Piipe77 ja tulikellukka, onnittelut tytöistä :heart: :heart:
Mulla oli taas tosi tukala ilta/yö..... koko illan oli menkkajomotusta ja limatulppaa tuli ihan kiitettävästi, oksettikin välillä. Kahden aikaa yöllä alkoi taas supistelemaan, mutta niinkuin aina aikasemminkin niin kummasti ne vaan taas hiipui :headwall: , edelleen jomottaa selkää ja vatsaa ja yököttää vähän,mutta ei auta kun selviytyä tästä päivästä. Mies lähtee just töihin ja tulee vasta puolen yön aikoihin kun tekee sekä aamu että iltavuoron joten varmaan tulossa mielenkiintoinen päivä lasten kanssa kun äiti ei jaksa kauheasti viihdyttää ja touhuta :/
Mä tossahiukan olen selvitelly noita sairaaloiden sijainteja. Melitä on täältä Espoonlahdesta yhtä pitkä matka sekä Porvooseen ja Tammisaareen mutta meiltä pääsee helpommin kuitenkin Tammisaareen koska asutaan tässä Länsiväylän varrella mutta Porvooseen jos lähtee niin pitäisi ajaa stadin kautta. Toivon kyllä kovasti että sinne Kättärille mahtuis olis helpompi lasten ja miehen sitten käydä katsomassa. Meillä kun ei ole tällä hetkellä autoa käytössä, vaan itsekin olen lähdössä taksilla matkaan ja julkisilla sitten mies kulkisi lasten kanssa.
Niin ja maksaahan tuo taksikyyti jotain 100e jos joutuu kauemmaksi lähtee, ei kauheesti huvittaisi hukkareissua tehdä ja toisaalta taas pitäisi vähän ennakoida jos on pidempi matka edessä..... väkisinkin tässä vähän hermoilee.
Tulipahan yhtäkkiä mieleen että mihin on kadonnut
hilla83 , hän on kuitenkin vauvelin saanut jo pitkän aikaa sitten, mutta ei ole tänne kirjotellut, eihän se mikään pakko ole, mutta aikasemmin kuitenkin säännöllisesti kirjotellut.