie? limatulppaa? Kauhee vetinen olo mullakin alapäässä..

Mut nyt pölyt pyyhkimään alakerrasta ja ai niin.. alakerran vessakin siivoomatta... :ashamed: noh.. täytynee rientää

Sanna Sulonen neiti ja hieno tukka!

Veemäisyys tekee paluutaan,joten taidan olla kaukaa viisas ja painua jätkän kans päikkäreille,sillä varauksella,et jos ees saa nukuttua!Huomenna ois se isän kaavailema synnytyspäivä,haluis lapsenlapsen syntyvän omana syntymäpäivänään.Saas ny nähä!

Vimpula ja hormoonihiiri 37+6

Marraskuun ensimmäistä kaikille.... =) Voi kunpa tämän kuukauden sisällä sen pienokaisen syliinsä saisikin. :heart:

Sanna: Ui kun hän on aivan ihanan veikeän näköinen. :heart: Haluu kanssa... :)

Perfekta: On se nyt kumma kun tollalailla odotuttavat sua... :/ :hug:

Sairaalaevästyksistä: Meillä on pari trippiä, suklaapatukka ja karkkipussi kassissa. Ei siis ihan terveellisintä tavaraa, lähinnä vaan nopeasti energiaa antamaan jne. Hedelmiä sitten lähtiessä voisi kaappasta mukaan. Epäilen tulenko itse noihin edes koskeneeksi, uskoisin että sairaala pitää mun ruokinnasta tarpeeksi hyvin huolen. :) Ja kanttiinihan siellä on, mies voi tarvittaessa jotain käydä muualtakin kipasemassa ja perhehuoneiden yhteiskeittiössä muistaakseni jotain kokoajan saatavilla.

Tänne ei tänään kummosempia. Rauhallista, masukki möyrii tasaseen menossa mukana. :)

mussu & pulla 36+6

Heippa vaan kaikille!

Mulla paineet pysyy edelleen koholla. Viimeks oli neuvolassa tasoa 150/100. Pissa kuitenkin on puhdasta, joten syytä huoleen ei ole.
Vauva liikkuu sen mitä mahtuu liikkumaan, reppanalla on jo aika ahdasta.

Eilen jouduin käveleen kaupungilla pari korttelia ja sen seurauksena meni taas kipulääkettä ihan riittävästi. Nyt varsinkin kun pää on jo kiinni lantiossa, mulla on tosi vaikeaa kävellä - tai ylipäänsä tehdä mitään. :'(
Supisteli eilen vielä iltayhdeksästä aamukolmeen, mut vaikka oli suht säännöllisiä, ni ennakoivia ne vaan oli. Epämiellyttäviä, pistää ehkä hiukan puhaltaan mutta ei kovinkaan kipeitä. Olis kyllä saanut jo alkaa... :whistle: Mä pistin miehellekin viestin että pitää puhelimen päällä, jos sattuu niin että lähden synnärille. Eipä tarvinnut soittaa sitä kotio vielä. Se on siis viikot poissa reissuhommissa, joten sit kun lähtö tulee, ni se tulee muutaman tunnin ajomatkan takaa.
Mä alan jo oleen aika kypsä tähän olotilaani, toivottavasti en oo ainut. Niin mieluusti ottaisin jo pienen vastaan tähän maailmaan. :heart:

Eipä kai tässä ihmeempiä, päivä kerrallaan mennään.
Emcom + papuli 37+6

Sanna: ihana peikkotyttö :heart: :heart:

joo omaa napaa sitten taas: päiväunia sain taas ruhtinaalliset 15 minsaa nukuttua kun alkoi lonkka puutumaan ja toisella kyljellä sitten alkoi taas sattumaan tuonne rinnan alle, ihan kuin puutuis...hermoraunio minusta tulee |O |O

Kun vielä ei rahojakaan näy tilillä, niin tässä ilmeisesti on sitten 7 euroo 6.päivään saakka rahaa...+kybä lonmpakossa....mä en ymmärrä mikä nyt mättää sielläkin taasen...kaikki ois loppu, mut miten meet ostaan...että paukuttaa taasen |O |O mä alan itkeen varmaan kohta täällä... :'( samoin muitakin vaikeuksia on perhepiirissä joista en nyt jaksa kertoa, niin mulla alkaa tuntumaan et voimat loppuu kesken :| :| mä en vaan enää jaksa :snotty: :snotty:

Yhteistyössä